Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb ook zo'n balletje die klimmers wel gebruiken... gevuld met kalk of krijt of magnesium ... anyways, om een betere grip te hebben. je knijpt er een beetje in en je handen zijn bepoederd zonder een zootje te maken. Moet kunnen in de gym (zolang je het bewaart in een zakje en niet door de ruimte gaat lopen gooien).
Wel naderhand even de stang goed schoonmaken uiteraard.
Ja. Ik heb ze ook gebruikt maar door het gebruik word je grip niet beter. Grip training doen. Barbell holds bijvoorbeeld. Grippers heeft geen nut hierop.
Dan train je toch op je grip. Ik heb er weinig voor hoeven doen(misschien 3 extra weekjes erop trainen). Pak nu me max deadlift makkelijk zonder straps. Hoef ik ook niet op me knieen en die dingen om te doen. Gewoon meteen knallen.
Ik gebruik ook straps en dit niet omdat ik m'n grip verlies wel omdat mijn grip te sterk is en ik hierdoor mijn pezen te zwaar belast. Nu moet ik die pezen wat ontzien om de ontsteking te laten weg trekken enzo kan ik tog blijven trekken aan die zware stangen.
Zou ze gewoon kopen en gebruiken als ik jou was juist zien dat je onderarmen niet te zwak worden en deze misschien trainen met andere oefeningen.
zelf heb ik straps met neopreen.één keer getest en daar hou ik het voorlopig bij omdat ik zelf nog maar een beginer ben en me deadlift nog maar voorlopig op 135 kg zit.
deadlift ging er echt makkelijk bij niks last van grip.
voorlopig ga ik het nog doen met grip trainen omdat ik vroeger al moeilijk had met minder gewicht vast te houden en door grip te trainen het terug kan vast houden.
daarom zijn er hier ook een deel tegen straps zolang je deadlift nog niet hoog genoeg zit anders train je je grip niet.