AndroidHealthClinic

Stoppen met roken

• Topic Starter Topic Starter
In!

goed man! Gezellig mee posten (lees:klagen)

smaakt de laatste tijd njet echt meer en rookte eigenlijk de laatste tijd ineens 1 pakje per 2-3 dagen ipv 1 per dag...

ben het zat elke x dat roken in de kou staan je gezondheid om zeep helpen en je kleren en adem worden er ook njet beter van...

igg im in! :)

Dexparine dat is met dmaa toch? Ik zou er niet aan moeten denken als ik stop. Ben dan sws al onrustig en wat euforisch. Dat wil ik niet nog meer versterken. Doe mij dan maar een rustgevende thee oid.

QUOTE]

ze heeft ook al gekuurd, misschien ga je dan gemakkelijker over dit soort middelen denken.

tip voor mensen die ergens mee willen stoppen.

je hoeft er niks voor te doen, enkel iets niet te doen.

Uh met wat heb ik gekuurd dan volgens jou?
Of ga je Clen serieus kuren noemen?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DKR
Ter motivatie: ik liep net achter iemand die een sigaret aan het roken was en dacht 'Even omheen lopen, smerige lucht'. Vervolgens realiseerde ik mij dat ik echt niet meer van roken houd! :)

ook nooit praten over hoeveel dagen/maanden je gestopt bent, gedraag je als een niet roker. zo kom je ook het snelst van het verlangen af.

Bij kuren denk ik eerder aan de middelen die je intraveneus moet gebruiken, al ben ik t met je eens dat Clen niet bepaald een onschuldig middeltje is.
Dat ik daar naar greep is dom, dat zal ik echt niet ontkennen.

Uh met wat heb ik gekuurd dan volgens jou?
Of ga je Clen serieus kuren noemen?

Wat heb ik gedaan dat je klagen in me post zet mag Ik vragen?

Is het die tijd van de maand of begint het stoppen met roken je humeur te beinvloeden? :)

Exuus dat ik neerzette dat ik ook aan dit goede iniatief bereid ben mee te doen :)

Voorderest ja clen staat onder de.....?

Goedzo :) dus concludeer zelf maar :)

Ik denk dat je m'n post niet goed begrepen hebt, t ging ook niet helemaal lekker met quoten.
Ik bedoelde te zeggen, gezellig dat je mee komt posten, omdat ik zelf nogal loop te klagen hier heb ik er klagen bij gezet maar dat sloeg vooral op mezelf.
(M'n comment staat dik gedrukt in jouw quote)
Verders ben ik best humeurig ja, heeft niks te maken met die "periode van de maand" maar thanx for asking.

Ik denk dat je m'n post niet goed begrepen hebt, t ging ook niet helemaal lekker met quoten.
Ik bedoelde te zeggen, gezellig dat je mee komt posten, omdat ik zelf nogal loop te klagen hier heb ik er klagen bij gezet maar dat sloeg vooral op mezelf.
Verders ben ik best humeurig ja, heeft niks te maken met die "periode van de maand" maar thanx for asking.

Ach geef toch niet dat je nu loopt te klagen en humeurig ben. Krijg zelf ook alsmaar commentaar dat ik anders reageer en loop te snauwen gaat vanzelf mee de tijd wel over toch.

Mijn pa ging afvallen en stoppen met roken tegelijk. Na het 5e kopje koffie tegen de muur gesmeten te hebben besloot hij maar om eerst te stoppen met roken en later pas af te vallen.

Gaat vanzelf over :)! Zit nu op me 31ste rookvrije dag,

Netjes!!
K heb gelukkig geen last van koppijn, lijkt me erg irritant als bij-effect.
Hebben jullie ook zoveel extra energie?

Netjes!!

Ja heb wel meer energie ondanks het slechte slapen.

Moet zeggen vind de momenten van verveling nog het moeilijkste is toch altijd het moment geweest van ik rook er nog 1.

Heb respect voor mensen die in een keer kunnen stoppen na tig jaar roken. Heb zelf nog nooit die drang echt gevoeld, ik rook er nu misschien 5 per week. Koop bijna nooit zelf sigaretten en rook vooral met een drankje, in de kroeg en met andere mensen. Als ik alleen ga roken heb ik al gelijk het gevoel dat het echt smerig is, dus die drang om meer te gaan roken is er nooit geweest bij mij.

Ik denk idd dat ik de post niet helemaal begrepen mijn excuus den een beetje cranky :P

Netjes!!

Dat wel ja! Merk het zeker ook met de zwaardere oefeningen dat ik gewoon niet meer zo buiten adem ben als maandje geleden :D

Kan nog niet zeggen dat ik meer zuurstof binnen krijg, k heb t best benauwd eigenlijk maar dat komt vooral door m'n verkoudheid denk ik

Terug
Naar boven