- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist en zo is het maar net!NPC zei:Jongens toch,
Het is de combinatie van HGH, IGF-1, insuline, t3, hoge doseringen aas,het is juist deze combinatie die spectaculaire resultaten geeft!
Men moet het hele plaatje bekijken en niet alleen naar de GH kijken,in de tijd van Arnold en Haney kenden ze alleen maar de Gh(en dan nog in lage doseringen),tegenwoordig komt er toch wat meer bij kijken,zie hierboven.
Dank u
NPC

Het is niet HGH, maar de combinatie van HGH en test (of een andere aas) die gh anabool maakt. Voeg daar insuline bij en dan heb je pas de fantastische werking van de 3. Het is 1+1+1=6 in dit geval. Althans, dat is algemeen aangenomen door heel wat guru's.Elmo zei:Kerel ik duw niet, ik onderbouw. Waar ik het met je eens ben is dat HGH een perfect middel is om dr0og/ripped mee te worden. (kan ik ook onderbouwen)
Weliswaar een duur afslankmiddel, maar toch!
Helaas ga je niet op de feiten in maar onderschrijf je door je eigen ervaringen (na een jaar gebruik) wel mijn stelling.
We agree to disagree
En heb er een stuk over gelezen in het boek Periodiseren van Tudor Bompa.
DBC01 zei:Zou daar geen E-book versie van uit zijn? Of online doucumentatie?
chunky zei:Ik heb gisteren ook nog even gezocht, want ik vind het toch interessant.
En heb er een stuk over gelezen in het boek Periodiseren van Tudor Bompa.
Hierin wordt uitgelegd (met verwijzing naar studies) hoe igf en gh zorgen voor meer spiermassa (ook bij ernstig zieke mensen), wanneer daar interesse naar is, wil ik dat beste een keer samenvatten hier.
DBC01 zei:Ik ben zo benieuwd. Ik had Elmo's inbox al 4 keer bestookt maar die zit zo vol. Leeg hem dan eens Elmans!
Elmo zei:Is bij deze gebeurd. Ik zal ff bladeren om uitstaande vragen in deze thread te beantwoorden. Momeno.
DBC01 zei:Zeg Elmans,
Dit is je quote:
En dit is mijn vraag:
Als STH dan niets doet aan spiermassa winnen, waar zeuren die mensen dan toch steeds over dat de pro's sinds het gebruik van STH zo ontzettend groot zijn geworden? Je ziet duidelijk een verschil tussen 'voor de STH-era' en erna! Want de enige manier voor AAS-klanten die te vaak hebben gekuurd met AAS om nogeens dat AAS-plateau over te komen is om STH toe te voegen. Lijkt me. Zelfs alle monsters van de Strongest Man zijn bekend met STH!
Iedereen heeft het altijd over Dorian Yates vóór en ná z'n STH tijdperk. STH heeft voor niet alleen Dorian enorm enge massagroei gezorgd zegt men, maar voor de hele top der toppers.
Vraag is dus: Vind jij dat dat niet zo is? Waar ligt die enórm duidelijke groei bij die toppers dan aan?
LangeMan zei:
Martinus zei:Daar ben je wel effe zoet mee![]()
Anyway, stuk waar Chunky `t over had. Ik wil niet met de eer gaan strijken, maar `t is zondagochtend en ik heb niks beters te doen:
[Link niet meer beschikbaar]