- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Zo is dat, nu nog een keer Highland Games om het compleet te maken![]()
héhé EINDELIJK

Gijs de Highbodypowerbuilander
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is dat, nu nog een keer Highland Games om het compleet te maken![]()

Tuurlijk mag je meedoen. Zou top zijn als je mee doet. Zal een zware C wedstrijd worden nu denk ik want Jack wilde alles zwaarder maken dan vorig jaar. De truck van truckpull was al een van de zwaardere die ik vorig jaar heb gezien dus...

Hmm misschien is het wel leuk zo'n beginnerswedstrijd![]()
Same here man, misschien nog een jaartje de krachtstats wat opkrikken.
Ga sowieso strongman oefeningen trainen vanaf begin volgend jaar.

In me eigen homegym die ik samen met een maat van me klaar maak.
Zullen niet alles kunnen doen, maar uiteraard wel zoveel mogelijk![]()

ik wou dat iknog geen wedstrijden had gedaankon ik ook mee doen in mn eigen stadje!!!
in mijn tijd was er nog geen sterkste man van amsterdammaar je weet het nooit hopelijk zal TMOS zegevieren op de sterkste man van amsterdam
![]()

Tja...vroeger...toen de schepen van hout waren en de mannen van staal!![]()
Viking/Snoob/TMOS/gmen/Lanfeust?/Leophyte/The Locust?/Wannabeestrong/Sebok/Iron devoted/Dutchstrength.
Dat wordt al een pracht van een wedstrijd!
niks voor mij dus+1

Viking/Snoob/TMOS/gmen/Lanfeust?/Leophyte/The Locust?/Wannabeestrong/Sebok/Iron devoted/Dutchstrength.
Dat wordt al een pracht van een wedstrijd!
Wat zijn de gewichten van een C-wedstrijd dan? Als het bijvoorbeeld 200kg deadlift op herhalingen is....Dat denk ik ook.
@IJser en Tjok de tweede: Tuurlijk is het wel een wedstrijd voor jullie. Het is gewoon waanzinnig om mee te doen of je nou wint of niet.