AndroidHealthClinic

Sterkste Man & Vrouw Amsterdam Juni 2008

ik heb ook mailtje gestuurd:)

Vuile B-athleet :p

Nah hoe meer zielen hoe meer vreugd. Mss moeten de onderdelen wat zwaarder? haha

ik heb net men email ontvangen dat ik erin sta
ik zie jullie dus in juni 2008
suc6 allemaal

Winnen daar Marcel! We stomen je wel klaar jongen komt helemaal goed.

thnx jp, had ook niet anders verwacht

Ok ik heb de beste man een mailtje gestuurd, ben zeker geïnteresseerd.

Maar helaas onder voorbehoud... juni is voor mij wegens de examens de drukste periode van het jaar en ik zal dit moeten overleggen met school, dus of ik kan deelnemen zal ervan af hangen in welk weekend deze wedstrijd precies doorgaat...

Viking/Snoob/TMOS/gmen/Lanfeust?/Leophyte/The Locust?/Wannabeestrong/Sebok/Iron devoted/Dutchstrength.

Dat wordt al een pracht van een wedstrijd!
Haha zeker, lekker onderaan meebungelen voor mij :D. Maar so what :p

Ah toe, doe mee.. Ik heb nog wat concurrentie nodig onderin :D

Heb trouwens nog geen mail terug, dus hoop dat ik wel mee kan doen..

Ik zal er even over nadenken:p

tja gijs denk dat ik niet meedoe he!
het word niet gewaardeerd als ik op een c-wedstrijd meedoe denk ik!
daarbij zit ik ook nog met mn rug nu dus in topvorm kom ik toch niet voor juni!
buiten dat zou ik natuurlijk wel graag mee willen doen maja had ik maar niet al die b-wedstrijden moeten draaien :p

Je moet gewoon meedoen ,junior of niet..............mee doen jij ,en johan lanhorst ook ben benieuwd tussen een paar krachtige body builders...mee doen!!!

het gaat er niet om of junior ben!en dat ben nu ook niet meer maar als je een paar b wedstrijden heb gedraaid word het niet geacht dat je op een c/eginners wedstrijd meedoet!
en heb ook geen zin in gelul achteraf als ik die wedstrijd win wat natuurlijk vrij logisch is.
ik ben er wel bij om de mensjes aan te moedigen ;)

en denk ook niet dat johan mee gaat doen haha aangezien hij het komende jaar toch voor de sterkste man van nederland moet gaan!

ik ben ingeschreven!!.. aangezien ik nog geen B-atleet ben zoals ze dat zeggen magk nog wel mee doen:P:P

erg jammer....echt erg jammer

vind het boolshit,jullie beginnen net..en dat b c gedoe...slaat nergens op nergens staat wat b en c is...gewoon meedoen ,please
hahahahha

@nielsie: goudzoeker ben je ook he haha word wel leuk als je in amsterdam bent (heb ik tenminste iemand om mn taartjes naartoe te gooien haha)

@blowy: het is een beginnerswedstrijd he dus voor de mensjes die geen of 1 wedstrijd gedaan hebben of gewoon het niveau van de c houden!
maare waarom wil je zo graag dat ik meedoe?haha

Wat zeg je allemaal Hans?? Tuurlijk!! Wat ruik ik?? Maar de B van Landsmeer geef je ons wel op ons donder he want daar kom je gewoon niet onderuit nu je jezelf een gevestigd B atleet vind.

Wat een geleuter ,waar ligt de c/b lijn..zolang je junior bent ,en er geen senioren c en b zijn is moet het mogelijk zijn om mee te doen...
Maar die discussie blijft ,dus gewoon meedoen wedstrijd ervaring opdoen en ...op de landelijke B (voor zover die er zijn) staan ook de A atleten.
Dus mister TMOS join the team gewoon...inschrijven..

Terug
Naar boven