AndroidHealthClinic

Sterk zal ik worden, log 2012

• Topic Starter Topic Starter
Kix, brand los kardas!

Je tweede voorbeeld is echt top vooral zo het stukje dat bij 13:20(ook bij het stukje van 17:50) begint zo richting dat vind ik wel nice. En dat daarna een mooie beat komt om op los te gaan tijdens een harde set DL.

Post als je wilt nog wat verschillende stylen, maar dit is ook top!

alle stylen muziek Zijn welkom:)

Lekker bezig nog steeds Gokhan, lekker in de -83 blijven voorlopig man. Bulk en gewicht komt wel.

@ kix, zal ik toch maar een beetje kieskeurig doen dan:P vond je tweede voorbeeld goed, muziek met zo'n soort deuntje en waardoor doorheen gezongen word zeg mar. klote beschrijving marja...

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:41 ----------

Lekker bezig nog steeds Gokhan, lekker in de -83 blijven voorlopig man. Bulk en gewicht komt wel.

thankx jorrit, zit nou met m'n hoofd meer bij de bulk. marja we zullen wel zien hoe het loopt.

ofnie gwoon -83 blijven komende tijd.

Volgens mij kloppen je weegschalen ook niet man, van 90+ naar 81 afvallen dan pas je je kleren amper meer :p
op 83kg kan je veel sterker worden, hoef je geen 10kg voor aan te komen ;)

En vorig jaar december had je ook al het probleem dat je te licht was voor de -93

Volgens mij kloppen je weegschalen ook niet man, van 90+ naar 81 afvallen dan pas je je kleren amper meer :p
op 83kg kan je veel sterker worden, hoef je geen 10kg voor aan te komen ;)

En vorig jaar december had je ook al het probleem dat je te licht was voor de -93

nee ziyed het klopt echt, weet het wel zeker! eerste week in turkije zaten we ook in een hotel. en ik deed srs niks anders dan het maximale naar binnen te werken.

en na de vakantie ramadam + nog een fulltime baan voor de eerste 3 weken van de ramadam. en ik zag m'n BW dag na dag steeds ernstiger afnemen.

En ja je hebt gelijk ik heb ook moeite om in m'n gewichtsklasse te komen. maar juist nou wil ik m'n gains niet beperken door minder te eten. m'n doel is nou gewoon brutale power te ontwikkelen op de grote drie ongeacht m'n BW ook zal zijn. al zit ik in de -105 als ik met die stats een sterke PL totaal kan behalen ben ik op het juiste pad naar mijn mening.

Doel: sterk worden
:fire:

moet er gewoon keihard aan werken.

ik ben eigenwijs, ik weet het:P

Haha ik snap je wel, maar je zult toch niet zomaar ineens 90+ wegen. Zeker niet op jouw lengte. Bedoel maar dat je je niet moet fixeren op je gewicht, gewoon goed consistent blijven eten en trainen dan bouw je vanzelf wel je spiermassa.

aangezien ik bijna niet anders kan, moet ik wel gewoon normaal blijven eten. bulken gaat op dit moment gewoon moeilijk:o zal wel proberen net wat meer te eten dan normaal:D marja denk toch niet dat m'n bw erdoor gaat stijgen. maar wil zeker geen tekort aan iets!

achja vanavond tijdens het trainen maar het beste ervan maken:)

concreet : wat eet je nu zoal op dag ?

vandaag weinig...

8 boterhammen met kaas
500ml melk plus een hele hoop cruesli energy mix in de blender gegoten.

Weinig eetlust, heb gewoon geen honger. is door de ramadam gekomen.

kreeg de eerste aantal dagen van de ramadam buikpijn van de honger. na die periode werd de pijn minder en kon ik gewoon met gemak de hele dag doorkomen zonder enige moeite.

Is toch gewoon goed wat je vandaag opeten. Als het avondeten nog komt iig?

Haha ja, als het nou een kilo cruesli mix is dan heb je wel genoeg

haha, lekkere verhoudingen ook 500ml melk op 1kg muesli:D

training @ homegym

Paused bench press met voeten op de bank
2x5x60
5x80
5x95 easy
3x5x105 wel nice dit, nog met een redelijk tempo afgewerkt, steeds afgewisselt met tarik. dus rusttijd was niet zo lang.

Paused Squat
2x5x60
5x100
5x115
5x130 werd zwaar marja is wel logisch
6x135:rolleyes: weet niet waar ik met m'n hoofd zat maar de bedoeling was 5reps??? +filmpje

deadlift conventional
5x70
5x110
5x140
3x5x165 zwaar, marja toch wel lekker ten opzichte van vorige week. 5kg verhoging:)

dumbbell rows
8x15
4x8x35

stiff legged deadlift
5x50
3x5x85

gaat met de week beter:)

Laatst bewerkt:
Ziet er sterk uit. Alleen probeer je borst omhoog te houden, niet je kin. Dus niet meer je kin zo omhoog drukken, maar gewoon je hoofd strak recht houden ipv je nek "hollen".
Dan zul je ook minder naar voren klappen bij het omhoog komen.
Verder gaat het heel goed ;)

Terug
Naar boven