MuscleMeat

Aankondiging Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2012

Hahaha, een beetje voorbarig Sanca. Eerst maar eens een keertje heel blijven.

Komt goed ouwe !!!

• Topic Starter Topic Starter
Update atleten !!

Hoe gaat het hier mee nog mensen afgehaakt of bijgekomen?

is daar ergens een redelijk goekoop hotel? ga een dag van te voren heen (vanaf Groningen) dan ergens in de buurt overnachten..

Ibis Hotel aan de Grote Markt van Sint-Niklaas ;)

Denk da ik nog eens kom kijken, was ne keer leuk om te zien vorig weekend in sint-niklaas. Geft er een lap oep hé manne! Seg é, daar gaat toch ook genoeg eten en drinken voorzien zijn hé? :D

Ik weet niet precies hoe het met Maurice Janssen en Dominique Janssen en deze wedstrijd zit. Motivatie gebrek en blessureleed. Ik zal hun eens attenderen...

ik ben mijn inschrijving hier zeker niet vergeten lex... maar ik ga me niet uitschrijven totdat ik zeker weet dat ik niet mee kan doen... eerlijkerwijs is het idd wel beter om jimmy te laten weten dat ik idd met blessureleed zit, maar ik heb nog geen idee hoe en wat... voor het ene geval zit ik met een langdurige blessure, voor hetzelfde geld krijg ik ontstekingsremmers en sta ik er in vlaanderen gewoon... afwachten dus

Oke, maar je was van plan een tijd geen strongman meer te trainen... Toch mee doen?

ik acht de kans klein... maar zoals ik al zei: ik schrijf me niet uit voor ik meer weet

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 23:28 ----------

de dag dat ik fit ben; dezelfde zondag sta ik gewoon weer in de stal hoor... ik ben van plan te wachten tot mn schouder/nek/bovenrug beter is, is dat morgen dan train ik zondag mee, is het volgend jaar dan doe ik een jaar geen events... ik weet nog niks

oke man goede instelling!!

Ik weet niet precies hoe het met Maurice Janssen en Dominique Janssen en deze wedstrijd zit. Motivatie gebrek en blessureleed. Ik zal hun eens attenderen...

Ik heb Jimmy al een dikke maand geleden een prive bericht gestuurd om me voor deze wedstrijd af te melden.

Jammer Maurice, ik was mn motivatie voor deze wedstrijd al wat aan't verliezen en nu jij niet meedoet al helemaal, mja, zal wel goed komen tegen dan denk ik

@Domie, als je medicatie neemt, best even op de dopinglijst kijken of het toegelaten is ;)

Sanca, je mag je motivatie niet verliezen. We moeten namelijk voor de eerste keer uitvechten wie van ons twee het sterkste is! :eek:

Ik heb echt zin aan deze wedstrijd!!! :)

Terug
Naar boven