- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Niet gek hoor, maaginhoud en vocht heet dat. Aangezien ik een extreem snelle stofwisseling heb kom ik amper vet bij, maar extreem veel vocht door de high carbs dat is wat je dan vet laat lijken.Best gek dat je 10kg lichter bent dan in je bulk, hoe lang ben je aan het cutten?
Kan je iets zeggen van de primo of wordt het wat overschaduwd door de zwaardere middelen?
Zag er allezins goed uit op insta![]()
Primo is een leuk goedje, heeft ook weer z'n aparte look, op 8-10% was dit al te zien maar nu al helemaal. Op foto's is dit niet duidelijk is iets wat je in RL moet zien. Beetje een gepolijste look. Zo heeft Bold ook weer zijn kenmerken en de trenlook is gewoon de ongekende die met de kop boven alles uitsteekt. Maar Vetpercentage zegt alles... ben je te hoog in bf of houdt je mega veel vochtvast... alles komt minder tot uiting of je nou op tren zit of enkel zit te cruisen op test. Eind van de week ben ik 4 weken het cutten. Waarvan de eerste 4-5 kilo's vocht en maaginhoud waren de andere 5 kilo heb ik er dus in 4 weken weten kwijt te spelen.

Pm voor insta 
..