MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.361
haha de weegschaal, sta er 1x per week op en de rest doet de spiegel... all problems solved. zolang je rustig aandoet en zorgt dat evt vocht je gezondheid niet belemmerd zif je prima toch? no estro-->no gains
True estro is idd ook nodig op een zekere hoogte.

• #2.362
Tijd om weer te loggen:cool:

Gaat nog steeds prima hier!

Z'n 7 weken gecruised, een aantal weken terug bloedgeprikt en hierop was alles netjes binnen de waarde op m'n ALAT na. Vandaar ook geen orals aankomende tijd. Deze week nogmaals bloedgeprikt en ALAT zit weer bijna terug op de normale waarde. Waarom zo vaak bloedprikken? Aangezien ik maanden sukkelde met acne en ik inmiddels roa voorgeschreven heb gekregen van de derma. Dit is ook niet het meest milde middel voor de lever dus maandelijks op laten bloedprikken.

Inmiddels een twee weken in de blast die er alsvolgt uitziet:

1000mg test e
800mg Eq
400mg tren e
Kickstart eerste 4 weken 400mg npp.
Hgh op 4 iu

Stats:
1.86m
103kg 8-9% vp

Doel:
Leanbulken, gestart met een 4000 kcals en na 2 weken verhoogd naar 4200. Cheaten beperk ik tot 1-2x pw. macro's verschillen per dag. Als ik merk dat ik een high carb dag nodig heb wordt het 50% carbs, 30% proteïne, 20% fats. Andere dagen eet ik weer wat minder carbs en veel meer vetten.

Bevindingen tot nu toe:
Extreem vol, super pomp tijdens het trainen, gewicht op de compounds gaan met de week omhoog. Nog nooit z'n goeie shape gehad op 103kg, hier en daar nog altijd wat aders over de abs en quads. Dat m'n gewicht stijgt is leuk, maar mijn hoofddoel ik kwaliteitsmassa op bouwen met minimale fatgain vandaar dat ik geen immens grote sprongen maak in kcalstoename. Geleidelijk aan verhoog ik.

Lekker kuurtje goed dat je die orals laat staan, ik denk dat insuline goed bij je zou werken maar ik weet dat je daar nog even op wacht

• #2.364
Lekker kuurtje goed dat je die orals laat staan, ik denk dat insuline goed bij je zou werken maar ik weet dat je daar nog even op wacht
Misschien in de toekomst. Wil nog zoveel mogelijk eruit zien te halen zonder. Maar met mijn lichaamstype kom ik ervroeg of laat aan te geloven.

• #2.365
Kleine update:

Vandaag rug en biceps getraind met @daann01 die over 2 weekjes de OBK junioren mee gaat doen. Voor de hoeveelheid cardio en low kcals stond hij nog goed vol! Ben al helemaal benieuwd hoe het er op wedstrijddag uitziet.

De bulk gaat goed, gewichten waar ik eerder moeite mee had worden steeds makkelijker uitgevoerd. Dit keer weet ik m'n shape goed vast te houden, kreeg van @daann01 ook te horen dat alleen maar wat vocht vasthoud maar amper vet. Aders en strepen zijn ook nog steeds aanwezig terwijl we nu al richting de 104kg aan zitten.

Laat de kcals deze week nog even op 4200 staan, vanaf volgende week gaan ze naar 4400. Ben er ook aan het denken om de Bold na 6 weken eens eruit te gooien en dit om te switchen met deca. Zie steeds meer voorbij komen dat mensen van compounds switchen na een week of 6 en hier goeie resultaten mee behalen dus misschien eens een kans geven.

Kleine update:

Vandaag rug en biceps getraind met @daann01 die over 2 weekjes de OBK junioren mee gaat doen. Voor de hoeveelheid cardio en low kcals stond hij nog goed vol! Ben al helemaal benieuwd hoe het er op wedstrijddag uitziet.

De bulk gaat goed, gewichten waar ik eerder moeite mee had worden steeds makkelijker uitgevoerd. Dit keer weet ik m'n shape goed vast te houden, kreeg van @daann01 ook te horen dat alleen maar wat vocht vasthoud maar amper vet. Aders en strepen zijn ook nog steeds aanwezig terwijl we nu al richting de 104kg aan zitten.

