MuscleMeat

Sterk zal ik worden, log 2012

Beest man! en dan zegt ie dat het een k*t training is... >.>

lol die 225 is nog een pr ook?
Maar dat het zwaarder voelt is niet gek, hoewel het er allemaal vrij makkelijk uit ziet.
Volume is hoger dan vorige week en gewichten zijn omhoog. Die deadlift ****t je natuurlijk na zo'n misload, maar niks aan de hand man.

Probeer wel bij die squats wat steviger te gaan staan met je voeten en niet zo wiebelen voordat je begint.

haha jaa lijkt net alsof ie een trilplaat onder zn poten heeft. je ziet zn tenen ook soms omhoog gaan als je goed kijkt. sta eens stil man :P
lekkere training gokhan

tenen omhoog is niet zo gek, betekent dat je goed uit je hakken drukt ;)

Stevige DL.:) Niet te vaak verkeerd laden, want dat kan aardig in je rug schieten.

gokhan niet zo janken jonge, die squat zat gewoon goede speed in hoor en die deadlift is ook gewoon nice.

• Topic Starter Topic Starter
lekkere speed bij die squats :)

Thankx joris, al vond ik het vorige week beter gaan.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:38 ----------

1x225 kg deadlift is echt wel sterk! Nice man. :D

Thankx PR'etje, had hem wel makelijker verwacht.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:39 ----------

Jaja...:P

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:41 ----------

Sumo deads scheelt bij mij ook enorm per dag man, kan zo 15-20 kilo schelen als ik een mindere dag heb. Goeie arch trouwens bij die bench, techniek ziet er goed uit.

Zou idd goed kunnen, een aantal weekjes terug een best easy 220 sumo dl. En nou valt het hard tegen:o

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:41 ----------

jmmr gokhann, toch sterk , doorblijven knallen nu!;)

Idd opgeven is geen optie he:D

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:43 ----------

Hoe kan dit nou een k*ttraining zijn:D alles ging precies gewoon lekker zo te zien:p
gwn opletten bij het laden... en waarom meteen van 180 naar 225? of moet die 205 daar nog tussen staan?

Ik ben altijd zo stom bezig bij het laden van het halter, gooi ik er opeens 225 op. Wat wel een PR is marja toch stom:o

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:44 ----------

Beest man! en dan zegt ie dat het een k*t training is... >.>

Het viel wel tegen, had vorige week 3x200 best easy. En nou 5 kg extra en er komen grinders.

lol die 225 is nog een pr ook?
Maar dat het zwaarder voelt is niet gek, hoewel het er allemaal vrij makkelijk uit ziet.
Volume is hoger dan vorige week en gewichten zijn omhoog. Die deadlift ****t je natuurlijk na zo'n misload, maar niks aan de hand man.

Probeer wel bij die squats wat steviger te gaan staan met je voeten en niet zo wiebelen voordat je begint.

Ja dat volume is iets waar ik aan moet wennen. En die misload is gewoon iets stoms wat ik toevalig ook bij papendal heb gedaan met 210. Moet er echt wat beter met me hoofd bij zijn:o

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:49 ----------

haha jaa lijkt net alsof ie een trilplaat onder zn poten heeft. je ziet zn tenen ook soms omhoog gaan als je goed kijkt. sta eens stil man :P
lekkere training gokhan

Haha, ja klopt sta echt veel te klooien met me poten:D. Zoek steeds de goede positie met me poten om een goed te kunnen squaten.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:51 ----------

Stevige DL.:) Niet te vaak verkeerd laden, want dat kan aardig in je rug schieten.

Tahnkx, en ja... Deed het niet express. Dus zal beter opletten.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:51 ----------

inderdaad, ik doe het ook soms.

Lekkere training gokhan!

Tahnkx man

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:52 ----------

Zooo, ok dacht dat hij met scheef geladen bedoelde dat er ene kant 5kg meer hing ofzo, vandaar!

Ok wel epic dat je dan door mis te laden PR haalt :p

Ja epic, maar ook stom:P

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:53 ----------

ik sta altijd op me tenen als ik squat :trollface:
Staat ook goed bij me ballerina schoentjes

:p:p

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:54 ----------

gokhan niet zo janken jonge, die squat zat gewoon goede speed in hoor en die deadlift is ook gewoon nice.

Valt mee man, had betere verwachtingen.

Na de vrijdag training het weekend en ma, di ook rust genomen. Had ook nog afgesproken om nog bij Ziyed te trainen. Dat zal dus vanavond gebeuren. Ik hoop dat het dit keer beter zal gaan, want de vrijdag training(zwaarste training van de week) werd verzet naar vandaag. Dus als het goed is komt er een squat VPR:D

good luck

succes bro!:D

Na de vrijdag training het weekend en ma, di ook rust genomen. Had ook nog afgesproken om nog bij Ziyed te trainen. Dat zal dus vanavond gebeuren. Ik hoop dat het dit keer beter zal gaan, want de vrijdag training(zwaarste training van de week) werd verzet naar vandaag. Dus als het goed is komt er een squat VPR:D

Go for it!:)

Training @ Ziyed

Squat
8x20
2x5x70
5x100
3x130
3x140
2x3x155 VPR mooi!

Bench Press paused
8x20
2x5x60
3x90
3x100
3x110
3x115 voelde al erg goed tot hier
3x120 kun je wel meetellen als paused PR en PL goed. Want ik bencht voor de papendal training altijd met me tenen op de grond. En het voelde natuurlijk goed aan:)

Sumo deadlift reverse bands(helpen voor 30 KG mee)
5x70
5x110
3x140
3x170
1x200
1x230
1x250 nice maar wel echt misselijk

Dit waren weer een van m'n goede dagen, lekker getraind daar. En sinds lange tijden weer eens een PR's gezet.

Beestende training man! Mega sterke lifts!

gokhan hoe ga je dat doen met de rammadan binnekort?
train je dan ook (als je gaat vasten) ?

Terug
Naar boven