AndroidHealthClinic

Stoot in de buik!

Bezoekers in dit topic

Mike16j

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
128
Waardering
0
Hallo allemaal ik heb sinds gister zomaar omdat ik gewoon normaal vroeg of ik er langs kon ruzie met een dikke morrocaan maare nu wil hij zo graag met mij vechten en toevallig zit ie in de 4e zelfde als mij dus maare nu zit ik te twijfelen van mocht het tog op vechten uitlopen waar kan ik hem dan wel het beste raken want hij zo niet tzelfde gewicht als mij.Ik zelf zat te denken om hem dan in de buik zo hard mogelijk te raken of een side kick op zijn borstkas ik hoop dat het niet op vechten uitloopt omdat ik daar een hekel aan heb maar heeft er iemand nog tips mocht het wel zo zijn?


Alvast bedankt voor julie reactie's:cool:
 
Haha wat een topic weer.

edit:
Squats & Milk.
 
keihard in zn kloten schoppen
 
Haha wat een topic.
Geef hem maar een side kick op zijn borstkas
 
tja wie het eerst slaat heeft het meest kans, tenzij je niet hard genoeg slaat.
Maar ik zou eerder niet vechten, wat lost et op. Ontwijk een gevecht in zoverre je kan, tuurlijk kan hij er zo op staan dat je niet anders kan als het ware..
 
schop op de knieschijf, in de ballen, proberen slaan op de kin/neus/keel
 
Als je iemand op z'n knieschijf schopt kan je het risico lopen dat diegene nooit meer kan squatten.. dat wens je niemand toe. Niet doen dus.
 
Daarvoor kan je beter Le Chuck inhuren :

039_20147%7EChuck-Norris-Posters.jpg


Of anders je inburgeringscursus afmaken, je Nederlands is vrij gebrekkig.
 
Doe gewoon een most muscular en schreeuw als een wild zwijn.
 
zit jij niet bij Kemmy in de klas?
 
Stoot in buik

jah maar het zou dus niet veel uithalen om hem een stoot in zijn buik te geven aangezien ie wat aan de dikke kant is.
wat doet een sidekick op de borstkas nou.... want je shopt op zijn hart het zou lijkt mij een bepaald effect moeten hebben?

:cool:


nee ik zit niet bij kemy in de klas
 
Als je morgen op school komt gelijk een stoot in zn lever planten.
Dan zal t vast niet op vechten uitdraaien ;)
 
Steek hem gewoon in z'n vette flikker gek.
 
Je hoopt dat het geen vechten wordt maar je wil hem wel een kick geven :scratch: Kerel als jij die mocro een kick geeft kan je daarna vechten met de rest van zijn vriendjes.
 
kopstoot op zn neus of een flinke stoot op zn neus.

het was dus een marrokaan die moeilijk deed? ik ben geen racist maar het is ook eigenlijk altijd raak met die gasten als je even er langs moet ofzo ;)
 
"Pissed up "

Haha.
 
Nou vriendjes ik denk het niet ik zie hem namelijk niet echt met veel vrienden lopen


En meestal zijn dan zulke laffaards dat als je hem een paar klappen geef ze niet eens wat durven te doen!
 
Back
Naar boven