Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik werd geslagen, zou ik mij daar uit schaamte niet meer durven laten zien. Je kan zo'n gozer wel tegen de grond werken met een taser of een blaffer, maar dan is de kans heel groot dat jij zelf de gevangenis in moet. Wat heb je liever; wraak nemen met hoge risico op een nare einde of leren van wat er is gebeurt en uitgaan op andere plekken?Wat een overdreven reacties van die portiers. Dat krapuul verpest het mee voor de gasten die wel normaal kunnen doen. Kende vroeger ook een beruchte portier, altijd direct meppen en stompen ook al was er amper iets gebeurd (te vergelijken met filmpjes hier). Een kameraad van me had er ook eens een aanvaring mee gehad toen hij zonder echte reden geweigerd werd voor de 2de keer op rij, hij vroeg waarom hij niet binnen mocht en toen kreeg hij een kopstoot van die gast (gebroken neus). Tot hij voor een paar jaar terug eens pech had en een kerel verkeerd op zen bek raakte, die gast was gewoon doodgeslagen omdat hij tegen iemand zn gevel aan het pissen was. Die 5 jaar voorwaardelijk waren een lachertje. Portiert trouwens terug ondertussen.
Zelf vind ik het vreselijk al dat geweld. Ik pik dan ook regelmatig een traantje weg, bij het zien zulke videosAls ik werd geslagen, zou ik mij daar uit schaamte niet meer durven laten zien. Je kan zo'n gozer wel tegen de grond werken met een taser of een blaffer, maar dan is de kans heel groot dat jij zelf de gevangenis in moet. Wat heb je liever; wraak nemen met hoge risico op een nare einde of leren van wat er is gebeurt en uitgaan op andere plekken?

zou ze dan ook een klap gevenTypische Nederlanders weer met hun culturele universalisme...
We beoordelen mensen die 8000km hier vandaan wonen met complete andere normen, waarden en gewoontes. Daarbij gebruiken we ook nog eens onze eigen politieke correcte maatstaven. Wanneer leren we nou dat we niet zo snel met andere moeten mee bemoeien.
Die jongens gebruikten softdrugs, en dit zal je misschien verbazen, maar in de rest van de wereld wordt er geen onderscheid gemaakt tussen soft- en harddrugs. De eigenaar van de tent kan zijn vergunning kwijtraken, de portiers kunnen werkloos worden, etc.
beetje gefrustreerdlang geen coïtus gehad
EDIT: dit bewijst wel dat drugs niet goed voor je is![]()
Waaaaat ? drugs...soft sigaret....Typische Nederlanders weer met hun culturele universalisme...
We beoordelen mensen die 8000km hier vandaan wonen met complete andere normen, waarden en gewoontes. Daarbij gebruiken we ook nog eens onze eigen politieke correcte maatstaven. Wanneer leren we nou dat we niet zo snel met andere moeten mee bemoeien.
Die jongens gebruikten softdrugs, en dit zal je misschien verbazen, maar in de rest van de wereld wordt er geen onderscheid gemaakt tussen soft- en harddrugs. De eigenaar van de tent kan zijn vergunning kwijtraken, de portiers kunnen werkloos worden, etc.
Gebeurt ook echt té vaak... kreeg een tijdje geleden ook een kopstoot mee op de weg naar buiten

Typische Nederlanders weer met hun culturele universalisme...
als die je laat gaan. Als je dan 10 cent geeft zijn ze ook nog eens ondankbaar en smijten ze het naar je hoofd.

Echt weer zo een rel marrokaan die denkt dattie weet hoe rest van de wereld in elkaar zit. In veel landen wordt je niet vervolgd voor het roken van een groene sigaret.Typische Nederlanders weer met hun culturele universalisme...
Als je dan 10 cent geeft zijn ze ook nog eens ondankbaar en smijten ze het naar je hoofd.