AndroidHealthClinic

Stiekem roken op het toilet? Niet in mijn club!

''If there’s anything we can learn from this video, it’s a lesson in responsible Cannabis use: Don’t smoke in public places. Indoors, in a club toilet? What do you expect will happen? That the bouncer will politely ask you to put your joint out, give you a glass of water, light an incense to cover up the smell and send you on your way home? Responsible use is something we all need to understand and live by. Situations like these are easily avoidable.''

Voor degene die de 'context link' niet hebben doorgelezen:

Check the video below of a group of stoners at Stones in Fourways, Johannesburg, South Africa, getting beaten up by a bouncer for allegedly smoking weed in the bathrooms. We can all agree that the bouncer, Shane Myburgh (name and shame), was totally out of line here; he was not under threat or in any danger. However, violent assaults by bouncers in South Africa are nothing new. Every year there are stories of life-threatening, or even deadly assaults by bouncers in SA. We really hope the police do something about this.

If there’s anything we can learn from this video, it’s a lesson in responsible Cannabis use: Don’t smoke in public places. Indoors, in a club toilet? What do you expect will happen? That the bouncer will politely ask you to put your joint out, give you a glass of water, light an incense to cover up the smell and send you on your way home? Responsible use is something we all need to understand and live by. Situations like these are easily avoidable.

En zoals dat nieuwsbericht zegt: het gebeurd vaker met ergere afloop zelfs maar aan de andere kant kan je het ook gewoon voorkomen door je aan de regels te houden.

@Grote T je was me net voor :roflol:

Ieder zelfrespecterend mens laat zich niet beschadigen door een ander.
Ook niet om een jointje.

Ook niet om een jointje.

Ik begrijp het eig niet?
Bedoel je dat die weedpuffers zwak zijn omdat ze niets terugdoen?
of
Dat die bouncher zich teveel inlaat door een jointjé?

Ook niet om een jointje.

Niet iedere cultuur gaat zoals de Nederlandse tien keer netjes verzoeken of je je aan de regeltjes wilt houden waar je mee akkoord ging bij binnenkomst...

Ook niet om een jointje.

Eens!
Al heb je wel een probleem als er een groep uitsmijters is en je bent zelf niet met een flinke groep.

Dit zijn nog jochies in de video en jochies doen nou eenmaal dingen die niet mogen dat hoort bij die leeftijd.
Zo hard slaan is gestoord, Meenemen naar de opslag of kelder en goed bang maken, toegang ontzeggen en dan laten gaan is veel beter.

Dat hij er wat van zegt okee maar die klape wtf ik had m afgemaakt die gek bah baaah die lui zijn met zn 3e man laat jentoch niet gebeuren ookal mag je er niet roken dan nog als een kameraat van me zon klap zou krijgen had ik een barkruk gepakt

Do you even interpunctie

Ik begrijp het eig niet?
Bedoel je dat die weedpuffers zwak zijn omdat ze niets terugdoen?
of
Dat die bouncher zich teveel inlaat door een jointjé?

Vind niet dat je zoiets moet pikken, maar snap best dat die jochies bang zijn.

Niet iedere cultuur gaat zoals de Nederlandse tien keer netjes verzoeken of je je aan de regeltjes wilt houden waar je mee akkoord ging bij binnenkomst...

Nee en niet ieder persoon zou dit pikken, ik hoop dus dat hij een keer de verkeerde treft.
Heb geen kinderen, maar als dat hun zou gebeuren, noway dat deze man er mee weg komt en noway dat hij ooit nog zijn vak beoefend.
Heb hem geen 1 verzoek zien doen, laat staan 10.

Eens!
Al heb je wel een probleem als er een groep uitsmijters is en je bent zelf niet met een flinke groep.

Dit zijn nog jochies in de video en jochies doen nou eenmaal dingen die niet mogen dat hoort bij die leeftijd.
Zo hard slaan is gestoord, Meenemen naar de opslag of kelder en goed bang maken, toegang ontzeggen en dan laten gaan is veel beter.

Wraak dien je koud op toch? :D dus dan moet je gewoon even geduld hebben.
Lijkt me idd een prima oplossing.

Heeft niks met cultuur te maken. Alsof de portiers in Nederland allemaal softies zijn die iets te netjes hun werk doen. De politie misschien maar uitsmijters niet.
Ze moeten wat beter uitkijken voor de gevolgen maar als ze even de kans hebben en een aanleiding dan gebruiken ze net zo goed geweld. Dit zou zo in Nederland gebeurt kunnen zijn.

kijk ze nou allemaal stoer praten op internet, wat ze wel of niet zouden doen in reactie.

kijk ze nou allemaal stoer praten op internet, wat ze wel of niet zouden doen in reactie.

FF serieus amigo dit ga je toch niet accepteren als iemand dat doet, hoe groot die ook is.
Ik stel niks voor maar laat dit toch echt niet met me doen.

natuurlijk niet maar daar heb ik het niet over nu.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 14:10 ----------

iedereen gaat los op youtube ook. :lol::lol:

UKImperium 1 week geleden
I wouldn't call the police. In fact, I wouldn't tell anyone. I would wait a week or two - follow him - find out where he lives then slit his throat when he's sleeping. I can't stand bullies.

King Kotze 2 weken geleden
The n*gger should come sometimes to Germany and this here try
S.o.a.B
Beantwoorden · Goede reactieSlechte reactie

De reactie is verwijderd
Auteur verwijderd

Jim Wasted
Jim Wasted 1 week geleden
the n*gger should ****ing come in romania he'd be ****ing dead after one weekend
Beantwoorden · Goede reactieSlechte reactie

De reactie is verwijderd
Auteur verwijderd

Rodario10 1 week geleden
I would shoot him in the ****ing knees, so he can every day think about that what a son of b*ch he really is!!

meteen racistisch ook.

natuurlijk niet maar daar heb ik het niet over nu.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 14:10 ----------

iedereen gaat los op youtube ook. :lol::lol:

meteen racistisch ook.

Zie nu wat je bedoeld op youtube, begreep het verkeerd

Ja ze betrekken huidskleur er in maar die bouncer zegt wel nu ga je knielen of prayen voor de Big Black man, denk dat veel dat niet lachen vinden.

Zou hij nou wel of niet gedeald hebben vraag ik me af?

Zie nu wat je bedoeld op youtube, begreep het verkeerd

Ja ze betrekken huidskleur er in maar die bouncer zegt wel nu ga je knielen of prayen voor de Big Black man, denk dat veel dat niet lachen vinden.

Zou hij nou wel of niet gedeald hebben vraag ik me af?

Zou me niks verbazen dat hij hem gewoon zag als een makkelijk slachtoffer. Gewoon voor macht en zijn portemonnee leeg te halen.

YouTube

Waar mensen met het iq van een banaan samen komen om te discussiëren

Terug
Naar boven