AndroidHealthClinic

StevenG's Natadrol log!

• Topic Starter Topic Starter
Netjes gozer!

Ik ga me er even meer in verdiepen, en deze vraag ook bij me arts neerleggen. Aangezien ik Diabeet ben, train nu 2,5 jaar. Dus wie weet wordt het tijd voor wat leuks :D

ben benieuwd wat de mening van een arts hiervan is :rolleyes:
denk dat je eerder naar een sportarts moet gaan, wil je een deftige uitleg krijgen.. just my 2 cents

haha gaat goed hier:d
neem anders de laatse 2 weken dan 8 caps ofso..is anders zonde van die overschot
heb je nog backpumps gehad?? en acne of kleine puistjes rodere huid ofso geen last van ??

heb ik ook aan gedacht.. zeker aangezien ik het al aantal keer heb gelezen bij andere logs.. maar 8 caps is iets té denk ik, de voorgeschreven dosis is 4-6 en daar wil ik me toch liefst aan houden dus ik ga gwn zodra ik het potje heb (gisteren besteld :D) al 6caps pakken zodat ik normaal geen overschot heb of minimaal :)

eum voor de rest, mss n puist fzo op mn rug, dacht toch dat ik dat gistere voelde maar niets extreems.. heb altijd al zo af en toe er eentje en dat is niet echt veranderd door de natadrol.. en rode huid ook niet.. alle niet dat ik dat van mezelf zie :D straks weer traine! kijk er al naar uit :D

thx voor de reacties :cool:

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Vandaag trouwens formadrol extreme op wheycheap.com..

wow nice! ik hebr veel meer voor betaald :mad:
maar ja, ik bestelde vroeger vaak uit Amerika, toen er nog geen naheffingen etc aan vast zaten :mad:
en natadrol/formadrol wil ik ook niet in het buitenland bestellen aangezien ik in België woon en ik mijn twijfels heb of het hier als 'legaal' wordt aanzien en heb geen zin om het bij de flikken te gaan uitleggen :mad:
toch bedankt voor de tip immo!

Ik ga ook maar eens even een paar potjes bestellen, ik zie wel gebeuren dat het binnen een paar weken verboden is als het serieus zo goed werkt!:D

Ik ga ook maar eens even een paar potjes bestellen, ik zie wel gebeuren dat het binnen een paar weken verboden is als het serieus zo goed werkt!:D

ja vraag me ook af hoe lang het legaal blijft..
en als ze dan gaan zeggen, het is illegaal wat er zit iets steriodlike in
ga ik iets hebben van
- **** dat mag niet wnt das 'ongezond' :mad:
- maar langs de andere kant wsl: HELL YEAH! :banana:

ga ik iets hebben van
- **** dat mag niet wnt das 'ongezond' :mad:
- maar langs de andere kant wsl: HELL YEAH! :banana:

Ben je van plan om on stage te gaan? Zo nee: Lekker belangrijk dan, je traint dan toch voor jezelf, en toen je het kocht was het nog legaal. Beetje jammer om ermee te stoppen omdat het ineens niet meer legaal is, jammer van de restjes die dan overblijven!

Maar mocht je echt van je restjes afwillen, kan je mijn adres wel PM-en, ik heb namelijk ook 2 potjes Nata en 1 Forma besteld.:D

Gewoon lekker gainen!:D

ga ik iets hebben van

Dat zal wel niet gebeuren denk ik. LG zal hun supps wel niet vervuilen, zo hebben ze hun PH's van de markt gehaald of geherformuleerd naar hele lichte compounds. Ze zijn internationaal te groot geworden om zo een risico te nemen.
En qua ingrediënten is er ook weinig kans dat er iets moet veranderen, Patrick Arnold zegt dat het allemaal gewoon kruiden zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan werken natuurlijk.

Al denk ik wel dat die pct een verkooptruc is. En eigenlijk niet nodig.

