XXL Nutrition

Sterkste team van Biest-Houtakker

De weersverwachting voor Biest Houtakker zondag

Min (°C) 10°

Max (°C) 18°

Neersl. 90%

PITTIG

Dat ziet er idd niet erg lekker uit, maar het gebeurd wel vaker dat het de dag ervoor nog veranderd. Laten we daar maar op hopen dan

Ja veel slechter kan het haast niet worden, dus verandering kan alleen maar goed zijn.

Hardt. regenponcho's mee jongens!

Jezus wat een pestweer. Als het dezelfde locatie is als vorig jaar hoe gaat dat dan opgelost worden?

is dezelfde locatie als alle andere jaren Ziyed:P dus dat wordt of een circustent plaatsen in 3 dagen of nat worden haha

heb paul even gemaild just to make sure....

I hope so word zeker super gezellig wens iederen zo ie zo succes alvast

WE gaan gewoon hard in de regen F*ck it ! ;)

Haha geloof me fausto, in de regen onderdelen doen is een no go ( no homo )

No go Lloret max.. ? ahha ,.. pik fock that shit zondag word knalle GIno ! :cool:

Sommige events zijn wel met wat regen te doen hoor

Sommige events zijn wel met wat regen te doen hoor

tis wel een grasveld... als dat nat is is log al verre van chill...

als het powerstairs platform + je schoenen nat en glad zijn is dat ook best wel link. fusten is volgens mij amper te doen alstie nat is... farmers lijken me ook niet echt relaxed

maar goed... die combi; hold + clean is nog wel te doen i guess

haha ja man je hebt echt wel veel grip op een stang die je moet vasthouden als het regent! Maar **** it ik ga niet zeiken want iedereen heeft er dan natuurlijk last van... laten we maar hopen dat het zonnetje die dag gewoon gaat schijnen :D

Eve zonder dollen ik denk inderdaad als het regent niet echt verantwoord is om de wedstrijd voort te zetten !! we kunnen wel stoer doen en zeggen ach we zijn niet van suiker.. Maar dat ter zijde.. Ik denk als de boom cq futsen ect nat worden het erg moeizaam word om er mee te kunnen trainen / slepen / stoten ect..

haha ja man je hebt echt wel veel grip op een stang die je moet vasthouden als het regent! Maar **** it ik ga niet zeiken want iedereen heeft er dan natuurlijk last van... laten we maar hopen dat het zonnetje die dag gewoon gaat schijnen :D

Hele dikke mensen minder, die kunnen hun buik als afdakje gebruiken!

tis wel een grasveld... als dat nat is is log al verre van chill...

als het powerstairs platform + je schoenen nat en glad zijn is dat ook best wel link. fusten is volgens mij amper te doen alstie nat is... farmers lijken me ook niet echt relaxed

maar goed... die combi; hold + clean is nog wel te doen i guess

Liggen gewoon rijplaten toch...

---------- Post added do 16 jun 2011 at 17:16 ----------

Eve zonder dollen ik denk inderdaad als het regent niet echt verantwoord is om de wedstrijd voort te zetten !! we kunnen wel stoer doen en zeggen ach we zijn niet van suiker.. Maar dat ter zijde.. Ik denk als de boom cq futsen ect nat worden het erg moeizaam word om er mee te kunnen trainen / slepen / stoten ect..

Gewoon afwachten, niet zo op de feiten vooruit lopen lijkt mij.
Een andere datum plannen zal sowieso niet gaan lijkt mij, er gewoon het beste van maken. het zal heus niet de hele dag gaan regenen als het al gaat regenen...

Terug
Naar boven