XXL Nutrition

Sterkste man algemeen

Dank je wel! Heb jou ook eens gesproken en je bent in t ;) echt erg aardig!:D

misschien heeft mennie een pc en een laptop.

maar ik weet het niet, we zullen zien of sjaak interssante dingen te melden heeft

Jesus, wat een gezeik!
Jullie zien toch dat Sjaak er zelf op zit onder zijn eigen naam!
Ik ben Sjaak niet!
Als ik Sjaak zou zijn waarom kom ik dan nu onder mijn eigen naam met mijn verhaal over de sterkste man en ga ik eerst net doen of ik een ander ben?
Iedereen die Sjaak kent weet dat hij recht door zee is en dat kunnen jullie hier lezen!
Laat dat gezeur aub achterwege en praat of met mij of met Sjaak maar niet dat gezemel!:eek:

Je kent Sjaak hij zegt ni veel maar als hij iets zegt is het altijd een pijl inde roos.
zijn hier eigenlijk nog andere sterkste mannen aan wezig buiten sjaak en ik .
T'is wel altij dleuk te weten en intresses te delen en ervaaring, zowel roddels hahaha

Sjaak = Sjaak

Mennie = Mennie.

Klonen hadden we al lang uitgevonden, dus laat het speculeren maar varen.

mennie zei:
Jesus, wat een gezeik!
Jullie zien toch dat Sjaak er zelf op zit onder zijn eigen naam!
Ik ben Sjaak niet!
Als ik Sjaak zou zijn waarom kom ik dan nu onder mijn eigen naam met mijn verhaal over de sterkste man en ga ik eerst net doen of ik een ander ben?
Iedereen die Sjaak kent weet dat hij recht door zee is en dat kunnen jullie hier lezen!
Laat dat gezeur aub achterwege en praat of met mij of met Sjaak maar niet dat gezemel!:eek:

Ik loop jullie al de hele tijd alleen een beetje gek te maken want het maakt mij geeneens uit wie wie is.Alleen vindt het leuk om de boel een beetje wakker te schudden.
Vanaf nu laat ik jullie weer met rust;)

squatbeast zei:
ooohh nederlanders zij toch lief voor elkaar blijkbaar,
En ik vindt Sjaak best goed ik vindt dat hij 1st eens internationaal met gaan en een strong man serrie moet mee doen voor hij bekritizeerd word en hij valt ook goed mee.
Wat Jarno betreft hij is ook heel goed en heeft nog veel passie voor de sport en doelstelling.
Maar ik denk dat Sjaak dat niet meer heeft , ik kan hem begrijpen hoor ,tis moeilijk maar ik snap hem , je hebt er de buik van vol Niet waar Sjaak.
En hoe is het trouwens met je schouder al wat verbetering , ik had spijt dat je niet kon mee doen in vlaanderen , ik had me wel eens willen meten met jou.
Ik kijk wel nog altijd op naar jou in verband met de stones of streght snelheid en techniek vindt super.
misschien kunnen we de volgende keer eens kampen , ik hoop het .
EN mennie het blijft een kracht sport voor stoere binken dus ruige praat hoort er bij "it's part of the show" maar ik versta je ook.

Hallo,

ja het was jammer dat ik niet bij de "Sterkste Man van Vlaaderen"kon zijn. Ik heb nog steeds last van de schouder. Moet morgen naar mijn dokter( was op vakantie) maar denk zelf dat er een zenuw vast zit. Het is plotseling gekomen in de nacht, dus niet tijdens het trainen. Mijn vingertop van mijn duim is ook gevoelloos dus dat verklaart iets. Ik heb vandaag weer schouders getraind en ik moet zeggen dat het aardig ging. De scherpe pijn is er af.( een week aan de diclofenac gezeten). We kunnen samen wel eens een training doen. Is goed voor de motivatie en kunnen wat van elkaar leren. En ja een wedstrijd tussen ons komt ook nog wel. Ben voorlopig niet van plan te stoppen met de "Sterkste Man". Leeftijd is voor mij van ondergeschikt belang. Kijk maar naar Laslo Feteke( 57) en Odd Haugen ( 56).Daar ben ik nog jong bij.
Je hoort nog wel van mij.

Word je nog sterker dan ?

Je word altijd sterker als je bezig blijf vriend ,
Ik weet niet of je op een bepaalde leeftijd sterker word maar je mentaale kracht en techniek word toch altijd beter dus sterker lol.
maar de sterkste leeftijden zijn 28 tot 35 jaar die resteren meestal het best

en dan ook niet je eigen mentaliteit vergeten;
als je niet wil dan wil het ook niet, maar wil je wel dan heb je de drive om op benodigde tijden nog ff dat laatste beetje te geven :D
kortom een heleboel zit ook gewoon domweg "tussen" de oren :cool:

Inderdaad puur karakter , door bijten is de boodschap.

Dan zit ik goed :D

dan moet je nou nog goed blijven zitten :rolleyes:

karakter gaat niet weg ze ;)

nee,als t goed is groeit die naar mate je ouder word en word je wijzer :p en zo maar t kan je wel flink in de steek laten als je niet lekker in je vel zit :(

PowerChick zei:
nee,als t goed is groeit die naar mate je ouder word en word je wijzer :p en zo maar t kan je wel flink in de steek laten als je niet lekker in je vel zit :(

Karakter is net datgene dat je laat doorgaan als je niet lekker in je vel zit . It's all a state of mind ;) .

Medische redenen niet meegeteld natuurlijk .

Nee hoor dat is wilskracht!!
als je in een flinke dip zit dan botst je karakter ook op meerdere vlakken; dan rest aan jou de keuze knokken of bij de pakken neer gaan zitten!!
bij laatst genoemde ben je al je wilskracht er voor nodig om je karakter weer te optimaliseren!!

T zit dus echt wel tussen je oren ;)

Het is net hoe je het wilt noemen de een noemt het karakter en de ander noemt het wilskracht.;)

Wilskracht is misschien wel een deel van je karakter ?

das waar maar wel een cruciaal deel van je karakter :p

Terug
Naar boven