- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check the video below of a group of stoners at Stones in Fourways, Johannesburg, South Africa, getting beaten up by a bouncer for allegedly smoking weed in the bathrooms. We can all agree that the bouncer, Shane Myburgh (name and shame), was totally out of line here; he was not under threat or in any danger. However, violent assaults by bouncers in South Africa are nothing new. Every year there are stories of life-threatening, or even deadly assaults by bouncers in SA. We really hope the police do something about this.
If there’s anything we can learn from this video, it’s a lesson in responsible Cannabis use: Don’t smoke in public places. Indoors, in a club toilet? What do you expect will happen? That the bouncer will politely ask you to put your joint out, give you a glass of water, light an incense to cover up the smell and send you on your way home? Responsible use is something we all need to understand and live by. Situations like these are easily avoidable.

Ieder zelfrespecterend mens laat zich niet beschadigen door een ander.
Ook niet om een jointje.
Ook niet om een jointje.
Ook niet om een jointje.
Dat hij er wat van zegt okee maar die klape wtf ik had m afgemaakt die gek bah baaah die lui zijn met zn 3e man laat jentoch niet gebeuren ookal mag je er niet roken dan nog als een kameraat van me zon klap zou krijgen had ik een barkruk gepakt
Ik begrijp het eig niet?
Bedoel je dat die weedpuffers zwak zijn omdat ze niets terugdoen?
of
Dat die bouncher zich teveel inlaat door een jointjé?
Niet iedere cultuur gaat zoals de Nederlandse tien keer netjes verzoeken of je je aan de regeltjes wilt houden waar je mee akkoord ging bij binnenkomst...
Eens!
Al heb je wel een probleem als er een groep uitsmijters is en je bent zelf niet met een flinke groep.
Dit zijn nog jochies in de video en jochies doen nou eenmaal dingen die niet mogen dat hoort bij die leeftijd.
Zo hard slaan is gestoord, Meenemen naar de opslag of kelder en goed bang maken, toegang ontzeggen en dan laten gaan is veel beter.
dus dan moet je gewoon even geduld hebben.Ja, die filosofie had Vlad de Spietser ook. Ik vind het behoorlijk overdreven van die uitsmijter om gelijk maar te gaan meppen omdat iemand een sigaretje opsteekt. Maar ik ken de context van het verhaal niet.Misschien een beetje hardhandig, maar wel effectief. Dat doen ze nooit meer.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6565207/3d04768f/uitsmijter_spot_stiekeme_roker_in_wc_s.html
Niet iedere cultuur gaat zoals de Nederlandse tien keer netjes verzoeken of je je aan de regeltjes wilt houden waar je mee akkoord ging bij binnenkomst...
kijk ze nou allemaal stoer praten op internet, wat ze wel of niet zouden doen in reactie.

UKImperium 1 week geleden
I wouldn't call the police. In fact, I wouldn't tell anyone. I would wait a week or two - follow him - find out where he lives then slit his throat when he's sleeping. I can't stand bullies.
King Kotze 2 weken geleden
The n*gger should come sometimes to Germany and this here try
S.o.a.B
Beantwoorden · Goede reactieSlechte reactie
De reactie is verwijderd
Auteur verwijderd
Jim Wasted
Jim Wasted 1 week geleden
the n*gger should ****ing come in romania he'd be ****ing dead after one weekend
Beantwoorden · Goede reactieSlechte reactie
De reactie is verwijderd
Auteur verwijderd
Rodario10 1 week geleden
I would shoot him in the ****ing knees, so he can every day think about that what a son of b*ch he really is!!
natuurlijk niet maar daar heb ik het niet over nu.
---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 14:10 ----------
iedereen gaat los op youtube ook.
meteen racistisch ook.
Zie nu wat je bedoeld op youtube, begreep het verkeerd
Ja ze betrekken huidskleur er in maar die bouncer zegt wel nu ga je knielen of prayen voor de Big Black man, denk dat veel dat niet lachen vinden.
Zou hij nou wel of niet gedeald hebben vraag ik me af?
Zou me niks verbazen dat hij hem gewoon zag als een makkelijk slachtoffer. Gewoon voor macht en zijn portemonnee leeg te halen.