Dat zal wel niet gebeuren denk ik. LG zal hun supps wel niet vervuilen, zo hebben ze hun PH's van de markt gehaald of geherformuleerd naar hele lichte compounds. Ze zijn internationaal te groot geworden om zo een risico te nemen.
En qua ingrediënten is er ook weinig kans dat er iets moet veranderen, Patrick Arnold zegt dat het allemaal gewoon kruiden zijn.

Inderdaad, een shutdown van test-booster lijkt me stug. Toch zijn de meeste reviews erg goed over dit product. Ben zeer benieuwd wat het Steven (en ook mij, al wacht ik even tot het najaar) gaat geven.

@ Steven: Hoelang pak jij je 'kuur' eigenlijk? 1 potje per keer, 20 dagen op 6 caps, en dan PCT'tje? Want 20 dagen kuur en daarna 30 dagen PCT klinkt natuurlijk eigenlijk nergens naar!:D

ben benieuwd wat de mening van een arts hiervan is :rolleyes:
denk dat je eerder naar een sportarts moet gaan, wil je een deftige uitleg krijgen.. just my 2 cents

Maar even kijken wat me doktor ervan zegt, eerst even uitzoeken wat het zelf is. Want als ik vroeg of ze wisten wat creatine was, konden ze ook maar 2 dingen over bedenken dus veel verstand hebben ze niet als het daarom gaat :D

Me doktor doet er niet vrij moeilijk over, als ik de vraag neerleg van ik wil kuren. Kan die me of helpen, en het beste eruit halen. Zowel fysiek en gezondheid. Of hij kan me negeren en alleen maar vertellen dat het slecht is, terwijl ik er toch wel zeker van ben om te beginnen. Lijkt me vrij makkelijk dat hij het 1ste dan doet.

Ben je van plan om on stage te gaan? Zo nee: Lekker belangrijk dan, je traint dan toch voor jezelf, en toen je het kocht was het nog legaal. Beetje jammer om ermee te stoppen omdat het ineens niet meer legaal is, jammer van de restjes die dan overblijven!

Maar mocht je echt van je restjes afwillen, kan je mijn adres wel PM-en, ik heb namelijk ook 2 potjes Nata en 1 Forma besteld.:D

Gewoon lekker gainen!:D

nee niet on stage, hoewel het wel ff in mn kop heeft gezeten :)
en idd lekker voor mezelf :)

moest ik 'restjes' hebben dan PM ik je idd :) maar denk niet dat er veel 'overschot' zal zijn :)

feit, LG is een redelijk :thumbs: merk :)
PCT verkooptruc, kan inderdaad zo zijn.. vond het ook niet echt nodig maar ja als ze je het aanraden en je doet het niet moet je achteraf niet gaan b**chen snap je? :) ik doe het gwn "volgens het boekje" zo kan ik ook een zo juist mogelijke uitspraak doen over het supp :)

Inderdaad, een shutdown van test-booster lijkt me stug. Toch zijn de meeste reviews erg goed over dit product. Ben zeer benieuwd wat het Steven (en ook mij, al wacht ik even tot het najaar) gaat geven.

@ Steven: Hoelang pak jij je 'kuur' eigenlijk? 1 potje per keer, 20 dagen op 6 caps, en dan PCT'tje? Want 20 dagen kuur en daarna 30 dagen PCT klinkt natuurlijk eigenlijk nergens naar!:D

eum staat een paar posts eerder denk ik
ik doe 6 weken natadrol, tot nu toe op 4caps per dag 2/2
en ik zei gisteren zodra ik mn volgend potje binnen heb ga ik op 6.. maar ik kan dat evengoed vandaag al doen eigenlij :D niet bij stilgestaan haha :D
dus ik denk vanaf vandaag log dag 12 6caps 2/2/2 :D

dus zo loopt het dan ongeveer
2 weken (nja 12dagen) 4caps natadrol
4 weken (nja 30dagen) 6 caps natadrol
en dan 2weken (of mss 4.. twijfel nog altijd) PCT formadrol :)

Maar even kijken wat me doktor ervan zegt, eerst even uitzoeken wat het zelf is. Want als ik vroeg of ze wisten wat creatine was, konden ze ook maar 2 dingen over bedenken dus veel verstand hebben ze niet als het daarom gaat :D

