Fitness Seller

sTiiWaZz evolves into..

Delts, tri's

DB press: 4x12x18kg
Supersetted uprightrow15kg>front raises6kg: 3x10
Side raise: 3x10x6kg
Rear Delt smith machine: 3x10x45kg

Skullcrushers: 3x10x34kg
One handed cable pushdown: 3x10x18kg
Rope pushdown: 2x10x40kg
Dips: 3x10 laatste setje redde ik nog maar 8 keer. (Vorige week kon ik dit nog maar twee setjes van 4 dus ik ben super blij met de vooruitgang.)
3x10x18kg Dumbbell extension

Vanwaar de keuze voor 4x12 op de DB press?

• Topic Starter Topic Starter
Meestal doe ik alles met tien herhalingen, maar als het lekker gaat doe ik er twee bij.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 13:16 ----------

shoulder is weak :( Dank voor je sarcasme

Dat vermoeden had ik al. Je stats op de grote 3 zijn best goed, maar ik doe het dubbele met DB shoulder press. Hoe komt het dat je schouders zo zwak zijn?

Dat vermoeden had ik al. Je stats op de grote 3 zijn best goed, maar ik doe het dubbele met DB shoulder press. Hoe komt het dat je schouders zo zwak zijn?

Toen ik vorig jaar begon was ik een onwetende noob die lekker 3 keer per week op Fley Machine zat.
Ik had elke keer een steek in mijn linker schouder bij het naar achter brengen.
Tot ik mijn arm niet meer op kon tillen en me besefte dat het niet zo Hardc0re cool is om altijd maar door te gaan met pijn.
Bleek dus slijmvlies ontsteking te zijn.
2 maanden 3 keer per week front raise en side raises gedaan met 2 kilo gewichtjes en 20 herhalingen per set. Ik herstelde aardig snel en heb nooit meer last gehad van die steek.
In die 2 maanden vooral benen, onderrug, biceps en triceps getraind verder niets.
Daarna nog een maand de schouder oefeningen ontweken en daar heb ik de effecten van gemerkt tot hedendaags.

Ik moet zeggen dat ik voor de zomervakantie nog wel op 12 kilo side&front raises zat.
Geen idee hoe het kan dat ik nu weer zo veel kracht ben verloren.

Squat: 110 x 12
Lunges: 40x 20
Leg press: 200 x 12
Leg curl: 60x 12
Leg extension: 91x10
Calf raises, 120 x 20

nette stats op de grote 3 man :)

Vandaag na 3 weken gestopt met creatine en met noxipro, wonderbaarlijk genoeg direct vooruitgang gemaakt deze training.

Rug:

Lat pulldown: 10 x 60kg
Deadlift: 8x 120Kg New PR! Ik ga van die handschoenen met haken kopen denk ik, ik zou nog meer kunnen DLen maar mijn handen houden het gewoon niet.
Barbell row: 10x 55kg
Dumbbell row: 10 x 26kg
Smith row machine: 10x 76kg

handschoenen met haken :roflol:

gebruik je uberhaupt al magnesium ?

Vandaag na 3 weken gestopt met creatine en met noxipro, wonderbaarlijk genoeg direct vooruitgang gemaakt deze training.

Rug:

Deadlift: 8x 120Kg New PR! Ik ga van die handschoenen met haken kopen denk ik, ik zou nog meer kunnen DLen maar mijn handen houden het gewoon niet.

haha

Rug:

Heb je wel eens met straps gelift?

Magnesium op je klauwen doen

!!

Ik dacht dat dit voor Deadliften was: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/chiba/lifting-straps-powerhook/

Maar dat is meer spul voor Peanuthead dan neem ik aan?

Is dit wat ik nodig heb?
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/m-double-you/power-straps/

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 22:50 ----------

Weet je niet wat straps zijn?:eek: Jawel toch?

Ik dacht dat straps handschoenen waren met iets eraan om aan de halter vast te maken..

doe gewoon mixed grip en gebruik wat magnesium, word je grip ook sterker van

Ik dacht dat dit voor Deadliften was: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/chiba/lifting-straps-powerhook/

Maar dat is meer spul voor Peanuthead dan neem ik aan?

Is dit wat ik nodig heb?
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/m-double-you/power-straps/

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 22:50 ----------

Ik dacht dat straps handschoenen waren met iets eraan om aan de halter vast te maken..

Die link heb je idd nodig ja, kun je voor veel meer gebruiken dan alleen deadlifts, mijn grip zuigt ook maar door strap kan ik toch meer reps/gewicht pakken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch nog buff

Terug
Naar boven