XXL Nutrition

Sterkste Man & Vrouw Amsterdam Juni 2008

JTC

Cool Novice
Waardering
0
Beste Sportvrienden :) , Na wederom een leuke Bankdrukwedstrijd te hebben georganiseerd bij Joel's Gym joelsgym.tk Amsterdam,werden we weer plat gevraagd naar de Sterkste Man & Vrouw in Amsterdam!
Uiteraard gaan we de wedstrijd doen en wel in Juni 2008,definitieve datum komt nog ,zo ook de onderdelen waar we nog over in conclaaf zijn!
Een C/beginners wedstrijd en uiteraard weer met geldprijzen per onderdeel.Schrijf je op tijd in want de lijst is al bijna vol!!
En dames zet hem op ...en doe mee!!!

Alex,Diana & Jack wensen jullie een spetterend,succesvol,krachtig,gezond en sterk 2008 !!Sportieve Groet ,Alex,Diana & Jack

joelsgym.tk
JackTC.com - Personal Training & Coaching
Your Body Federation.net

Beste Sportvrienden :) , Na wederom een leuke Bankdrukwedstrijd te hebben georganiseerd bij Joel's Gym joelsgym.tk Amsterdam,werden we weer plat gevraagd naar de Sterkste Man & Vrouw in Amsterdam!
Uiteraard gaan we de wedstrijd doen en wel in Juni 2008,definitieve datum komt nog ,zo ook de onderdelen waar we nog over in conclaaf zijn!
Een C/beginners wedstrijd en uiteraard weer met geldprijzen per onderdeel.Schrijf je op tijd in want de lijst is al bijna vol!!

Alex,Diana & Jack wensen jullie een spetterend,succesvol,krachtig,gezond en sterk 2008 !!Sportieve Groet ,Alex,Diana & Jack

joelsgym.tk
Your Body Federation.net

Ik heb net opgebeld en ik ben ingeschreven :D.

ik heb net gemailt...hopelijk doe ik ook mee!!

Natuurlijk doe ik ook mee!

I'm IN!!!! beter

joelsgym.tk
Your Body Federation.net

hai jack,
ik heb je al een prive bericht gestuurd maar ik zou wederom in 2008 ook weer mee willen doen!
laat me aub even weten of ik nog optijd ben?

t*ring dr doen gewoon B-atleten mee!!:P:P

echt niet..gijs doet alles mee bodybuilding en bankdrukken is lachen met die gast!
Dus niks B,gewoon leuk wedstrijd doen net als vorig jaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

Knallen en succes met voorbereiden allemaal!!

Mogen belgen ook meedoen? :)

Hmm misschien is het wel leuk zo'n beginnerswedstrijd ???

IJser je moet er ooit aan geloven.. je kan niet je hele leven blijven bodybuilden.

Waar kan ik me inschrijven?

Ik doe ook mee met mn gekleurde vriendjes:D

Tuurlijk mag je meedoen. Zou top zijn als je mee doet. Zal een zware C wedstrijd worden nu denk ik want Jack wilde alles zwaarder maken dan vorig jaar. De truck van truckpull was al een van de zwaardere die ik vorig jaar heb gezien dus...

echt niet..gijs doet alles mee bodybuilding en bankdrukken is lachen met die gast!
Dus niks B,gewoon leuk wedstrijd doen net als vorig jaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

Knallen en succes met voorbereiden allemaal!!

Zo is dat, nu nog een keer Highland Games om het compleet te maken;)

Terug
Naar boven