Me doktor doet er niet vrij moeilijk over, als ik de vraag neerleg van ik wil kuren. Kan die me of helpen, en het beste eruit halen. Zowel fysiek en gezondheid. Of hij kan me negeren en alleen maar vertellen dat het slecht is, terwijl ik er toch wel zeker van ben om te beginnen. Lijkt me vrij makkelijk dat hij het 1ste dan doet.

idd, die creatinevraag heb ik ook ooit gesteld :roflol: toen begon ze over adh van vitamines etc als ik niet fout zit.. naja ze begon alleszins over iets totaal anders :D

bedankt voor de reacties manne! karma volgt indien ik het kan geven! :cool:
EDIT: iedereen al gegeven, sorry volgende keer mss terug :D

goed volledig en interessant log.
Ga zo door !

Net alles gelezen, ik ga vaker langskomen. Succes!

wat denken jullie trouwens van een cissus of supercissus RX erbij te stacke?
heb schrik dat ik iets ga overbelasten eerlijk gezegd en dit wil ik echt wel missen aangezien het beste van de cycle normaal nog zou moeten komen..

ik las wel "SuperCissus RX™ kan ook cortisol significant verlagen, dit kan leiden tot verhoogt testosteron en nieuwe spiermassa in combinatie met krachttraining. "

kan dit iets té zijn icm met die natadrol? not my piece of cake dus indien iemand met meer kennis hierover iets nuttigs kan zeggen, bij voorbaat dank!

of wat denken jullie ervan om creatine erbij te gaan stacke? wil echt het maximale uit deze "cylce" halen :cool: (had hier al over gepost in mijn eerste post)

tot dusver gebruik ik enkel:
- natadrol
- citrulline malate
- visoliecaps (bedankt voor de tip)
- multivit dosering verlaagd naar 1 cap ipv 3 voor minder leverbelasting
- whey, af en toe een gainer, casein, hydrolisaat, .. zijn standaard dingen maar vernoem ze toch maar eventjes..

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

goed volledig en interessant log.
Ga zo door !
bedankt!
Net alles gelezen, ik ga vaker langskomen. Succes!
bedankt!

thx 4 the motivation guys!! :cool:

Nog een vraagje zo te zien zijn het caps, die je gewoon met water in neemt. Ik ben alleen vreselijk in het slikken van pillen, kan je ze ook gewoon fijnmalen en door je water/kwark gooien ?

Nog een vraagje zo te zien zijn het caps, die je gewoon met water in neemt. Ik ben alleen vreselijk in het slikken van pillen, kan je ze ook gewoon fijnmalen en door je water/kwark gooien ?

zal straks effe een fototje nemen van de cap! het is kleiner dan mn multivit van ON, gwn zo een standaardformaat, denk dat je geen probleem zal hebben ze in te nemen.. bij mij toch niet.. grote slok water in mn mond, dan duw ik ze beiden erbij en slik ik door :roflol:

voor de rest is de cap wel makkelijk op te maken denk ik! maar weet niet of dit aan te raden is :D ook geen enkel idee hoe het zou smaken :D en nee ik ga dit niet proeven voor je :p :roflol:

EDIT: ON multivit en natadrol zijn ongeveer even groot en de caps zijn hééél makkelijk open te maken :D hebr ff aan zitte draaien en viel al bijna uit elkaar :D foto volgt hoor :)

Laatst bewerkt:
zal straks effe een fototje nemen van de cap! het is kleiner dan mn multivit van ON, gwn zo een standaardformaat, denk dat je geen probleem zal hebben ze in te nemen.. bij mij toch niet.. grote slok water in mn mond, dan duw ik ze beiden erbij en slik ik door :roflol:

voor de rest is de cap wel makkelijk op te maken denk ik! maar weet niet of dit aan te raden is :D ook geen enkel idee hoe het zou smaken :D en nee ik ga dit niet proeven voor je :p :roflol:

EDIT: ON multivit en natadrol zijn ongeveer even groot en de caps zijn hééél makkelijk open te maken :D hebr ff aan zitte draaien en viel al bijna uit elkaar :D foto volgt hoor :)

Thanks!

