AndroidHealthClinic

Aankondiging Sterkste Man van Merchtem 2014

Genetic

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Terug van weggeweest!

De Sterkste Man van Merchtem!

Na enkele jaren van afwezigheid hebben de nieuwe uitbaters van de Physical Club en enkele leden besloten deze wedstrijd nieuw leven in te blazen.

Op dinsdag 19 augustus zal deze wedstrijd plaatsvinden (tijdens de jaarmarkt).

Voor deze wedstrijd zijn we op zoek naar 8 à 10 atleten die willen strijden voor de titel!

Adres:

Physical fitness
August de Boeckstraat 29
1785 Merchtem

De wedstrijd zal plaatsvinden voor de club, de straat zal worden afgesloten tijdens het hele event.

Tijdstip:

Aanvang van de wedstrijd is gepland rond 14.30. Voorafgaand is er een barbecue die start om 11.30 en die ten voordelen is van de atleten die deelnemen aan internationale wedstrijden in het powerliften.

Proeven:

-camion trekken (hand over hand) 7000kg
-deadlift op max
-loading race van 4 zware voorwerpen tussen de 70 - 100kg
-timberwalk op afstand (80 - 100kg) afhankelijk van de deelnemers die er de dag zelf zijn
-loglift op herhalingen (80 - 100kg) afhankelijk van de deelnemers die er de dag zelf zijn

En nog 1 à 2 proeven die wel later zullen toevoegen :)

Deelnemers

-Jonathan Van den Eede
-Kevin Erpels
-Dajo Maes
-Florent Veldeman
-Dominique Janssen
-Fouad Hsaini
-Yannick Verbinnen
-Gregory Friart

Diegene die hier ooit deelnamen of die zijn komen kijken zullen hun de sfeer vast nog wel herinneren en dat gaan we proberen te herhalen tijdens deze nieuwe editie! Wees er dus zeker bij!

Voor meer informatie/inschrijving kunnen jullie altijd mailen naar sringoot@live.be

Steve

Laatst bewerkt:
Had het niet op een weekdag geweest (en tijdens mijn vakantie :p), had ik wel interesse. Jammer :(

valt idd op een werkdag, zal denk ik voor veel mensen erg lastig zijn om mee te doen :(

Merchtem was mijn allereerste wedstrijd dus heb wel zin om deze mee te doen, nog heel even de onderdelen afwachten ...

merchtem, nostalgie!!! jammer genoeg geen tijd, wel leuk om te lezen dat jullie er terug voor gaan!!!

Ik heb er al goede dingens over gehoord. Maar 14.30 op een werkdag kan ik helaas zelf niet halen. :(

Joerie is er inderdaad bij betrokken maar niet als organisator. De organisatie gebeurt in samenwerking met de nieuwe eigenaars van physical merchtem (de gebroeders Boersma) die het spijtig vonden dat de wedstrijd ni meer door ging. Daarom een nieuwe op start om terug een beetje funwedstrijd (boerenkermis) te organiseren.

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

De proeven zullen waarschijnlijk vrachtwagen trekken,timberwalk,loadrace,deadlift gewoon of in een variant en nog 1of2 andere proeven maar die zullen we begin augustus posten!

• Topic Starter Topic Starter
Update proeven!

Mocht ik ooit nog een strongmanwedstrijd doen, dan zeker Merchtem. Voor de NSMB heb ik het niet zo

Is het opnieuw in 2 gewichtsklasses?

Mooi initiatief. Ik zal de wedstrijd opnemen in de strongman agenda.

wanneer is het einde voorzien? zou leuk zijn te kunnen passeren na het werk.

Update atleten en proeven! Komt deze week nog wat bij, is nog wat zoeken met de gewichten :-)

Einde zo rond 18.30 - 19u Cevo

Tot wanneer kan er ingeschreven worden? Wacht nog even af om te zien wat voor gewichten er worden gebruikt en of ik die namiddag verlof kan nemen.

Update proeven en deelnemers!

Staalplooier, je kan je inschrijven tot het weekend voor het event! (Let op de wedstrijd is op dinsdag) De gewichten staan nu zo goed als vast maar kunnen nog aangepast worden afhankelijk van wie er nog beslist om deel te nemen. :)

Oke. Ga waarschijnlijk wel mee doen maar bevestig ergens volgende week. Qua deelnemersveld doen er wel een aantal kastelen mee god***domme! !!

Ik ga toch maar niet meedoen denk ik (en het zijn nog wel zo mooie events:( ) en mijn pijlen richten op een gezond 2015 seizoen

Sanca, kom gewoon voor mij supporteren man. I'M GON' NEED IT

Top man dat je komt meedoen! Mag ik je volledige naam om bij de lijst bij te zetten?

En komaan Sanca, je kan toch komen deelnemen en het zien als oefening voor het nieuwe seizoen :) ! Komaaaaaaaaaaaaan!

Update atleten, als iemand het nog ziet zitten om mee te doen, zeker welkom! :)

Terug
Naar boven