XXL Nutrition

Sterkste Man & Vrouw Amsterdam Juni 2008

Tuurlijk mag je meedoen. Zou top zijn als je mee doet. Zal een zware C wedstrijd worden nu denk ik want Jack wilde alles zwaarder maken dan vorig jaar. De truck van truckpull was al een van de zwaardere die ik vorig jaar heb gezien dus...

ik mag hopen dat ze de truck voor de vrouwen iets lichter maken? rest van de proeven mag zwaarder natuurlijk! ;)

Ik heb me ook ingeschreven. En nu maar aan mijn gebrekkige conditie werken :D

Mail sent :)

ik wou dat iknog geen wedstrijden had gedaan :( kon ik ook mee doen in mn eigen stadje!!!
in mijn tijd was er nog geen sterkste man van amsterdam :( maar je weet het nooit hopelijk zal TMOS zegevieren op de sterkste man van amsterdam ;)

ik wou dat iknog geen wedstrijden had gedaan :( kon ik ook mee doen in mn eigen stadje!!!
in mijn tijd was er nog geen sterkste man van amsterdam :( maar je weet het nooit hopelijk zal TMOS zegevieren op de sterkste man van amsterdam ;)

Tja...vroeger...toen de schepen van hout waren en de mannen van staal! :D

Viking/Snoob/TMOS/gmen/Lanfeust?/Leophyte/The Locust?/Wannabeestrong/Sebok/Iron devoted/Dutchstrength.

Dat wordt al een pracht van een wedstrijd!

Viking/Snoob/TMOS/gmen/Lanfeust?/Leophyte/The Locust?/Wannabeestrong/Sebok/Iron devoted/Dutchstrength.

Dat wordt al een pracht van een wedstrijd!

Dat denk ik ook.

@IJser en Tjok de tweede: Tuurlijk is het wel een wedstrijd voor jullie. Het is gewoon waanzinnig om mee te doen of je nou wint of niet.

Terug
Naar boven