Fitness Seller

Stiekem roken op het toilet? Niet in mijn club!

YouTube

Waar mensen met het iq van een banaan samen komen om te discussiëren

dit topic zit ook vol wereldvreemde idioten anders :roflol:

Wat is het meest likely om te gebeuren als je als weedsmokende nobody een bouncer een lap verkoopt in zn eigen louche zaak in Zuid-Afrika, het land met de meeste verkrachtingen per capita(om maar te zwijgen over geweldplegingen en moorden)?

Dat de rest van de bouncers je een thumbs up geven terwijl je stoer buitengaat...
Dat ze je helemaal in mekaar tiefen om je dan even te introduceren aan hun vriendje HIV positive...

Laatst bewerkt:
ik vraag me af hoe die gast zijn kinderen gaat opvoeden
Zoals het hoort, meppen die irritante k*t koters. Kinderen van tegenwoordig krijgen geen degelijke training meer waardoor je van die ettertjes krijgen die in het openbaar gaan lopen klieren en doen.

Zoals het hoort, meppen die irritante k*t koters. Kinderen van tegenwoordig krijgen geen degelijke training meer waardoor je van die ettertjes krijgen die in het openbaar gaan lopen klieren en doen.

Meppen levert kinderen op die ook meppen als iets ze niet bevalt. Zal leuk worden op de ouderavond. Ga je de schooljuf dan ook een stomp verkopen als ze dat opmerkt?

Eigenlijk zouden mensen een test moeten afleggen voordat ze kinderen mogen nemen.

Laatst bewerkt:
Meppen levert kinderen op die ook meppen als iets ze niet bevalt. Zal leuk worden op de ouderavond. Ga je de schooljuf dan ook een stomp verkopen als ze dat opmerkt tijdens de ouderavond?

Eigenlijk zouden mensen een test moeten afleggen voordat ze kinderen mogen nemen.

Wie niet horen wil moet voelen, koek koek jonge.

Vraag mij altijd af of diegene (uitsmijter) dat ook had gedaan tegen 4 klerekasten van ieder 100kg. Waarschijnlijk niet..

Meppen levert kinderen op die ook meppen als iets ze niet bevalt. Zal leuk worden op de ouderavond. Ga je de schooljuf dan ook een stomp verkopen als ze dat opmerkt tijdens de ouderavond?

En als dat schooljuffie beidehand gaat lope doen over mijn kleine krijgt ze idd ook billekoek.

Hier in België kan ik nagenoeg nog overal roken. Behalve in zaken als de Carré; daar wordt het wel moeilijk, denk ik.

:dunno: moeten ze geen illegale dingen doen

Jij heb vast veel klappen gehad

Dat hij er wat van zegt okee maar die klape wtf ik had m afgemaakt die gek bah baaah die lui zijn met zn 3e man laat jentoch niet gebeuren ookal mag je er niet roken dan nog als een kameraat van me zon klap zou krijgen had ik een barkruk gepakt

Owja.. op ieder toilet staat ook een barkruk he ????

Terug
Naar boven