Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Dat zijn de knuppels die het voor de rest verzieken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YouTube
Waar mensen met het iq van een banaan samen komen om te discussiëren

Zoals het hoort, meppen die irritante k*t koters. Kinderen van tegenwoordig krijgen geen degelijke training meer waardoor je van die ettertjes krijgen die in het openbaar gaan lopen klieren en doen.ik vraag me af hoe die gast zijn kinderen gaat opvoeden
Zoals het hoort, meppen die irritante k*t koters. Kinderen van tegenwoordig krijgen geen degelijke training meer waardoor je van die ettertjes krijgen die in het openbaar gaan lopen klieren en doen.
Meppen levert kinderen op die ook meppen als iets ze niet bevalt. Zal leuk worden op de ouderavond. Ga je de schooljuf dan ook een stomp verkopen als ze dat opmerkt tijdens de ouderavond?
Eigenlijk zouden mensen een test moeten afleggen voordat ze kinderen mogen nemen.
Vraag me af of die uitsmijter ooit dood is teruggevonden in een vuilnisbak.
En als dat schooljuffie beidehand gaat lope doen over mijn kleine krijgt ze idd ook billekoek.Meppen levert kinderen op die ook meppen als iets ze niet bevalt. Zal leuk worden op de ouderavond. Ga je de schooljuf dan ook een stomp verkopen als ze dat opmerkt tijdens de ouderavond?
Eigenlijk zouden mensen een test moeten afleggen voordat ze kinderen mogen nemen.
Dat niet, moest wel een jaartje branden.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OW8g8ogl9ws
Das nog een milde straf voor diefstal en mishandeling
Hier in België kan ik nagenoeg nog overal roken. Behalve in zaken als de Carré; daar wordt het wel moeilijk, denk ik.
Zoals het hoort, meppen die irritante k*t koters. Kinderen van tegenwoordig krijgen geen degelijke training meer waardoor je van die ettertjes krijgen die in het openbaar gaan lopen klieren en doen.
ik rook al lang geen weed meer hoody, maakte mij nooit happy stoned zoals ik altijd hoor dat het zou moeten, dus me niet quote****en.
Dat hij er wat van zegt okee maar die klape wtf ik had m afgemaakt die gek bah baaah die lui zijn met zn 3e man laat jentoch niet gebeuren ookal mag je er niet roken dan nog als een kameraat van me zon klap zou krijgen had ik een barkruk gepakt
?Vraag me af of die uitsmijter ooit dood is teruggevonden in een vuilnisbak.