AndroidHealthClinic

Stoot in de buik!

Pik een pipa en knal hem af.

VMBO zeker? Ga een cursus Nederlands volgen en laat jezelf niet zo opjagen door zo'n pannenkoek.

Juist, eindelijk 's een keertje iemand die het goed doet!
icon14.gif

Momenteel bekijken: 17 (17 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
SanderM, Bentley, Brolly, Celine, Damani, EricR, Frenkpie, Jonko, littleT, luuc, MacB, Mans, Mike16j, misterGAIN, mittacw, MMN, Svensson

:roflol:

:haha: leuk en nu

populair onderwerp!

kloontjeuh :')

Morgen sla je hem... overmorgen komt hij met een mes naar jou toe... ontwijken en negeren , geweld is the easy way (uitzonderingen daargelaten).

Ohja en film het hele zooitje... hebben we hier ook nog wat te kijken :cool:

pak z,n hoofd langs voren en doe een deadlift .
laat em dan FF los en geef direct een knie op z,n kin.
als ie achterover valt , trap je in z,n kloten.
daardoor komt ie weer rechtop , zodat je hem opvangt met een kopstoot op de neus.
als ie met 2 handen z,n neus vastpakt , trap je em met een front-kick achterwaarts voor een auto.
die maakt het karwei af.......
:flipoff: :slap:

even sanca bellen is het effectiefste :D

Neuk 'm anaal.. dat zal 'm leren. De bastard!

• Topic Starter Topic Starter
:P jah alleen het punt is jij woont in belgie en ik in nederland,maarja ik zie het morgen wel ik probeer gewoon te ontwijken ik heb een hekel aan vechten.misschien gewoon iets anders proberen kzeg gewoon wie wint met handje drukken is de winnaar ik heb geen zin om te vechten is kijken wat zijn reactie is.

beetje kinderachtig maarja

het lijkt me wel verstandig.

:P jah alleen het punt is jij woont in belgie en ik in nederland,maarja ik zie het morgen wel ik probeer gewoon te ontwijken ik heb een hekel aan vechten.misschien gewoon iets anders proberen kzeg gewoon wie wint met handje drukken is de winnaar ik heb geen zin om te vechten is kijken wat zijn reactie is.

beetje kinderachtig maarja

het lijkt me wel verstandig.
Kan je beter gaan knikkeren is minder blessure gevoelig als armdrukken

• Topic Starter Topic Starter
jah misschien maar ik bedoel winnen zal die toch niet omdat ik best nog wel vaak train in de sportschool zegmaar en van hem weet ik dat hij niet 1 sport doet.

blad steen schaar werkt altijd:thumbs:

kopstoot

Terug
Naar boven