Fitness Seller

Stop de GH & IGF-1 "spiergroei"- Hype

2hard2die zei:
Elmo, hoe denk je over de stelling dat IGF-1 na de AS-kuur er voor zou zorgen dat de gewonnen spiermassa behouden blijft?

massa blijft erop met igf,moet zelfs geen monsterkuur meer zijn
igf/d-bol of igf/oxy dit 2x4 weken op met ertussen 4 af

dream warrior zei:
massa blijft erop met igf,moet zelfs geen monsterkuur meer zijn
igf/d-bol of igf/oxy dit 2x4 weken op met ertussen 4 af

Ik pak straks in januari 6 weken IGF-1 LR3 , test prop en NPP.

De doseringen testo en npp maak ik niet te extreem. Gewoon beide 100mg eod. IGF op 80mcg ED.

Elmo zei:
Kerel ik duw niet, ik onderbouw. Waar ik het met je eens ben is dat HGH een perfect middel is om dr0og/ripped mee te worden. (kan ik ook onderbouwen)

Dat mag je dan wel eens doen dat zou ik graag lezen, ik heb tot nu toe nog niemand gehoord die het cut effect van STH kan verkláren op een manier die verder gaat dan "ja die en die gebruikte het en werd heel droog" :)

Bump voor Elmo!

Nog steeds geen antwoord gehad op mn vragen,kerel...

Wordt je daggie ouder of zie je al in dat je deze discussie niet kan winnen?:D

ELMOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Where are u?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:P

Testo zei:
Bump voor Elmo!

Ik stel voor dat Elmo gebanned gaat worden omdat ie onze hopes & dreams mbt de IGF in de grond probeert te boren. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ach kerel, het zal wel je leeftijd zijn. Er zijn ook mensen die andere verantwoordelijkheden hebben dan alleen het voeren van hun cavia. En dat ik daarom een tijdje niet kon reageren wil nog niet zeggen dat ik het met je eens ben of geen argumenten meer heb.

Ik zal ff door de posts in deze thread bladeren en waar nodig een reply geven. En nog iets voor je. Allen door schreeuwen en popi jopie quotes onderbouw je geen stelling vriend Testo......dus kom eens met gestaafde feiten in plaats van subjectieve waarnemingen van jouw persoontje.

Testo zei:
Bump voor Elmo!

Dat zou jij juist moeten doen,kerel....wat lul je nou over schreeuwen?

Ik zie je wel in andere topics posten maar hier laat je niks meer horen?

Kom jij maar met je onderzoeken die het tegendeel bewijzen en ik zal je zoveel onderzoeken om je oren slingeren als je wil,no problemo!

En laat dat belerende toontje ff weg de volgende keer want ik maak gewoon een grapje en dan moet je niet op je kleine pikkie getrapt zijn...

Valt me tegen van je!!

Het probleem met de door jouw genoemde bb'ers is dat ze meestal een cocktail van middlen tot zich nemen in gigantische hoeveelheden. Dan is moeilijk aan te tonen wat nu door welk middel is opgebouwd. Psychologie speelt een grote rol in de topsport. De angst om achterop te raken en het motto "baat het niet dan schaadt hetniet" overheersen. En schaden kan het zeker!

younggod zei:
opzich vind ik je onderbouwing wel oke elmo, maar ik kan er niet echt bij..

het moet me nu overtuigen met de reden dat jij de enige bent die door heeft hoe het werkt. Je weet zelf ook dat hgh 1 van de duurste manieren van "kuren" is. Zouden al die bbers dit doen om de rest te volgen?

of zouden ronny, jay en bijvoorbeeld ed maar gewoon doen wat hun adviseurs zeggen?

Op zich waar dat het iets kan bijdragen in combinatie met Slin en AAS. De vraag is echter hoeveel en tegen welke kosten. Ik denk dat de extra bijdrage van HGH aan spiermassa minimaal is. Ook voor HGH zijn er feedbackmechanismes die de de effectiviteit van toegevoegde HGH zullen verminderen.

Mr. B.I.G. zei:
HGH only ben ik het met je eens, maar in de combi met AS en Slin ben ik ervan overtuigd dat het wel degelijk bijdraagd aan de toename van spiermassa!

Dat je voor veel mensen groter en droger bent geworden is nogal subjectief.

