MuscleMeat

Street workouts

Siar01

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik keek laatst een filmpje op youtube en dan zag je een man van die workouts buiten doen bij palen zichzelf optrekken en allemaal trucjes enzo.
Hoe word je zeg maar zo sterk dat je jou eigen gewicht makkelijk kunt tillen en je hele lichaam gecontroleerd kan houden als in de goede hoeveelheid spieren te hebben die je nodig hebt om je lichaam bij het uitvoeren van z'n truc onder controle kunt houden.
Is daar een speciale workout voor ? Ik wil/hoef niet breed en groot te worden (nog niet) ik wil gewoon mijn lichaam onder controle kunnen houden en echt sterk in mijn armen worden niet perse grote armen maar sterk.
Ik ben 16 ik ben 1.76 en weeg 60kilo aldus niet heel zwaar.
Ik kon het niet beter formuleren dus misschien komt het vaag over als je me niet snapt vraag maar dan probeer ik zo helder mogelijk te antwooorden.
Geen supplementen (eiwitshakes) etc.
Alvast bedankt!

Zag het laatst toevallig op Eurosport, het heet Street Fitness ofzoiets.

check Barbrothers, je komt er idd sterk van.
heb dit ook nog gedaan en het is vele malen lastiger of velen denken.

Ik doe hooguit 2 muscle ups, het is echt heel zwaar.

Maarja, ik heb daar maar 1 tip voor je: oefenen, oefenen en nog een oefenen

Ik raad je aan om hannibal is op te zoeken in youtube.

Barstarz of zo iets. En idd gewoon gaan oefenen

ik was in het begin ook echt onhandig. heb grote benen ook voor vechtsport maar naarmate ik als warming up veel oefeningen met bodyweight deed werd ik er beter in... zelfs met de 91kilo lichaamgewicht die ik nu meezuil. ik vertelde mezelf altijd nah is niet voor jou en kan je niet zware benen bla bla bla maar het is prima te doen. oefening...

Trouwens er is 1 oefening die je misschien wel verder helpt. hanging leg raises

Terug
Naar boven