Laat de kcals deze week nog even op 4200 staan, vanaf volgende week gaan ze naar 4400. Ben er ook aan het denken om de Bold na 6 weken eens eruit te gooien en dit om te switchen met deca. Zie steeds meer voorbij komen dat mensen van compounds switchen na een week of 6 en hier goeie resultaten mee behalen dus misschien eens een kans geven.
zoals ik in mijn eigen log al zei: een jongen met een hart voor de sport! hij is in het bezit van de juiste vereisten om het nog ver te kunnen schoppen!
conditioning zal nooit een probleem zijn voor hem! massa vliegt er nu ook snel op en zeker met zijn lengte zal dit zeer indrukwekkend ogen wanneer hij opnieuw het podium betreed!

Hoeveel gewicht pak je per week ongeveer op die 4200kcal, denk namelijk dat je onderhoud richting de 4k ligt.
Is het voor je gevoel beter om lekker relaxt aan te bulken ipv vol gas?

• #2.368
zoals ik in mijn eigen log al zei: een jongen met een hart voor de sport! hij is in het bezit van de juiste vereisten om het nog ver te kunnen schoppen!
conditioning zal nooit een probleem zijn voor hem! massa vliegt er nu ook snel op en zeker met zijn lengte zal dit zeer indrukwekkend ogen wanneer hij opnieuw het podium betreed!
Thanks man doet me goed dit te horen!

• #2.369
Hoeveel gewicht pak je per week ongeveer op die 4200kcal, denk namelijk dat je onderhoud richting de 4k ligt.
Is het voor je gevoel beter om lekker relaxt aan te bulken ipv vol gas?
Gewicht per week zit tussen 0,2-0,5kg daarvoor ging het natuurlijk wat sneller omdat ik een hele tijd onder de 4000 heb gezeten. Dat vol gas heeft geen zin, m'n vertering krijgt nu constant de tijd om te wennen voordat ik verhoog, ik zie elke kleine veranderd ipv gelijk maar weer 500 kcals erop te knallen. Ik kan ook binnen No time op 110kg staan, maar kwaliteit is waar ik heen op zoek ben.

Lekker man!
Persoonlijk heb ik het psychologisch moeilijk om te weten dat ik ongezond bezig ben en dan maar 0,3kg gain in de week. Al zal het dan wel lean mass zijn.

• #2.371
Lekker man!
Persoonlijk heb ik het psychologisch moeilijk om te weten dat ik ongezond bezig ben en dan maar 0,3kg gain in de week. Al zal het dan wel lean mass zijn.
Je bent niet de enige Haha, de instelling zsm bijkomen heb ik iig achter me gelaten. Het is namelijk geen sprint maar een marathon. Ik had ook graag 10kg meer spiermassa op m'n frame met een kuurtje, maar met de nodige hulpmiddelen blijft het goed eten en trainen als een varken. De mensen die ik zoveel heb zien bijkomen (90% ervan). Gained een shitload aan vocht, maaginhoud en/of vet... zonde in mijn ogen wat een scheelt je weken met cutten.

Geen idee waarom je boven de 10% zou willen komen.

als je vet bent, zie je niet wat het is als je wat aankomt.... vet, vocht of toch spier?
als je lean bent is het verschil tussen vet en vocht makkelijk te zien.
die pro's hangen offseason altijd rond 8, is gewoon een dikk lading vocht wat erop zit

• #2.378
als je vet bent, zie je niet wat het is als je wat aankomt.... vet, vocht of toch spier?
als je lean bent is het verschil tussen vet en vocht makkelijk te zien.
die pro's hangen offseason altijd rond 8, is gewoon een dikk lading vocht wat erop zit
Wat deze man zegt. Vaak wordt vocht voor vet aangezien. Boven de 12% heeft eigenlijk niks meer met bodybuilding te maken. Je insulinegevoeligheid wordt steeds minder en je wilt dit ten alle tijden zo hoog mogelijk houden. Vandaar dat het ook beter is kleine stapjes te verhogen met kcals ipv steeds weer 500 kcals.

• Like
Waarderingen: vntl
Vet% in off season maakt niet uit het gaat om je prestatie op het podium

• #2.380
Vet% in off season maakt niet uit het gaat om je prestatie op het podium
Waarschijnlijk zelf nooit een wedstrijd gedraaid? Iig duidt je antwoord erop dat je vrij weinig verstand van bodybuilding hebt. Zeer zeker dat je Vetpercentage impact heeft op gains en uiteindelijke prestatie op het podium.

Terug
Naar boven