AndroidHealthClinic

Sterkste man algemeen

lijkt me een prima idee

Heb het voorgelegd aan Big T en is al gewijzigd :thumb:

Kijk eens op de site van Sjaak Ruska bij nieuws! Kun je je verbazen en lezen hoe 't werkt!
www.sjaakruska.nl

Laatst bewerkt:
wel das pas is interesant! ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze hem nu dwingen het eraf te halen?

Weet wel zeker dat t erop blijft staan!

Nee hoor!
Wel een goede vriend!

En zaterdag nog steeds van de partij ?

De bedoeling was van wel maar Sjaak is geblesseerd dus weet nog niet zeker.
Denk t wel, heb toch vakantie.

Goeie actie van Sjaak. Nu maar hopen dat de sponsoren gaan zeuren. Maar ik vraag het me af, of het wel zo makkelijk is om het kliekje te dumpen die het allemaal regelt.

Hij heeft niets te verliezen! Wedstrijden krijgt hij toch niet toe geschoven ondanks zijn prestaties, dus die ene wedstrijd per jaar (de N.K) daar heeft ie dus ook niets aan.
Geef hem groot gelijk!
En met hem nog vele anderen!

mennie zei:
Hij heeft niets te verliezen! Wedstrijden krijgt hij toch niet toe geschoven ondanks zijn prestaties, dus die ene wedstrijd per jaar (de N.K) daar heeft ie dus ook niets aan.
Geef hem groot gelijk!
En met hem nog vele anderen!

Inderdaad allemaal wel rare gebeurtenissen , is net wrestling als je het zo bekijkt . It's all about entertainment ....

Hij moet de publiciteit zoeken! Gewoon ervoor zorgen dat een grote nederlandse krant zijn verhaal publiceert. Volgens mij is de telegraaf wel zo'n blad, die houdt wel van dergelijke relletjes.

Jammer dat ik niet bij de telegraaf werk, ik hou ook van een goed verhaal.

mennie zei:
Jammer dat ik niet bij de telegraaf werk, ik hou ook van een goed verhaal.

Je kunt ze gewoon mailen, stop de link van het verhaal van Sjaak erin. Leg het e.e.a. uit en klaar ben je. Als ze het verhaal interessant vinden, nemen ze wel contact op met Sjaak.

Terug
Naar boven