AndroidHealthClinic

Aankondiging Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2012

Bezoekers in dit topic

i am waiting little one ..............
 
Je hebt gelijk, Filip. Er moet veel uitgevochten worden. :p Ik heb er zin in.
 
Dus tot heden zit iedereen nog in de wedstrijd die op de 1ste post staan?

Want het ziet er een leuk en spannend deelnemers veld uit , en kwil niet echt voor verrassingen staan.
 
Ik doe sowieso mee. Ik kom vrijdagochtend terug van vakantie, dus zal goed uitgerust zijn :D
 
jimmy, ik ga dalijk fotos laten nemen van mijn schouder/nek in hospitaal, dan weet ik deze week meer
 
Ik en Christiaan doen 100% mee word id een leuke strijd!
 
net fotos en echo laten maken in ziekenhuis, krijg results nog maar op echo was te zien dat er iig niks kapot is aan mn schouder/trapezius... fotos nek niks van gehoord, kan dus daar wat zijn, anders geen idee wat het is, maar als uitgewezen word dat er niks kapot is (dan zal het wel houdingskwestie of whatever zijn) plan ik vlaanderen gewoon mee te doen... keep you updated
 
Dus tot heden zit iedereen nog in de wedstrijd die op de 1ste post staan?

Want het ziet er een leuk en spannend deelnemers veld uit , en kwil niet echt voor verrassingen staan.

Jimmy ik heb je een dikke maand geleden een prive bericht gestuurd met de spijtige mededeling dat ik me helaas moet afmelden voor deze wedstrijd.
 
Ja ?? Ik denk dat ik iedereen die me een mail gestuurd heeft van afmelding van de lijst geschrapt heb.

Ma u bent ?? (Tja kan da ni ruiken met die nick names he)
 
Ja ?? Ik denk dat ik iedereen die me een mail gestuurd heeft van afmelding van de lijst geschrapt heb.

Ma u bent ?? (Tja kan da ni ruiken met die nick names he)

Mijn excuses voor de onduidelijk, naam is Maurice Janssen.
 
update atleten !!
 
Mijn motivatie begint weer terug te komen, heb er nu zelfs alweer zin in :D
 
Nice! :D

Ik kijk er ook naar uit. Volgens mij gaat het een spannende wedstrijd worden.
 
Het spant erom of ik mee ga doen. Heb mijn schouder tijdens de vakantie enigzins geblesseerd, niks ernstigs. Maar ik ga morgen even checken hoe het aanvoelt en of ik fatsoenlijk overheads kan doen, en dan zal ik jimmy zo spoedig mogelijk het laten weten.

edit:
Het word hem niet mijn schouder is dusdanig stijf dat ik niet eens kan locken.
 
Laatst bewerkt:
Ready for war

pirate-skull.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sorry dat ik je moet teleurstellen mate

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Beast mode//ON
 
Hopelijk is het weer daar in Vlaanderen beter dan hier in Limburg :/
 
Back
Naar boven