mennie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mennie zei:Jesus, wat een gezeik!
Jullie zien toch dat Sjaak er zelf op zit onder zijn eigen naam!
Ik ben Sjaak niet!
Als ik Sjaak zou zijn waarom kom ik dan nu onder mijn eigen naam met mijn verhaal over de sterkste man en ga ik eerst net doen of ik een ander ben?
Iedereen die Sjaak kent weet dat hij recht door zee is en dat kunnen jullie hier lezen!
Laat dat gezeur aub achterwege en praat of met mij of met Sjaak maar niet dat gezemel!![]()

squatbeast zei:ooohh nederlanders zij toch lief voor elkaar blijkbaar,
En ik vindt Sjaak best goed ik vindt dat hij 1st eens internationaal met gaan en een strong man serrie moet mee doen voor hij bekritizeerd word en hij valt ook goed mee.
Wat Jarno betreft hij is ook heel goed en heeft nog veel passie voor de sport en doelstelling.
Maar ik denk dat Sjaak dat niet meer heeft , ik kan hem begrijpen hoor ,tis moeilijk maar ik snap hem , je hebt er de buik van vol Niet waar Sjaak.
En hoe is het trouwens met je schouder al wat verbetering , ik had spijt dat je niet kon mee doen in vlaanderen , ik had me wel eens willen meten met jou.
Ik kijk wel nog altijd op naar jou in verband met de stones of streght snelheid en techniek vindt super.
misschien kunnen we de volgende keer eens kampen , ik hoop het .
EN mennie het blijft een kracht sport voor stoere binken dus ruige praat hoort er bij "it's part of the show" maar ik versta je ook.
PowerChick zei:nee,als t goed is groeit die naar mate je ouder word en word je wijzeren zo maar t kan je wel flink in de steek laten als je niet lekker in je vel zit
![]()
.