- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes van de apotheek.
Jup klinkt allemaal bekend, omkleden was zo pijnlijk dat ik het maar bij een vest heb gehouden en iemand moet vragen om hulp... met de medicatie wat ik heb gekregen mag ik eigenlijk niet autorijden (tramadol met paracetamol) diclo had ik nog thuis liggen maar de HA zei dat dit nog wat beter zou werken.Kut!
Schouder blessures zijn echt kut.
Ik had ook dat van arm maar paar cm kunnen optillen.
Aan/uitkleden ging kut.
Wat zeg ik, autorijden was vreselijk om aan stuur te draaien.
Zo hoog kreeg ik mijn arm niet.
Gewoon stuur aan de onderkant vasthouden en schuiven.
Hoop dat je snel herstelt. Heb je diclo?
Ik ook man. Gebeurd het je niet in de gym gebeurd het je zo... even een ongecontroleerde beweging en je hebt het hangen... ik ga morgen even alles doornemen met de huisarts of fysio ed baat hebben bij een sneller herstel. Dry needling heb ik van gehoord, geloof zelfs dat mijn fysio dat doet. Hou ik zeker in mijn achterhoofd.Benieuwd wat het is.
Bij mijn schouder heeft dry needling geholpen, mocht het baat hebben voor jou straks.
Sterkte
)Ik doe 10 reps 10 sec iso holdDie drop set van meadows is heerlijk!! Doe je wel 8 sec iso hold na elke 8 reps?
Doe hem eens als aller laatste oef van je legday, dat is lachen![]()
aan het begin of einde van je legday. Heb deze week nog gelachen. Een maatje ook de dropset of Dead laten doen en hij was aan het vloeken onder de set
. Verkrampte helemaal en toen moest die nog z'n andere been
blijft een super oefening!