Lars035
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke.... dit is dan wel weer een stuk minder...Zelf heb ik er geen ervaring mee. Maar een vriendin van me neemt dat nu al 2-3 maand en het is haar perfect gelukt om te stoppen zonder bijwerkingen van de champix. M'n tante (60+) heeft het ook met champix gedaan en heeft een of andere nieraandoening aan die pillen overgehouden.
i
+1 ook smerig hoe sommige mensen na het roken weer de lift en kantoor vervuilen met hun lucht of mensen die het nodig vinden om nog net voor ze een gebouw binnen gaan een trekje nemen, sigaret op de grond pleuren en in het gebouw uitblazen.
akkoord,
echter ben ik er nog niet helemaal klaar mee dat roken ( ik wil wel maar toch niet je kent het wel ( maar ik wil het toch echt wel! )
nu heb ik begrepen dat als men champix slikt ( je mag eerst gewoon doorroken ) en dat sigaretten op den duur niet echt meer gaan smaken, dat is sws het doel want lijkt me dat stoppen dan stukken makkelijker word![]()
Aah sigaren. Die rookte ik vroeger over de longen, die dunne sigaartjes dan. Soms rookte ik er een stuk of 20 achter elkaar op een avond. Soms ook wel eens zo'n dikke maar daar kon je maar een klein trekje van inhaleren zonder benauwd te worden. Maar mijn grote passie waren toch de sigaretten, 30 per dag heerlijk. Ben nu wel 9 jaar geleden gestopt, maar bewonderenswaardig dat je dat kan. Er eentje roken. Ik kreeg altijd een enorme rookzucht over me heen, had totaal geen controle over m'n rookgedrag.
Ben het ook steeds meer zat: 's morgens van die gore bruine rochels, stank, gele vingers, veel hoesten, relatief snel buiten adem, vrouwtje die meer last van d'r migraine krijgt..heb nog een paar pakjes camel shag. Hoop dat ik nou eindelijk mezelf eens een goede schop onder m'n reet geef en er mee ga stoppen.
Nee, voor mij bestaat er maar 1 oplossing en dat is in 1 keer kappen.misschien is het een idee om per dag een half uur later te beginnen met roken (en er op te letten dat je het daarna niet gaat inhalen?)
erg herkenbaar! ik was er 1,5 jaar vanaf en er is me iets van het weekend voorgevallen waardoor ik weer begonnen ben (enorm zwak ik weet het) en in nog geen 2 dagen tijd 5 pakjes lange Marlboro weggepaft. het werd me meteen weer duidelijk dat het voor mij alles of niks is.
vandaag heb ik nog niks gehad en stop ik er mee. het zal niet eenvoudig zijn maar iig 1000x makkelijker dan stoppen met een echte drug (ik zie nicotine niet als een drug omdat je er niet onder invloed van kunt raken).

K*t maar beter nu stoppen voordat het straks weer te laat is. Had iemand je een peuk aangeboden?
Vorige week maandag begonnen met stoppen met blowen, dit weekend zou ik er eentje gaan roken op zaterdag maar dat zijn er 3 geworden. Maakt mij niet zoveel uit want ik weet nu dat ik makkelijk kan stoppen omdat ik het nu ook echt wil dus is dat mind****en niet aanwezig.
Gisteravond ben ik wel ineens enorm agressief geworden na het trainen. Ik ben ik mijn auto gestapt en heb een rondje gereden met mijn ramen open want ik denk dat er wat apparatuur gesneuveld zou zijn als ik dat niet had gedaan. Komt denk ik ook omdat ik al 2 dagen slecht geslapen heb door kiespijn.
Had nog even de verleiding om langs de shop te rijden maar dat heb ik maar snel uit mijn hoofd gezet
Heb trouwens nog wel last van nachtmerries en zwetend wakker worden.
Champix heeft bij mij echt geholpen, maar zeker moet je het nog wel zelf doen.
Op den duur rookte ik nog maar 2 sigaretten en vaak maar halve omdat de smaak niet lekker meer was. Mijn bijwerkingen waren voornamelijk minder eetlust en daarnaast ook minder energie en snel afwezig.

Heb het 2 keer gehaald en daarna besloten om het op eigen kracht verder te doen en dat is tot op de dag van vandaag nogsteeds gelukt. Of de champix geholpen heeft? Ik denk het wel, vooral de eerste weken
Alleen gister had ik het wel zwaar met een drankje erbij op koninginnedag maar ik heb het gehaald. Hier zag ik echt tegen op![]()

Heb die ook gehad, bij Defensie was dit het middel dat je kreeg, werkte bij mij perfect, helaas na 7 maanden weer terugval gehad en sindsdien niet meer gestopt..![]()
Heb die ook gehad, bij Defensie was dit het middel dat je kreeg, werkte bij mij perfect, helaas na 7 maanden weer terugval gehad en sindsdien niet meer gestopt..![]()
! Heb er momenteel het geld niet voor ook, dus al zou ik willen roken dan kan ik het niet betalen
En sporten staat bij momenteel op nr1Zodra ik wakker werd was het eerste wat ik deed in de stoel gaan zitten en 2 sigaretten achter elkaar roken om wakker te worden. Daarna douchen, aankleden en even een lekker muziekje aanzetten onder het genot van jawel weer een sigaretje. Vervolgens liep ik naar beneden om even snel nog een paar slokjes Echinecea Forte tinctuur naar binnen te gieten, want je wil natuurlijk ook aan je gezondheid werken. Daarna steeg ik op de fiets (met een sigaretje natuurlijk) naar de Albert Heijn om weer een pakje sigaretten te kopen, waarna ik dan weer een sigaretje rookte als ik de weg naar mijn werk vervolgde. Nja, en als je dan een krap half uurtje gewerkt had, dan had je natuurlijk een rook pauze met de rest van de collega's. Voor 9 uur 's ochtends had ik er al wel 5 of 6 op.
Ik was niet verslaafd maar ik had het wel nodig