De middelen bij uitstek om groot te worden zijn Tesostosteron en Trenbolone in combinatie met Dianabol en eventueel het in toom houden van overmatig oestrogeen door een anti-e. Zo moeilijk is dat niet.

En je mag best eens een aantal studies plaatsen die jouw standpunt op een goede onderbouwde wetenschappelijke manier ondersteunen. Kom maar op met die 9 van 10 studies.
Ik zou ook zeggen dat je HGH 6 tot 12 maanden moet gebruiken om resultaat te zien. Dat ze dan ondertussen door training en EIGEN aangemaakt testosteron een aantal kilo's aankomen zullen ze dan toch wel niet doorhebben, toch?

Testo zei:
Hoe dan?
Ik ben voor veel mensen die mij kennen groter én droger geworden dus dat lijkt me niet slecht...
En jij hebt me trouwens ook nog helemaal geen zinnig antwoord gegeven op mn vorige post in die andere topic nl;met welke middelen denk jij én groter én droger te worden?
Ik grapte nog over de propboyz waar je ook niet op in bent gegaan want feit blijft dat ik veel gasten gezien heb die diverse kuren hebben gedaan maar er nog steeds niet freaky uitzien en dat komt omdat jullie altijd lopen te mauwen over vocht vasthouden en anti e's bij het leven gebruiken terwijl dat je gains gewoon in de weg staat!
Dus welk middel is er nou beter geschikt voor gasten zoals ik hierboven beschrijf dan hgh?Groter worden en toch droog blijven....zeg jij het me maar?
En wil je nou echt dat ik hier elke studie ga plaatsen die ik kan vinden die zegt dat hgh WEL degelijk zorgt voor nieuwe spiercellen en nog veel belangrijker....in 9 vd 10 studies kan elke kneus lezen dat je hgh MINIMAAL EEN HALF JAAR TOT EEN JAAR moet gebruiken om er knap resultaat van te zien dus waarom iedereen toch elke keer weer probeert om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten door minimale hoeveelheden te gebruiken en dan ook nog eens een te korte tijd om dan vervolgens te gaan janken dat ze er niks van gemerkt hebben dan breekt toch echt mijn Amsterdamse klomp hoor...
Als ik het allemaal kan begrijpen waarom sommige anderen niet?
Ik heb geen universiteit gedaan maar ik kan zeer goed begrijpend lezen en wat volgens mij nog veel belangrijker is.....ik ken de praktijk,bro!!!!
Met spanning wachtend op je reply;
Je vriend Testo:D

IGF-1 zal je de toevoer van voedingstoffen naar je spiercellen een flinke boost geven. En passant houden die ook veel meer vocht vast. (elke gram glucose bindt 3 tot 4 gram water.) Dat is ook de reden voor die pump die je bij IGF-1 kunt krijgen. Waar je verder overigens geen zak aan hebt en tijdens het trainen contra-productief is.
Die "voedende" werking van IGF-1 zie je ook bij Insuline.

Veel belangrijker is het zsm op gang brengen van je eigen hormoonhuishouding door een goede nakuur. IGF-1 heeft een negatieve feedback voor je natuurlijke HGH afgifte tot gevolg.......

2hard2die zei:
Elmo, hoe denk je over de stelling dat IGF-1 na de AS-kuur er voor zou zorgen dat de gewonnen spiermassa behouden blijft?

dit soort posts stel ik zeer op prijs en zijn uitermate leerzaam :) dit board fungeert op deze manier als een samenkomst van kennis uit de praktijk en de theorie, ondersteunt door gebruikerservaringen en wetenschappelijke studies.. wie er uiteindelijk gelijkt krijgt is veel minder belangrijk dan de kennis die we opdoen onderweg naar de conclusie, een zeer waardevolle bijdrage aan het board jongens, mijn dank :D

Eigenlijk had je zelf wat initiatief kunnen tonen door je te verdiepen in de materie. Hierbij geef ik je een 15-tal referenties. Maar ik kan je er nog minstens 30 geven met dezelfde strekking. En denk nou niet wat voor HIVplussers geldt niet opgaat voor HIV-minners!

Happy reading

1. J Falutz and others. A placebo-controlled, dose-ranging study of a growth hormone releasing factor in HIV-infected patients with abdominal fat accumulation. AIDS 19(12):1279-1287. August 12, 2005.