Ja smaak, maakt me niet uit. Ik heb al moeite met een paracetamol, kan het gewoon niet die dingen door slikken. Daarvoor even fijnmalen, en door me kwark heengooien werkt prima voor mij.

Ik heb ondertussen al een paar duizend naalden in me lijf gehad. Daar heb ik geen moeite mee, maar 1 klein pilletje :(

Losstaand of een cortisol verlagend supplement goed is om met Natadrol te stacken: LeanFX van AX werkt.

Hou er rekening mee dat een Cissus supplement wel even duurt vooraleer het echt begint zijn werk te doen. (geloof enkele weken)
Het zou idd wel goed kunnen zijn om je gewrichten/aanhechtingen te versterken.

Wat betreft gewone dokters en supplementen -> ze kennen vaak NIKS hiervan!
Iemand die gespierder is dan gemiddeld is voor hen al 'verdacht'.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Ik denk dat je kwark dan echt ranzig gaat worden! maar je kan altijd proberen.
Die dingen zitten niet voor niets in capsules :-)

Hou er rekening mee dat een Cissus supplement wel even duurt vooraleer het echt begint zijn werk te doen. (geloof enkele weken)
Het zou idd wel goed kunnen zijn om je gewrichten/aanhechtingen te versterken.

Wat betreft gewone dokters en supplementen -> ze kennen vaak NIKS hiervan!
Iemand die gespierder is dan gemiddeld is voor hen al 'verdacht'.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Ik denk dat je kwark dan echt ranzig gaat worden! maar je kan altijd proberen.
Die dingen zitten niet voor niets in capsules :-)

Ik ga meestal siroop door me kwark, dus dat komt de smaak wel ten goede. Alleen om dan 3x per dag kwark te eten vanwege die capsules werkt denk niet. Dan maar gewoon proberen dat ding door te slikken

Mijn doktor, weet hoop ik wel genoeg over diabetes, wat dat inhoud en wat dat zoal zou kunnen beinvloeden. Als dit daar bij hoort, mag ik hopen dat hij dat weet.

Thanks iig!

Hehe steven om even antwoord te geven vanuit de B&F sectie.
Ik volg je log ook sinds kort, nu ik weer wat extra tijd heb voor de computer gebeuren.
Was ook de reden dat ik het wel interessant vond klinken.
Zat alleen te denken aangezien ik Alpha X heb of ik dan rust periode tussen de Alpha en Nata/Formadrol moest nemen.
Blijf dit logje zeker volgen :thumbs:
En natuurlijk veel succes met alles, hopelijk boek je mooie resultaten.

@ Steven: Mwa, wat zou een cortisol supplement hier nog aan toevoegen?

Ik ga meestal siroop door me kwark, dus dat komt de smaak wel ten goede. Alleen om dan 3x per dag kwark te eten vanwege die capsules werkt denk niet. Dan maar gewoon proberen dat ding door te slikken

Wil je nou groeien of niet? Kom op p*ssy!

@ Steven: Mwa, wat zou een cortisol supplement hier nog aan toevoegen?

Daar ben ik het mee eens. Als je iets voor cortisol wil nemen, dan zou ik het samen met formadrol doen of erna.
Cissus is wel een deftig product. Maar als je niet echt last heb dan zou ik het niet kopen. Zeker tijdens een cycle moet je niet te veel geld uitgeven aan extra supps. Als die natadrol werkt, zal je daar genoeg van gainen. Niet nodig om dan nog extra kosten te maken.

Je moet misschien een zoeken op anabolicminds en vooral prohormoneforum (PHF), daar staan wel een paar leuke posts over natadrol. Een paar posters daar merkten wel iets van natadrol, maar die doseren het blijkbaar wel iets hoger. Op het PHF, staan er ook een aantal posts van Patrick Arnold over.

Terug
Naar boven