MuscleMeat

Stiekem roken op het toilet? Niet in mijn club!

Jezus.. kan je opzich ook anders oplossen. Dom anabolenvolk die uitsmijters
omgwtflol | 03-10-13 @ 13:35 | + 123

hahaha lol wtf

Zelf vind ik het vreselijk al dat geweld. Ik pik dan ook regelmatig een traantje weg, bij het zien zulke videos:( Als ik werd geslagen, zou ik mij daar uit schaamte niet meer durven laten zien. Je kan zo'n gozer wel tegen de grond werken met een taser of een blaffer, maar dan is de kans heel groot dat jij zelf de gevangenis in moet. Wat heb je liever; wraak nemen met hoge risico op een nare einde of leren van wat er is gebeurt en uitgaan op andere plekken?

Wat een overdreven reacties van die portiers. Dat krapuul verpest het mee voor de gasten die wel normaal kunnen doen. Kende vroeger ook een beruchte portier, altijd direct meppen en stompen ook al was er amper iets gebeurd (te vergelijken met filmpjes hier). Een kameraad van me had er ook eens een aanvaring mee gehad toen hij zonder echte reden geweigerd werd voor de 2de keer op rij, hij vroeg waarom hij niet binnen mocht en toen kreeg hij een kopstoot van die gast (gebroken neus). Tot hij voor een paar jaar terug eens pech had en een kerel verkeerd op zen bek raakte, die gast was gewoon doodgeslagen omdat hij tegen iemand zn gevel aan het pissen was. Die 5 jaar voorwaardelijk waren een lachertje. Portiert trouwens terug ondertussen.

Wat een overdreven reacties van die portiers. Dat krapuul verpest het mee voor de gasten die wel normaal kunnen doen. Kende vroeger ook een beruchte portier, altijd direct meppen en stompen ook al was er amper iets gebeurd (te vergelijken met filmpjes hier). Een kameraad van me had er ook eens een aanvaring mee gehad toen hij zonder echte reden geweigerd werd voor de 2de keer op rij, hij vroeg waarom hij niet binnen mocht en toen kreeg hij een kopstoot van die gast (gebroken neus). Tot hij voor een paar jaar terug eens pech had en een kerel verkeerd op zen bek raakte, die gast was gewoon doodgeslagen omdat hij tegen iemand zn gevel aan het pissen was. Die 5 jaar voorwaardelijk waren een lachertje. Portiert trouwens terug ondertussen.

dan toch niet met papieren.

Zelf vind ik het vreselijk al dat geweld. Ik pik dan ook regelmatig een traantje weg, bij het zien zulke videos:( Als ik werd geslagen, zou ik mij daar uit schaamte niet meer durven laten zien. Je kan zo'n gozer wel tegen de grond werken met een taser of een blaffer, maar dan is de kans heel groot dat jij zelf de gevangenis in moet. Wat heb je liever; wraak nemen met hoge risico op een nare einde of leren van wat er is gebeurt en uitgaan op andere plekken?

Jij krijgt TBS man. Maak je geen zorgen.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 13:07 ----------

http://www.news24.com/SouthAfrica/News/Fourways-bar-assault-Man-not-a-bouncer-20131004

Hij werkt er niet eens.

What the **** geeft iemand het recht om zo hardhandig met die gasten om te gaan? Oke, ze moeten gewoon opfl*kkeren en ergens anders gaan roken, maar ik denk dat als de uitsmijter flink hard tegen ze had geschreewd dat ze ook wel weg waren gegaan.

Typische Nederlanders weer met hun culturele universalisme...
We beoordelen mensen die 8000km hier vandaan wonen met complete andere normen, waarden en gewoontes. Daarbij gebruiken we ook nog eens onze eigen politieke correcte maatstaven. Wanneer leren we nou dat we niet zo snel met andere moeten mee bemoeien.
Die jongens gebruikten softdrugs, en dit zal je misschien verbazen, maar in de rest van de wereld wordt er geen onderscheid gemaakt tussen soft- en harddrugs. De eigenaar van de tent kan zijn vergunning kwijtraken, de portiers kunnen werkloos worden, etc.

beetje gefrustreerd
lang geen coïtus gehad:D

EDIT: dit bewijst wel dat drugs niet goed voor je is :roflol:

We beoordelen mensen die 8000km hier vandaan wonen met complete andere normen, waarden en gewoontes. Daarbij gebruiken we ook nog eens onze eigen politieke correcte maatstaven. Wanneer leren we nou dat we niet zo snel met andere moeten mee bemoeien.
Die jongens gebruikten softdrugs, en dit zal je misschien verbazen, maar in de rest van de wereld wordt er geen onderscheid gemaakt tussen soft- en harddrugs. De eigenaar van de tent kan zijn vergunning kwijtraken, de portiers kunnen werkloos worden, etc.

beetje gefrustreerd

zou ze dan ook een klap geven

beetje gefrustreerd

Waaaaat ? drugs...soft sigaret....

Gebeurt ook echt té vaak... kreeg een tijdje geleden ook een kopstoot mee op de weg naar buiten

beetje gefrustreerd

De man is veroordeeld, dus wat nou andere normen en waarden?
Of moet die rechter die het vonnis velde ook maar leren zich er niet mee te bemoeien?

Veel portiers gedragen zich vrij beschamend imo. Niet alleen door onnodig geweld maar bv ook door hun handje omhoog te houden als je de club verlaat. Als je dan 10 cent geeft zijn ze ook nog eens ondankbaar en smijten ze het naar je hoofd.

beetje gefrustreerd

Echt weer zo een rel marrokaan die denkt dattie weet hoe rest van de wereld in elkaar zit. In veel landen wordt je niet vervolgd voor het roken van een groene sigaret.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En tfoe coïtus voor huwelijk is harram

Terug
Naar boven