- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bent nog steeds een buffel man, komt wel goedUpdate:
We cruisen nog lekker door, Slijmbeursontsteking wordt nu wel minder met de week, deze week de eerste keer weer eens wat schouders trainen. Alles wat nog pijn doet of gevoelig is vermijd ik om herstel te verspoedigen.

Haha Thanks man, vasthouden lukt me nog vrij goed. Tijd om te knallen komt binnenkort wel weer

Haha Thanks man, vasthouden lukt me nog vrij goed. Tijd om te knallen komt binnenkort wel weer![]()

Die kip van me verteld te veelJa nog steeds groot genoeg en volgens het vrouwtje met een dikke ader "'s"![]()

Al vanaf eind oktober, week ziek geweest dus niks gezet ook geen test en de week erna ineens die Slijmbeursontsteking toen ben ik maar begonnen met enkel 1ml test. Flink wat pech achter elkaar gehad iig.
Nee, helaas niet. Hoe fijn ik deca ook vond... Gelijk na het stoppen hiervan weer een hevige acne uitbarsting ook al zit ik op de roa, ik wist gelijk dat het hierdoor kwam want ik had het eindelijk onder controle. M'n huid op orde krijgen is prioriteit nr1... dan maar middelen uit de weg gaan die het voor mij veroorzaken.Ga je de vorige blast verder zetten? 1000 test 400 tren 400 deca?
Tren e heb ik ook nog liggen, het is natuurlijk makkelijker aangezien het niet eod hoeft. Mijn voorkeur gaat uit naar tren a, omdat het krachtiger in mg voor mg, sneller werkzaam en sneller uit je systeem wanneer je stopt. Ben ook wel fan geworden van het roteren van compounds na een 5-6 weken, dus kijk niet gek op als ik ineens van tren a naar para overstap en test e naar sust.Waarom zou je voor tren a kiezen ipv e?
Heb je overigens nog wedstrijd plannen?

Tren e heb ik ook nog liggen, het is natuurlijk makkelijker aangezien het niet eod hoeft. Mijn voorkeur gaat uit naar tren a, omdat het krachtiger in mg voor mg, sneller werkzaam en sneller uit je systeem wanneer je stopt. Ben ook wel fan geworden van het roteren van compounds na een 5-6 weken, dus kijk niet gek op als ik ineens van tren a naar para overstap en test e naar sust.
Het plan is om dit schooljaar af te studeren en in oktober/november een wedstrijd te pakken. Liefste gelijk erachter aan de ironman. Man wat kriebelde dat toch afgelopen week toen ik @BigJon96 en @daann01 op dat podium zag staan.
Nu dus nog een heletijd om massa erop te plakken![]()
Laten we het hopendan gaan we met zen 3'n op podium staan! @BigJon96 en jij en ik op de ironman

.Als het goed is zal volgende week alles binnen zijn om de blast te beginnen! Train weer op 100% en m'n dieet sinds afgelopen week ook weer wat scherper gezet en dat is duidelijk te zien. Atm op 4000 kcals en dat ga ik aan het begin van de blast ook nog zo aanhouden. 1-2 cheats per week en cardio hou ik er nog 3-4x pw 20 min in. Gewicht stond op 102kg vanmorgen. Ook al interesseert het me vrij weinig, want aankomende blast gaan we vanuit de spiegel progressie bijhouden. Ik hoef geen getal op dat ding te zien staan na het einde van m'n blast... Stats zeggen vrij weinig, als je ooit eens een wedstrijd hebt gedraaid begrijp je wel waarom.

En dat geef ik hem dus echt niet als ik deze foto zie!![]()
True, de nummer 3 bb van de wereld weegt ook 102/103 kg![]()

op de foto zie je ze lengte nietEn dat geef ik hem dus echt niet als ik deze foto zie!![]()