Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Best gek dat je 10kg lichter bent dan in je bulk, hoe lang ben je aan het cutten?

Kan je iets zeggen van de primo of wordt het wat overschaduwd door de zwaardere middelen?

Zag er allezins goed uit op insta:D
Niet gek hoor, maaginhoud en vocht heet dat. Aangezien ik een extreem snelle stofwisseling heb kom ik amper vet bij, maar extreem veel vocht door de high carbs dat is wat je dan vet laat lijken.

Primo is een leuk goedje, heeft ook weer z'n aparte look, op 8-10% was dit al te zien maar nu al helemaal. Op foto's is dit niet duidelijk is iets wat je in RL moet zien. Beetje een gepolijste look. Zo heeft Bold ook weer zijn kenmerken en de trenlook is gewoon de ongekende die met de kop boven alles uitsteekt. Maar Vetpercentage zegt alles... ben je te hoog in bf of houdt je mega veel vochtvast... alles komt minder tot uiting of je nou op tren zit of enkel zit te cruisen op test. Eind van de week ben ik 4 weken het cutten. Waarvan de eerste 4-5 kilo's vocht en maaginhoud waren de andere 5 kilo heb ik er dus in 4 weken weten kwijt te spelen.

Mooi dat de epi bevalt pik :)

Ben wat pagina's terug gaan lezen maar zie nergens je instagram naam staan. Ben wel benieuwd hoe je er bij staat. Zijn dat jou eigen benen bij je avatar?

• #2.326
Toch al een high dag ervan gemaakt, aangezien ik met m'n ouders mee eet (nasi met kip) en m'n vriendin vandaag ook haar high dag ervan heeft gemaakt, aangezien het zonnetje schijnt zal ze vnv ook nog wel ergens een ijsje willen eten... gelukkig kan ik goed inschatten :p (houden we dan ook maar rekening mee Haha)

Plan is om 1 medium carb meal, 2 low/zero carb meals (carbs bestaande uit groente) en 3 high carb meals te eten. Waarvan ene een cheat is (ijs) en de 2 muffins die al op zijn :) eiwitten komen uit op de 250gr voor onze eiwitboys die vinden dat ik ze laag heb.

De training van vanmiddag ging ook weer heerlijk! Zal wel door de 150/200gr carbs pre workout komen:) (100gr Brinta + 30gr Whey, 2 blue berry muffins, 2 rijstwafels met jam en een rozijnenbroodje met honing. Zodra m'n vriendin zegt dat het creepy begint uit te zien gaan we de goeie richting op :p

Helaas geen gewichten erbij vermeld aangezien ik hem al in m'n notities had staan:

Close grip t-bar row

5 sets 8-12 reps

Lat pulldowns

4 sets 10-12 reps

Wide grip Supported t-bar row

4 sets 8-10 reps

High row

4 sets 10-12 reps

Reverse pulldown machine

4 sets 10 reps

Rope pullovers

4 sets 12-15 reps

Alternating Db curl

4 sets 6-8 reps

Lying Ez-bar Cable curl

4 sets 8-10 reps

Preacher curls

4 sets 10-12 reps

Hammer curls

4 sets 8-10 reps

30 min Incline loopband

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.327
Gister toch wat uit de hand gelopen :p iets wat meet carbs dan voorgenomen, op het ijs na clean gehouden. Uiteindelijk 1,5kg bijgekomen wat voornamelijk maaginhoud zal zijn aangezien ik nog niet naar de wc ben gegaan. Aangezien ik gister zo hoog heb gezeten alsnog even 3 low dagen. Doel voor aankomende zaterdag is 93,5kg aan te tikken dus -2kg. Zometeen Legday waar ik voornamelijk weer ga focussen op de quads en kuiten eind vd week Hamstrings kuiten.

Cardio ga ik vandaag en vrijdag ook verhogen, 30 min post workout smorgens/vroeg in de middag en 30 min laat in de avond. Aangezien ik tijd zat heb even benut van maken.

• #2.328
Quads en kuiten helemaal naar de klote!

Squats
15x70kg
12x120kg
10x170kg
8x200kg
7x200kg
10x170kg

Reverse hacksquat (naarbinnen staan)
12x60kg
12x70kg
12x80kg
10x90kg
10x100kg

Reverse hacksquat
12x150kg
12x200kg
12x200kg
12x200kg

Leg extensions
20x50kg
15x65kg
12x70kg
12x70kg

Walking lunges till fail

Quad stretch
3 sets 15 sec per kant vasthouden

Seated calf raise
20x40kg
15x50kg
3x12x60kg

Standing calf raise
15x100kg
12x120kg
12x140kg
12x140kg

30 min Incline loopband

Benen voelen met de minuut erger aan :p zal morgen spierpijn worden. 2e cardio sessie straks zal nog wel leuk worden...

• #2.329
Gewicht terug op 95,4kg, was wel nog niet naar de wc kunnen gaan. Gewichtstoename komt doordat ik vaker ben het laden en op low dagen extreem veel volume aan groente eet maaginhoud is daardoor wat meer. Maar de spiegel verteld me dat ik met de dag droger ben het worden. Vetpercentage is vanmorgen opgemeten en kwam uit op 5.8%.

Zou ik nog 3 weken gas geven en ik stond weer in m'n wedstrijdshape met een 2-3kg meer vvm. Duidelijk meer massa op m'n rug, side chest, triceps en benen. Alles is aardig in verhouding het is echt een kwestie aankomende winter massa te gaan bouwen.

Maar wat gaan we nu doen? Ik ga pas over 3 weken op vakantie... sws ga ik niet nog dieper cutten voor een vakantie, trainingen beginnen nu veel te vergen en deze shape is al belachelijk voor een vakantie:p. Bedoeling is om dit vast te houden. Ik twijfel om de kcals terug te zetten op onderhoud en tijdens rustdagen in een kleine deficit te gaan zitten of low/medium/high carb days af te wisselen. Ook ga ik iets wat meer iifym toepassen om niet constant aan eten te hoeven denken. Laatste week voor vakantie doe ik 3-4 low carb days zodat ik aardig Depleted op vakantie ga en daar lekker kan rebounden/fatgain te beperken.

Helemaal vergeten te vermelden dat ik sinds vorige week gestopt ben met hgh. Had nog een kitje liggen maar die gaan we bewaren voor in de bulk. Ben wel gelijk begonnen met de mk677 die ik nog over had, maar ben nu al het twijfelen om het te droppen aangezien het Mn pens laat opblazen en eetlust verhoogd.

Morgen iig even een goeie cheatdag, zodat ik de nog de aankomende 3 weken ertegenaan kan:o..

Als iemand nog ideeën, suggesties of vragen heeft hoor ik deze graag!

• #2.330
Huidige abs toestand

IMG_0849.JPG

IMG_0851.JPG

• #2.331
Deze was nog van begin deze week atm zeker nog een procentje droger met wat meer fullness was op deze pic vrij flat (3e low carb day) vanaf toen ben ik wat vaker begonnen te laden

IMG_0861.jpg

• #2.333
Trouwens morning weighin op zn all time lowest! 93,9kg( en of ik met een gerust hart kan cheaten :)), de strepen in de glutes komen zelfs weer tevoorschijn :p

Hoe ziet je dieet er nu uit dan?

Pics zien er goed uit man, hoop niet we naar hetzelfde hotel gaan:rolleyes:

• #2.336
Dieet zal ik straks/morgen op terugkomen, ga wat aanpassingen maken vanaf volgende week.

Terug
Naar boven