Fitness Seller

Strive4muscle's log

shape is nog steeds goed hahaha
heb hem 2weken geleden nog gezien

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.424
Gister naar de OBK gaan kijken waar een maatje van me eerste plaats binnenhaalde bij Classic bb en @daann01 3e plaats binnenhaalde bij de junioren.

Wedstrijdorganisatie was weer om te huilen, geen 30 euro waard. Wedstrijd zelf blijft natuurlijk leuk om heen te kijken! Motivatie is nu weer door het dak heen.

We bulken nog steeds lekker door op test, deca en tren. Al een iets bollere kop van de deca maar over m'n shape mag ik niet klagen. Kijken wat deze week gaat brengen, zodra ik het idee heb dat ik stagneer hogen we de kcals weer wat op.

Laatst bewerkt:
  • #2.425
Update:

Morgen nog een training voor de boeg en we hebben weer een week vol progressie geboekt. Ergens deze week tikte de weegschaal de 106kg aan, maar over het algemeen schommel ik rond de 105-106. Vet zet ik amper aan, enkel wat vocht wat erbij komt. Maar dat vind ik niet gek, met sommige dagen van 600+ carbs :p

Gister ook weer met mister big wheels @daann01 gaan trainen. Zijn shape is helemaal getransformeerd in 4 weken. Ben benieuwd wat hij gaat klaarspelen op de ironman/ironmaiden. Zou heel mooi zijn om een b-titel te pakken bij de junioren aangezien hij ook pas 20 jaar is!

Doe gvd eens een foto of ik sloop je :D

Kusje x

• #2.427

Bijlagen

• IMG_2150.JPG
    IMG_2150.JPG
    144,2 KB · Weergaven: 231
  • IMG_2153.JPG
    IMG_2153.JPG
    73,8 KB · Weergaven: 219
  • #2.428
Wat ik trouwens ook nog vergeten ben te vermelden. Altijd een beetje dubbele gedachte met deca ivm de verhalen van de zogenaamde deca d*ck. Ik kan jullie vertellen high test + deca is een achterlijk libido. Vriendin die loopt te klagen en zelfs dat ik 's nachts wakker wordt met een moker die in het matras prikt:o

Goeie shape!

aders nogsteeds overal wat je helaas niet op je foto's ziet. schouders en borst dik verbeterd afgelopen weken!

• #2.432
aders nogsteeds overal wat je helaas niet op je foto's ziet. schouders en borst dik verbeterd afgelopen weken!
In real life is het idd net even wat anders :p idd borst en schouders zijn goed vooruit het gaan. Meeste progressie zit in m'n benen, maar laat voor nu nog even de lange broeken aan (vooral naast jou ;))

Test hoeveel hoger als deca dan?

Sorry bro, je hebt helemaal gelijk :p deze zijn wel van 1,5/2 weekjes terug. Zal eens vragen om van de week wat foto's te laten schieten van m'n fluffyness.
Fluffyness ik zag ergens een trainingspic van daan en jou bij haefland langskomen waar jij hardere abs had dan daan terwijl hij net een contest gehad heeft

je reageert beter naar mijn idee op lagere dosering en meer aromatiserende middelen, omdat hogere dosering je metabolisme meer aanjaagt en hoger oestrogeen je lichaam minder efficiënt laat draaien, dit is in jouw situatie voordelig ik met mijn endo-meso metabolisme moet juist hoger in dosering gaan en niet teveel aromatiserende compounds

• #2.437
Fluffyness ik zag ergens een trainingspic van daan en jou bij haefland langskomen waar jij hardere abs had dan daan terwijl hij net een contest gehad heeft
Haha ja klopt, maar m'n abs blijven altijd vrij lean heb ik wel geluk mee.

hij heeft sowieso harde abs die door blijven komen, maar tis ook niet dat ik daar poseerde :p

• #2.439
Update:

Heerlijk, ik blijf progressie boeken! Afgelopen zaterdag een PR neergezet met deadliften (260kg) waarvan ik zelf stond te kijken.

Helaas sloeg gister iets van buikgriep toe, 2 meals kunnen eten en daarna de hele dag plat gelegen van de buikpijn, misselijkheid, spugen aan de schijterij... gelijk het gevoel dat ik alle gains kwijt was. Gelukkig vandaag wel weer kunnen trainen en m'n voeding kunnen oppakken. Laat deze week nog even alles staan om m'n lichaam weer even te laten wennen en als het nodig is maak ik volgende week weer kleine aanpassingen.

Ohja! Voordat ik het weer vergeet te vermelden. Nu ongeveer 5 weken bezig met roaccutane op 30mg en het resultaat mag er zijn, enkel nog m'n rug waar hier en daar een klein puistje zit! Voorheen zat m'n hele gezicht onder de talg. M'n rug was echt een ramp met flinke ontstekingen en puisten en vol talg... als ik niet snel had ingegrepen was zelfs m'n borst ten onder gegaan. Zelfs m'n kont zat onder de ontstekingen. De stap om naar de derma te gaan, had ik veel eerder moeten nemen dan had ik nu met veel minder littekens gezeten. Hopelijk kan ik over een aantal maanden zeggen dat ik er helemaal vanaf ben... en vergoed!

Mooie deadlift man als je sterker word pak je sowieso mass dus goed teken inderdaad

Terug
Naar boven