gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net even gewogen
BW: 81,2
Komt echt geen kilo'tje meer bij

ik bedoel niet echt olympic full squats, maar gewoon overduidelijk onder par. 145 gaat nog makkelijker dan dat ik ze zou doen iig (als ik het al haal..)\
maarja na smolov hoop ik jou squat te hebben(maar jij zal ook wel gainen nog komende 12 weken)
gewoon meals voorbereiden en naar binnen proppen bro, wedden dat je in no time aankomt
ligt eraan wat erin de koelkast ligt, als het maar koud is.Jep moet ik eigenlijk ook maar aan beginnen. Gewoon bakjes eten naar school. Marja het is duur en moeilijk.
Ja rijst is echt zeer goedkoop. Makkelijkst is grote porties maken met kip of gehakt en dan invriezen. Kip is nu trouwens spotgoedkoop in de aanbieding
srs, hoe maak jij dat lekker klaar? ik ben nu weer 4 weken 3x per dag rijst aan het eten en het komt me echt de neus uitJa rijst is echt zeer goedkoop. Makkelijkst is grote porties maken met kip of gehakt en dan invriezen. Kip is nu trouwens spotgoedkoop in de aanbieding

srs, hoe maak jij dat lekker klaar? ik ben nu weer 4 weken 3x per dag rijst aan het eten en het komt me echt de neus uit
sorry voor off topic gohkan![]()
rijst kost geen drol man, en je kan er gekookte eieren ofzo bij doen.. kost ook niks.
ik betaal 9,- voor 3x30 stuks eieren. doe ik een week mee
srs, hoe maak jij dat lekker klaar? ik ben nu weer 4 weken 3x per dag rijst aan het eten en het komt me echt de neus uit

Volgens mij heb je nog een trauma van die keer dat ik droge rijst weg aan het slaan was op Papendal haha, bahbahbahbah

Ja rijst is echt zeer goedkoop. Makkelijkst is grote porties maken met kip of gehakt en dan invriezen. Kip is nu trouwens spotgoedkoop in de aanbieding
geen flauw idee hoe ik rijst moet bereiden
probeer eens (als de rijst klaar is) wat hete surinaamse samba er doorheen te gooien.
dan flink roeren tot alle rijst verkleurd is.. je zal nog nooit zo snel rijst gegeten hebben![]()

Lekker is kipfilet in stukjes snijden, wokgroenten, en dan als t bijna klaar is een zakje wok amoy zwarte bonen saus.
Of gewoon een woksaus van AH, of een bakje boemboe en dan wat kokosmelk erbij en even laten pruttelen.
Of gewoon marineren in de ketjap alhoewel ie dan aan t einde nog vrij droog kan zijn

Lekker is kipfilet in stukjes snijden, wokgroenten, en dan als t bijna klaar is een zakje wok amoy zwarte bonen saus.
Of gewoon een woksaus van AH, of een bakje boemboe en dan wat kokosmelk erbij en even laten pruttelen.
Of gewoon marineren in de ketjap alhoewel ie dan aan t einde nog vrij droog kan zijn
allemaal al geprobeerd hahaprobeer eens (als de rijst klaar is) wat hete surinaamse samba er doorheen te gooien.
dan flink roeren tot alle rijst verkleurd is.. je zal nog nooit zo snel rijst gegeten hebben![]()
moet veel beter kunnen.

ligt eraan waar hou je van? ik heb van alles en nog wat