mennie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wordt hier nog gezelligRed devil zei:Kijk eens wie we [Link niet meer beschikbaar]hebben![]()

Ja , die tijd mag van mij ook wel weer terug komen.Stahmixson zei:Geweldige actie van Sjaak om dit te posten ! Super !
Al 10 jaar geleden werd die Jarno aangekondigd als 'talent', en nu nog steeds kunstmatig zo gehouden. Hij heeft dit m.i. nog nooit waar gemaakt.
Waar is de tijd van Wout Zijlstra en Ted van de Parre ?
mennie zei:Ja , die tijd mag van mij ook wel weer terug komen.

Jammer dat je maar blijft vol houden! Je moet en zal gelijk hebben hè?jigsaw zei:Hallo Mennie
We hebben nu wel allemaal daar dat jij sjaak ruska bent dus hou op met de show ,voor een volwassen man doe je erg zielig.
Jezelf voordoen als een ander om reacties uit te lokken voor je eigen(grow up man)
En nu wordt het ook niets meer met je sterkste man wedstrijden want je mag toch niet meer meedoen.
maar voor de rest sterkte mennie of sjaak of wie je ook wilt zijn vandaag![]()
mennie zei:
jigsaw zei:Hallo Mennie
We hebben nu wel allemaal daar dat jij sjaak ruska bent dus hou op met de show ,voor een volwassen man doe je erg zielig.
Jezelf voordoen als een ander om reacties uit te lokken voor je eigen(grow up man)
En nu wordt het ook niets meer met je sterkste man wedstrijden want je mag toch niet meer meedoen.
maar voor de rest sterkte mennie of sjaak of wie je ook wilt zijn vandaag![]()

mennie zei:

jigsaw zei:Vergeet nou niet dat je sjaak heet ipv Mennie en in de buurt van Jarno had je nooit gekomen je bent te oud hebt geen kracht in je schouders en ook niet in je benen (je kan niet squaten)vindt je het gek dat ze je niet internationaal laten gaan.
je bent niet allround met alleen deadliften kom je er niet later Opa!!![]()
Ben benieuwd of ie zoveel lef heeft!Sjaak Ruska zei:Ik zou zeggen train is mee. Vindt ik wel leuk. kan jij die opa verslaan. Ik hoor het wel
Sjaak Ruska zei:Ik zou zeggen train is mee. Vindt ik wel leuk. kan jij die opa verslaan. Ik hoor het wel
jigsaw zei:kom op nou waar ben je mee bezig dan op mennie dan weer op sjaak.
Sorry maar dit is zielig .
Succes met je verdere loopbaan in wat dan ook(laterrr)
En trainen samen wordt em niet ik squat graag zwaar meneer!!!!

jigsaw zei:kom op nou waar ben je mee bezig dan op mennie dan weer op sjaak.
Sorry maar dit is zielig .
Succes met je verdere loopbaan in wat dan ook(laterrr)
En trainen samen wordt em niet ik squat graag zwaar meneer!!!!