AndroidHealthClinic

Stoppen met roken

Nice, ik herinner me wat je een tijd geleden in een karma bericht stuurde wat te vaak blowen met je deed. Was een reactie van je op een verhaal van een vriend van me, weet niet of je het nog herinnert. Maar die vriend waarover ik het had is helemaal gestopt met blowen en heeft die klachten niet meer. :)

Ja klopt ja, ik voel me geestelijk ook wat beter nu ik minder. Veel relaxter terwijl je van blowen juist relaxt moet worden:D

Wel knap dat hij er compleet mee is gestopt:)

Ook nogsteeds gestopt, inmiddels al € 657,43 bespaard :D

2 jaar en 2 maanden ik denk bijna 5000?

Goed bezig jullie :thumbs: Ook geen behoefte meer?

Denk er nogsteeds dagelijks aan... Helemaal met koninginnendag etc dan verlang je er nogsteeds naar.
Drink verder eigenlijk geen alcohol bijna :)

Maargoed ik weet nu wat ik bespaar, conditie is sterk verbeterd dat merk ik echt in de gym en dat helpt mij zeker om nee te zeggen!

Niet roken gaat hier nog steeds goed, beetje jammer van die paar dagen nu kan ik weer overnieuw beginnen met dagen bij houden.

altijd zonde hé, ook vaak last van gehad, dan was ik 5 weken gestopt en dan toch weer 2/3 dagen gerookt en dan moet je van jezelf gewoon opnieuw beginnen met tellen.

nog steeds vanaf 1 januari rookvrij, begin me nu ook te irriteren als me ouders in de keuken staan te roken (ja hier thuis roken ze in de keuken).

nope ik heb wel dat ik nog droom dat ik aan het roken ben.

altijd zonde hé, ook vaak last van gehad, dan was ik 5 weken gestopt en dan toch weer 2/3 dagen gerookt en dan moet je van jezelf gewoon opnieuw beginnen met tellen.

nog steeds vanaf 1 januari rookvrij, begin me nu ook te irriteren als me ouders in de keuken staan te roken (ja hier thuis roken ze in de keuken).

Bij mij waren het geen 5 weken maar meer dan 1,5 jaar :(

Ik snap dat nooit dat mensen in hun eigen huis onder de afzuigkap of buiten gaan roken, als je het zelf doet stinkt het toch niet.

Dag 5, ****ing zwaar gehad gister, maar niet toegegeven

Ik ben nu bijna 1,5 jaar gestopt, een paar maanden nadat ik begon met serieus sporten.
Mensen vragen vaak: ja maar mis je het dan niet?
Waarheid is dat ik zoveel rookte (vooral onder het genot van een wijntje en praatzieke vrienden) dat ik niet eens doorhad dat ik net 4 min geleden één had uitgedrukt en de volgende weer opstak.
Antwoord is dus: nee, als je niet weet waar je nu eigenlijk mee bezig bent mis je het niet ook, vind ik.
Het is alleen dat je jezelf een andere houding moet aanmeten.

Ik ben trouwens gestopt omdat mijn vriend longontsteking had en geen vorm van rook kon verdragen in huis. dus van de bak naar de afzuigkap en van afzuigkap naar buiten of de auto. Toen dacht ik: ik ga toch zeker niet mijn eigen huis uit om te roken, hoe verslaafd ben ik eigenlijk?
Wel heeft het mij geholpen om mijn sigaretten in huis te houden. 1x nog stiekem een sigaretje opgestoken en toen dacht ik bah, waar ben ik toch mee bezig.
En verder alleen maar om naar er naar te kijken en denken: jaja, l&m blauw met je stomme tekst, mij krijg je er niet onder. En dan is dat elke keer je overwinning om trots op te zijn.

als je L&M aan het roken was dan kon je inderdaad beter gaan stoppen. :p

Terug
Naar boven