XXL Nutrition

Sterk zal ik worden, log 2012

• Topic Starter Topic Starter
Net even gewogen

BW: 81,2:roflol::roflol:

Komt echt geen kilo'tje meer bij

Beter toch kan je meedoen in de -83

ik bedoel niet echt olympic full squats, maar gewoon overduidelijk onder par. 145 gaat nog makkelijker dan dat ik ze zou doen iig (als ik het al haal..)\

maarja na smolov hoop ik jou squat te hebben :D (maar jij zal ook wel gainen nog komende 12 weken)

drink je al chocomel :D ?

Beter toch kan je meedoen in de -83

Zij Z ook al maar toch, zo na de ramadam wilde ik iegenlijk wel een bulk erinzetten. Maar dat gaat allemaal zo moeilijk...:o

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 19:42 ----------

ik bedoel niet echt olympic full squats, maar gewoon overduidelijk onder par. 145 gaat nog makkelijker dan dat ik ze zou doen iig (als ik het al haal..)\

maarja na smolov hoop ik jou squat te hebben :D (maar jij zal ook wel gainen nog komende 12 weken)

Zou lekker zijn idd, het is maar te hopen dat ik in kracht ga gainen deze weekjes. Iig ben ik nog op het juiste pad.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 19:43 ----------

gewoon meals voorbereiden en naar binnen proppen bro, wedden dat je in no time aankomt

Jep moet ik eigenlijk ook maar aan beginnen. Gewoon bakjes eten naar school. Marja het is duur en moeilijk.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 19:44 ----------

Haha:D ligt eraan wat erin de koelkast ligt, als het maar koud is.

Jep moet ik eigenlijk ook maar aan beginnen. Gewoon bakjes eten naar school. Marja het is duur en moeilijk.

rijst kost geen drol man, en je kan er gekookte eieren ofzo bij doen.. kost ook niks.
ik betaal 9,- voor 3x30 stuks eieren. doe ik een week mee

Volgens mij heb je nog een trauma van die keer dat ik droge rijst weg aan het slaan was op Papendal haha, bahbahbahbah

Ja rijst is echt zeer goedkoop. Makkelijkst is grote porties maken met kip of gehakt en dan invriezen. Kip is nu trouwens spotgoedkoop in de aanbieding

Ja rijst is echt zeer goedkoop. Makkelijkst is grote porties maken met kip of gehakt en dan invriezen. Kip is nu trouwens spotgoedkoop in de aanbieding

klopt.. witvis, tilapia enz zijn ook lekker voor afwisseling. het k*tte is dat het een vieze bende word als het een paar uur in zo'n tupperware heeft gelegen. echt mega vies om dan nog een hap te eten

srs, hoe maak jij dat lekker klaar? ik ben nu weer 4 weken 3x per dag rijst aan het eten en het komt me echt de neus uit

sorry voor off topic gohkan :P

srs, hoe maak jij dat lekker klaar? ik ben nu weer 4 weken 3x per dag rijst aan het eten en het komt me echt de neus uit

Lekker is kipfilet in stukjes snijden, wokgroenten, en dan als t bijna klaar is een zakje wok amoy zwarte bonen saus.

Of gewoon een woksaus van AH, of een bakje boemboe en dan wat kokosmelk erbij en even laten pruttelen.

Of gewoon marineren in de ketjap alhoewel ie dan aan t einde nog vrij droog kan zijn

rijst kost geen drol man, en je kan er gekookte eieren ofzo bij doen.. kost ook niks.
ik betaal 9,- voor 3x30 stuks eieren. doe ik een week mee

Jep, maar investering in homegym was zo groot. Dat ik nou op m'n schrale albert hijen loon moet wachten. Kan nou echt niet een groot voorraad inslaan.

probeer eens (als de rijst klaar is) wat hete surinaamse samba er doorheen te gooien.
dan flink roeren tot alle rijst verkleurd is.. je zal nog nooit zo snel rijst gegeten hebben :D

Volgens mij heb je nog een trauma van die keer dat ik droge rijst weg aan het slaan was op Papendal haha, bahbahbahbah

Geweldig gewoon haha:roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 20:02 ----------

Ga daar denk ik aan beginnene vraag mama natuurlijk om wat hulp:o geen flauw idee hoe ik rijst moet bereiden:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 20:03 ----------

probeer eens (als de rijst klaar is) wat hete surinaamse samba er doorheen te gooien.
dan flink roeren tot alle rijst verkleurd is.. je zal nog nooit zo snel rijst gegeten hebben :D

Ga ik onthouden kix, krijg het niet voor elkaar rijst een smaak te geven...

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 20:04 ----------

Maakt niet uit, als jij het vroeg had ik dat al wel gedaan;)

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 20:04 ----------

Lekker is kipfilet in stukjes snijden, wokgroenten, en dan als t bijna klaar is een zakje wok amoy zwarte bonen saus.

Of gewoon een woksaus van AH, of een bakje boemboe en dan wat kokosmelk erbij en even laten pruttelen.

Of gewoon marineren in de ketjap alhoewel ie dan aan t einde nog vrij droog kan zijn

Staat op m'n lijstje mike:D

allemaal al geprobeerd haha

Training @homegym

Push jerk
4x5x50
3x60
3x70 lekker
3x1x80 ook hard natuurlijk, maar wel even wennen dit.

Militairy press
2x3x30
5x40
5x50
3x5x60 moet bij het streken van m'n armen beter m'n hoofd eronder duwen. Heb ik gemerkt

Front squat
2x5x50 haha helemaal stijf, irritant om op diepte te komen zo
5x70
5x90
3x5x100 lekker zwaar dit, barbell bleef niet meer op z'n plaats liggen:mad: moet veel beter kunnen.

Good morning
5x60
3x5x70

Bent over row
8x60
4x6x90

Side raises
4x10x7,5

Homegym begint goed te wennen:D

Harde training man!

Terug
Naar boven