Fitness Seller

Sterkste man Midden nederland

Achteraf gezien was het (ook volgens Berend) , beter geweest als iedereen na elke rep de bar 1 seconden op de grond moest laten; dus fluiten voor lift en fluiten voor elke goedgekeurde lift.

Bij deadlift op herhalingen is dit m.i. de enige juiste jureer methode!
Ik heb het zelf al meerder malen toegepast. Maar wat altijd wel een paar keer gebeurd is dat de deelnemers, die zo in hun "wedstrijd" opgaan, de fluitjes van de scheids gewoon niet horen.

Dat is idd de beste manier Jan.. ennuhh ik heb het zelf idd ervaren vorig jaar met St Job dat het heel moeilijk is om naar het 2e fluit signaal te luisteren als ja all out staat te liften

• Topic Starter Topic Starter
Zeker goede wedstrijd gedraaid Richard! Je komt lekker op stoom man. Ik ben verdorie helemaal vergeten nog Dennis te bedanken voor de organisatie!

Dennis bij deze bedankt man:cool:

gijs geen dank. ik was zo onder de indruk van jullie dat ik er maar even bij was gaan liggen whaahahaha:)

en je heb de dames gehoort he ?? ik herhaal het alleen niet hier. anders zou je je schoenen uit doen en er naast gaan lopen..

is er nu een wild kaart???

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Bij deze ook nog even Dennis bedankt! Leuk georganiseerde wedstrijd..volgende keer maar wat minder organiseren en wat meer knallen Dennis want je bent sterk zat.
Richard, fouad en Patrick gefeliciteerd! Ik kon t gister niet evenaren. Baalde flink van die stones..even beter op hoogte trainen in de toekomst. Maargoed heb in elk geval de deadlift van Gijs gewonnen :) schrale troost.. 'till next time!

dank je Jits, en ja ik moet de keuze maken of mee doen of organiseren. hoewel die autocross moet ik los laten en geen film ploeg van 120 man toelaten. 2 nachten 3 uur slapen en dan proberen met 240 kilo gaan hardlopen is ook te gek met deze hitte

goeie deadlift makker wow. ik lag er bij en keek er na.:D

hallo wie kan mij helpen door te vertellen waar ik ergens in brabant kan trainen voor sterkste man

mvg michael

heb gekeken op pagina 3 maar kan het nie vinden
help help

lezen ???

rilland provincie zeeland.. niet echt bij oss (bestaat de hobbit nog?)

Even een PB sturen aan Realdutchpower of Stahmixon, weet dat de gebr. van Oord uit Brabant komen.

Biest Houtakker?

Sterkste man

Wordt het nu is tijd voor een scheidsrechter die beter oplet want Veneberg maakt er een zooitje van.
Vraag maar aan Jarno dat het niet klopt Foud werd weer genaaid:mad:
Dit geld ook voor Patrick.
Zelf het publiek zag het.
SCHANDE:eek:

Blijkbaar heeft niemand een filmpje van de beurt van Fouad (en van Patrick). ???

Nja het word gewoon tijd dat er eens zonder banden word gelift en met een zichtbare stop, dan heb je dit niet.

tony

buji heeft het op film staan , we zetten het binnenkort op het net.

• Topic Starter Topic Starter
de film was ik ook wel een beetje zat maar had meer last van de 6 kamp, klein foutje in de agenda van de dag.

de film promoot wel de sterkste man wereld. iedereen bedankt dat jullie er waren :D

dat of een max deadlift (met banden/bak/gewone baar whatever) dan kan je ook nie bouncen (ofja, het kan wel maar het heeft geen nut)

bounce is geen kwestie van banden of niet imo, wel goede strenge maar rechtvaardige scheidsrechter die pas bij deadstop signaal 'lift' geeft

Terug
Naar boven