Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Veel vrouwen hebben dat probleem; vet op je benen verdwijnt dan als laatste en is zelfs bij lage vetpercentages nog aanwezig.
Maar wat is je vetpercentage nu, is het al voldoende laag? Google eens naar Stubborn Fat Protocol van Lyle McDonald. Wel alleen van toepassing als je al een vetpercentage onder de 20% hebt, maar anders goede achtergrondinfo die je zeker gaat helpen.
---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 09:23 ----------
En inderdaad, ga eerst eens krachttraining doen!
Val jij ook onder deze vrouwen, en heb je de cellulitus aanzienlijk kunnen beperken?
Mijn vriendin zit daar ook mee namelijk en wil er vanaf of minder op laten vallen. Het zal mij een worst zijn, ik hou wel van wat booty
Heb haar aangeraden om ook krachttraining te doen erbij waaronder squats om de huid strakker te krijgen, maar dat wil ze niet omdat ze denkt dat haar benen dan dikker worden...Ik denk dat ze wel iets boven de 20% zit, heb je nog een ander schema om haar te motiveren?

dit moet ik even goed uitzoeken. Vind dat best nog lastig wat een goed voedingsschema voor mij zou zijn! En ook dat je het wat gevarieerd kan doen. Hier moet je denk ik een handigheid in krijgen.