Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatse worden telt niet he, de spiermassa komt bij de meeste mensen pas boven de 10% vet
Met de doseringen die jij gebruikt zou je al veel groter moeten zijn, dit weet jezelf ook.
Denk eraan jij begon met deze diss
hoezo komt massa pas boven 10%? kun je dat uitleggen?Laatse worden telt niet he, de spiermassa komt bij de meeste mensen pas boven de 10% vet
Met de doseringen die jij gebruikt zou je al veel groter moeten zijn, dit weet jezelf ook.
Denk eraan jij begon met deze diss

ik ga geen log vergallen ik werd gedist en ik ben eerlijk tegen iedereen en kan me goed verbaal verdedigen fysiek trouwens ook.
Waarschijnlijk zelf nooit een wedstrijd gedraaid? Iig duidt je antwoord erop dat je vrij weinig verstand van bodybuilding hebt. Zeer zeker dat je Vetpercentage impact heeft op gains en uiteindelijke prestatie op het podium.
dan heb je het wel over iemand met zieke genen.
Oja want veel die sub 10% bij staan met een mix van hier naar kuwait + vaak clen/t3/dnp etc. nemen hun gezondheid wel serieus.als je je gezondheid serieus neemt, dan doe je dat toch niet...
als je je gezondheid serieus neemt, dan doe je dat toch niet...
hart problemen is sowieso 1 ding bij year round 5-6%Ik denk dat year round op 6 % staan ongezonder is dan year round op 15 % staan bro. En laten we eerlijk zijn, onze sport is gewoon niet gezond vanaf het moment dat er PED's bij komen.
Ik denk dat year round op 6 % staan ongezonder is dan year round op 15 % staan bro. En laten we eerlijk zijn, onze sport is gewoon niet gezond vanaf het moment dat er PED's bij komen.
dus ik heb gezegd dat iedereen onder 10% gezond is? denk ff een seconde langer na manOja want veel die sub 10% bij staan met een mix van hier naar kuwait + vaak clen/t3/dnp etc. nemen hun gezondheid wel serieus.
heb nergens 6% gezegd. 8a10% kan je prima gezond doen. voeding altijd on track houden is altijd een goede keus vanuit gezondheid gezien.Ik denk dat year round op 6 % staan ongezonder is dan year round op 15 % staan bro. En laten we eerlijk zijn, onze sport is gewoon niet gezond vanaf het moment dat er PED's bij komen.
Dissen? Dat hele woord alleen al... we zijn hier niet om elkaar te kleineren, tenminste ik niet. iets van elkaar opsteken daar is deze log voor bedoeld.ik ga geen log vergallen ik werd gedist en ik ben eerlijk tegen iedereen en kan me goed verbaal verdedigen fysiek trouwens ook.