MuscleMeat

Sterkste man algemeen

Dank je wel Red Devil, hou je op de hoogte!

Kijk eens wie we [Link niet meer beschikbaar]hebben :)

Geweldige actie van Sjaak om dit te posten ! Super !

Al 10 jaar geleden werd die Jarno aangekondigd als 'talent', en nu nog steeds kunstmatig zo gehouden. Hij heeft dit m.i. nog nooit waar gemaakt.

Waar is de tijd van Wout Zijlstra en Ted van de Parre ?

Stahmixson zei:
Geweldige actie van Sjaak om dit te posten ! Super !

Al 10 jaar geleden werd die Jarno aangekondigd als 'talent', en nu nog steeds kunstmatig zo gehouden. Hij heeft dit m.i. nog nooit waar gemaakt.

Waar is de tijd van Wout Zijlstra en Ted van de Parre ?
Ja , die tijd mag van mij ook wel weer terug komen.

mennie zei:
Ja , die tijd mag van mij ook wel weer terug komen.

Hallo Mennie
We hebben nu wel allemaal daar dat jij sjaak ruska bent dus hou op met de show ,voor een volwassen man doe je erg zielig.
Jezelf voordoen als een ander om reacties uit te lokken voor je eigen(grow up man)
En nu wordt het ook niets meer met je sterkste man wedstrijden want je mag toch niet meer meedoen.
maar voor de rest sterkte mennie of sjaak of wie je ook wilt zijn vandaag:D

jigsaw zei:
Hallo Mennie
We hebben nu wel allemaal daar dat jij sjaak ruska bent dus hou op met de show ,voor een volwassen man doe je erg zielig.
Jezelf voordoen als een ander om reacties uit te lokken voor je eigen(grow up man)
En nu wordt het ook niets meer met je sterkste man wedstrijden want je mag toch niet meer meedoen.
Jammer dat je maar blijft vol houden! Je moet en zal gelijk hebben hè?
Als je beter op let zul je zien dat Sjaak zelf al op t forum aanwezig is en aan je tekst te lezen ben jij hier degene die kinderachtig is; Je mag toch niet meer mee doen!
Vandaag ben ik weer gewoon Mennie!

En spreek voor jezelf en niet voor anderen!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Aangenaam :Mennie

jigsaw zei:
Hallo Mennie

sorry??????

mennie zei:

Vergeet nou niet dat je sjaak heet ipv Mennie en in de buurt van Jarno had je nooit gekomen je bent te oud hebt geen kracht in je schouders en ook niet in je benen (je kan niet squaten)vindt je het gek dat ze je niet internationaal laten gaan.
je bent niet allround met alleen deadliften kom je er niet later Opa!!:D

jigsaw zei:
Vergeet nou niet dat je sjaak heet ipv Mennie en in de buurt van Jarno had je nooit gekomen je bent te oud hebt geen kracht in je schouders en ook niet in je benen (je kan niet squaten)vindt je het gek dat ze je niet internationaal laten gaan.
je bent niet allround met alleen deadliften kom je er niet later Opa!!:D

Ik zou zeggen train is mee. Vindt ik wel leuk. kan jij die opa verslaan. Ik hoor het wel

Sjaak Ruska zei:
Ik zou zeggen train is mee. Vindt ik wel leuk. kan jij die opa verslaan. Ik hoor het wel

kom op nou waar ben je mee bezig dan op mennie dan weer op sjaak.
Sorry maar dit is zielig .
Succes met je verdere loopbaan in wat dan ook(laterrr)
En trainen samen wordt em niet ik squat graag zwaar meneer!!!!

jigsaw zei:

haha jezus wat ben jij zielig man:rolleyes:

jigsaw zei:

Ook goed misschien kan ik nog wat leren van jou.

@ jigsaw: he, mennie en sjaak zijn beide tegelijk online! hoe doe je dat? duh, nog nooit in je stomme kop opgekomen dat het 2 verschillende personen zijn?

Weet je wat zielig is uitspraken doen over iemand zijn kunnen en dan de uitdaging niet aan gaan!
Maak je bluf waar Johnny Bravo!

ooohh nederlanders zij toch lief voor elkaar blijkbaar,
En ik vindt Sjaak best goed ik vindt dat hij 1st eens internationaal met gaan en een strong man serrie moet mee doen voor hij bekritizeerd word en hij valt ook goed mee.
Wat Jarno betreft hij is ook heel goed en heeft nog veel passie voor de sport en doelstelling.
Maar ik denk dat Sjaak dat niet meer heeft , ik kan hem begrijpen hoor ,tis moeilijk maar ik snap hem , je hebt er de buik van vol Niet waar Sjaak.
En hoe is het trouwens met je schouder al wat verbetering , ik had spijt dat je niet kon mee doen in vlaanderen , ik had me wel eens willen meten met jou.
Ik kijk wel nog altijd op naar jou in verband met de stones of streght snelheid en techniek vindt super.
misschien kunnen we de volgende keer eens kampen , ik hoop het .
EN mennie het blijft een kracht sport voor stoere binken dus ruige praat hoort er bij "it's part of the show" maar ik versta je ook.

Terug
Naar boven