StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Netjes gozer!
Ik ga me er even meer in verdiepen, en deze vraag ook bij me arts neerleggen. Aangezien ik Diabeet ben, train nu 2,5 jaar. Dus wie weet wordt het tijd voor wat leuks![]()
ben benieuwd wat de mening van een arts hiervan is

denk dat je eerder naar een sportarts moet gaan, wil je een deftige uitleg krijgen.. just my 2 cents
haha gaat goed hier:d
neem anders de laatse 2 weken dan 8 caps ofso..is anders zonde van die overschot
heb je nog backpumps gehad?? en acne of kleine puistjes rodere huid ofso geen last van ??
heb ik ook aan gedacht.. zeker aangezien ik het al aantal keer heb gelezen bij andere logs.. maar 8 caps is iets té denk ik, de voorgeschreven dosis is 4-6 en daar wil ik me toch liefst aan houden dus ik ga gwn zodra ik het potje heb (gisteren besteld
) al 6caps pakken zodat ik normaal geen overschot heb of minimaal 
eum voor de rest, mss n puist fzo op mn rug, dacht toch dat ik dat gistere voelde maar niets extreems.. heb altijd al zo af en toe er eentje en dat is niet echt veranderd door de natadrol.. en rode huid ook niet.. alle niet dat ik dat van mezelf zie
straks weer traine! kijk er al naar uit 
thx voor de reacties

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------
Vandaag trouwens formadrol extreme op wheycheap.com..
wow nice! ik hebr veel meer voor betaald

maar ja, ik bestelde vroeger vaak uit Amerika, toen er nog geen naheffingen etc aan vast zaten

en natadrol/formadrol wil ik ook niet in het buitenland bestellen aangezien ik in België woon en ik mijn twijfels heb of het hier als 'legaal' wordt aanzien en heb geen zin om het bij de flikken te gaan uitleggen

toch bedankt voor de tip immo!

toen begon ze over adh van vitamines etc als ik niet fout zit.. naja ze begon alleszins over iets totaal anders