XXL Nutrition

Aankondiging Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Halverwege kreeg de auto van mn maat problemen... Net terug in Nederland weer. Potverdomme zeg sta je dan :( :(
 
Uitslag met punten:

1. Raf Bensch, 63
2. Youri De Loore, 60
3. Dominique Janssen, 45.5
4. Filip Loos, 42.5
5. Kevin Van Helden, 35.5
6. Barry Ebbers, 32.5
__ Johan Caenen, 32.5
8. Johan De Pauw, 27.5
9. Christophe De Winter, 22.5
10. Glenn Van Den Bulck, 17.5
11. Ignace Maenhout, 16 (uitgevallen tijdens het 3de onderdeel)

De uitslagen per onderdeel krijg ik per mail. Als ik die heb, zet ik ze op de site.
 
Een spannende tweestrijd tussen raf en youri vond ik het! Leuke wedstrijd!
 
het was idd een mooie wedstrijd ik ben dus uitgevallen nadat ik mn kuitbeen gebroken heb op de yoke anders was die top 3 wel anders geweest :knipoog:
 
het was idd een mooie wedstrijd ik ben dus uitgevallen nadat ik mn kuitbeen gebroken heb op de yoke anders was die top 3 wel anders geweest :knipoog:

Hoe??
 
Aangezien David en Peter niet meededen, en Ignace helaas al snel uitviel met een ernstige blessure (en eigenlijk ook het tweede event niet kon afmaken vanwege een schouderblessure), hadden Raf en ik meteen heel wat minder concurrentie. Raf was echter duidelijk de sterkere (meer dan wat je zou denken uit het kleine puntenverschil). Maar ik heb voor mezelf een uitstekende wedstrijd gedraaid en ben zeer tevreden. Er zijn nog een aantal zwakke punten voor mij naar boven gekomen, waaraan ik extra hard ga werken.
 
Het was een fijne wedstrijd, heerlijk weer zo op eigen bodem :D

Het tempo was moordend trouwens, maarja, part of the game, tot volgend jaar guys, hopelijk maak ik dan die domme fouten niet meer en heb ik het geluk wat meer aan mn zijde ;)

Tireflip 8x380kg

1m05sec, ging niet zo heel vlot en bij de 4de rep ofzo gleed de band halverwege terug uit mn handen, kostte teveel tijd, had beter gemoeten

OH medley: 70kg keg + 45kg fat dumbbell + 100kg axle + 100kg log

keg vloog omhoog, de dumbbell was ubergroot en zorgde even voor wat stabiliteits problemen, axle vlot omhoog, ****ed up @log, kreeg 'em niet meer gecleand, paar x geprobeerd maar was gewoon op

Yoke 300kg

****ing hell, ik ging ubersnel maar net voor het einde ging ik door mn (ontstoken) knieën uit, gedropt dus en opnieuw moeten uittillen, binnen @17sec en een pruts, erg jammer aangezien Raf won met 12sec en bij een paar man voor me het uberweinig scheelde, erg balen dit, had 2de kunnen zijn, nu 4de geloof ik :(

Carry and drag 20m run + 20m 70kg keg + 200kg sled

omfg wat een hoerenk*tding was me dat, echt doodgetrokken aan die sled, niet heel uit kunnen doen, dacht 14.60m, toch punten gepakt nog aangezien velen hierop sneuvelden

Deadlift reps @225kg

2 reps met 3de rep afgekeurd wegens wandelen,erg teleurstellend dit, dacht 5-6 reps te halen maar na die 3de zat er braaksel in mn keel en durfde ik niet meer doortrekken, nog een attemp op de 3de rep, net niet kunnen locken, jammer dit

Stone circle

90 ging redelijk vlot op 1.70m, bij de 110, 1ste attemp net niet op de schouder gekregen en toen was ik opeens alle grip kwijt, bleek achteraf dat ik veel teveel hars op had (speciaal gedaan omdat het een run was en ik geen tijd wou verliezen met nieuwe op te doen), domme fout die ik normaal niet meer zou mogen maken, de 135 had ik er ook zeker op moeten krijgen en heel misschien de 145 ook :mad:

Eindresultaat gedeeld 6de van de 11

Vids in mn logje ;)
 
Laatst bewerkt:
Sanca ouwe piraat wat is dit nou, bang om te kotsen? Goeie wedstrijd verder man, ben benieuwd naar de detailuitslagen!
 
raf en youri pakken sterker dan mij, ik heb voor mijzelf op tire flip na constant gepresteerd, 5 events erna elk event 4e/3e dus tevreden... mooi en strak georganiseerde wedstrijd met een leuk deelnemersveld!
 
alé nu ben ik eens content over mijn prestatie, zijn de uitslagen nog nergens te vinden.
Kzal voortaan alles met pen en papier overschrijven na de wedstrijd, en ze mooi aan woopy geven zodat die ze op de site kan zetten.
Dan ben ik zeker dat hij ze krijgt! :mad:

LEES: hoe moeilijk is het om een excel bestand door te mailen !?!
 
Ik wacht ook vol ongeduld af :o
 
allez machine, zand in uw vagine?
 
lol machien laat hem maar volgende jaar pak je hem wel
hahahahaha
 
Het was een fijne wedstrijd, heerlijk weer zo op eigen bodem :D

Het tempo was moordend trouwens, maarja, part of the game, tot volgend jaar guys, hopelijk maak ik dan die domme fouten niet meer en heb ik het geluk wat meer aan mn zijde ;)

Tireflip 8x380kg

1m05sec, ging niet zo heel vlot en bij de 4de rep ofzo gleed de band halverwege terug uit mn handen, kostte teveel tijd, had beter gemoeten

OH medley: 70kg keg + 45kg fat dumbbell + 100kg axle + 100kg log

keg vloog omhoog, de dumbbell was ubergroot en zorgde even voor wat stabiliteits problemen, axle vlot omhoog, ****ed up @log, kreeg 'em niet meer gecleand, paar x geprobeerd maar was gewoon op

Yoke 300kg

****ing hell, ik ging ubersnel maar net voor het einde ging ik door mn (ontstoken) knieën uit, gedropt dus en opnieuw moeten uittillen, binnen @17sec en een pruts, erg jammer aangezien Raf won met 12sec en bij een paar man voor me het uberweinig scheelde, erg balen dit, had 2de kunnen zijn, nu 4de geloof ik :(

Carry and drag 20m run + 20m 70kg keg + 200kg sled

omfg wat een hoerenk*tding was me dat, echt doodgetrokken aan die sled, niet heel uit kunnen doen, dacht 14.60m, toch punten gepakt nog aangezien velen hierop sneuvelden

Deadlift reps @225kg

2 reps met 3de rep afgekeurd wegens wandelen,erg teleurstellend dit, dacht 5-6 reps te halen maar na die 3de zat er braaksel in mn keel en durfde ik niet meer doortrekken, nog een attemp op de 3de rep, net niet kunnen locken, jammer dit

Stone circle

90 ging redelijk vlot op 1.70m, bij de 110, 1ste attemp net niet op de schouder gekregen en toen was ik opeens alle grip kwijt, bleek achteraf dat ik veel teveel hars op had (speciaal gedaan omdat het een run was en ik geen tijd wou verliezen met nieuwe op te doen), domme fout die ik normaal niet meer zou mogen maken, de 135 had ik er ook zeker op moeten krijgen en heel misschien de 145 ook :mad:

Eindresultaat gedeeld 6de van de 11

Vids in mn logje ;)


Misschien kun je voortaan vlak voor je deadlifttraining een pr proberen te zetten op eten. Dan heb je er volgend jaar geen probleem mee om het zo te doen :-p


http://www.youtube.com/watch?v=qUDo7oGUj3k&feature=g-all-lgv
 
Back
Naar boven