2. J Clin Endocrinol Metab 2005;90:2154-2160.

3.J C Lo and others. The Effects of Low-Dose Growth Hormone in HIV-Infected Men with Fat Accumulation: A Pilot Study. Clinical Infectious Diseases 39:732-735. September 1, 2004.

4. J C Lo, K Mulligan, M A Noor, et al. The effects of recombinant human growth hormone on body composition and glucose metabolism in HIV-infected patients with fat accumulation. J Clin Endocrinol Metab 86: 34803487. 2001.

5. Serono, Inc. Serono initiates phase III trial of serostim in HIV-associated adipose redistribution syndrome. Press Release. June 1, 2004.

6.G J Moyle and others. Growth Hormone Improves Lean Body Mass, Physical Performance, and Quality of Life in Subjects With HIV-Associated Weight Loss or Wasting on Highly Active Antiretroviral Therapy. Journal of Acquired Immune Deficiency Syndromes 35(4): 367-375. April 1, 2004.

7. D P Kotler and others. Effects of Growth Hormone on Abnormal Visceral Adipose Tissue Accumulation and Dyslipidemia in HIV-Infected Patients. Journal of Acquired Immune Deficiency Syndromes 35(3): 239-252. March 1, 2004.

8. U R Hengge and others. Oxymetholone for the Treatment of HIV Wasting: A Double-blind, Randomized, Placebo-controlled Phase 3 Trial in Eugonadal Men and Women. Abstract 725 (poster). Program and Abstracts of the 11th Conference on Retroviruses and Opportunistic Infections (11th CROI). February 8-11, 2004. San Francisco, CA.

9. D P Kotler and others (for the Serostim in the Treatment of Adipose Redistribution Syndrome (STARS) Trial Investigator Group). Low Dose Maintenance Therapy with Recombinant Human Growth Hormone (r-hGH) Sustains Effects of Previous r-hGH Treatment in HIV+ Patients with Excess Central Fat: Treatment Results at 60 Weeks. Abstract 80 (oral). Program and Abstracts of the 11th Conference on Retroviruses and Opportunistic Infections (11th CROI). February 8-11, 2004. San Francisco, CA.

10. A Vigano and others. Impaired growth hormone secretion correlates with visceral adiposity in highly active antiretroviral treated HIV-infected adolescents. AIDS 17(10): 1435-1441. July 4, 2003.

11. JN Roemmich and others. Pubertal alterations in growth and body composition. VI. Pubertal insulin resistance: Relation to adiposity, body fat distribution and hormone release. International Journal of Obesity 2002, 26: 701-709

12. Engelhard P, Strawbridge T. The use of growth hormone (Serostim) in patients with HIV-associated adipose redistribution syndrome (HARS). Program and abstracts of the XIII International AIDS Conference, Durban, South Africa; July 9-14, 2000. Abstract TuPeB3151.

13. Furrer H, Nguyen QV, Malinvern R. Treatment of HAART associated fat accumulation disease with recombinant human growth hormone: Results of a randomized double blind placebo controlled crossover trial. Program and abstracts of the XIII International AIDS Conference, Durban, South Africa; July 9-14, 2000. Abstract LbPp114.

14. Lo JC, Mulligan K, Noor M et al. The effects of recombinant human growth hormone on glucose metabilism and body composition in HIV-positive subjects with fat accumulation syndromes. 2nd International Workshop on Adverse Drug Reactions and Lipodystrophy in HIV, Toronto, Canada; September 13-15. Abstract 12.

15. Torres R, Cadman JA. Potential of recombinant human growth hormone in HIV-associated adipose redistribution syndrome. BioDrugs. 2000;14.

16. Wanke C, Gerrior J, Kantaros J et al. Recombinant human growth hormone improves the fat redistribution syndrome (lipodystrophy) in patients with HIV. AIDS. 1999;13;2099-2103

Etcetera !!!!!

MightyDuck zei:
Dat mag je dan wel eens doen dat zou ik graag lezen, ik heb tot nu toe nog niemand gehoord die het cut effect van STH kan verkláren op een manier die verder gaat dan "ja die en die gebruikte het en werd heel droog" :)

OK tnx voor de input allemaal. Maar zoals Eclipse al zei is dit is een board om informatie te delen, dus laten we allemaal wel gewoon normaal tegen elkaar doen, ookal ben je het niet met een mening eens. :)

j smells trouble..

Terug
Naar boven