- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Haha thanks man! Begint er nu idd nasty uit te zien
wil die reet helemaal uitgekerfd hebben!! Nog even de vetverbrand modus aan 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha thanks man! Begint er nu idd nasty uit te zien
wil die reet helemaal uitgekerfd hebben!! Nog even de vetverbrand modus aan 

Geen extreme dingen zoals vorige keer, waardoor ik lichte gyno kreeg aan een kant (blijft in m'n hoofd spoken dat dat me de titel toen heeft gekost). Simpelweg minder drinken 2-3 days out. Ik hou het nu tot op de ml bij. Drink op het moment rond de 5 liter. Dat zal dan worden gereduceert en zouttinname gaan we dan ook strict heen kijken (bijv. sauzen eruit dat maakt ook vaak nog een groot verschil in waterretentie). Het is niet dat we iets extreems gaan omgooien ofzo, kleine manipulatie... zou ik dan alsnog vocht vasthouden, zal er iets van een plaspil gebruikt worden.... Vorige keer was dit niet nodig en ik denk dat het deze keer ook niet nodig zal zijn, gezien wat ik nu nog drink en binnenkrijg van sauzen.Wat ga je doen betreft water en zout manipulatie in de laatste week?
Nee helaas kerel, ivm werk en privé plaats ik hier geen pics van mezelf. Ik plaats geregeld updates op m'n instagram.post je geen pics bro?ben wel eens benieuwd naar je shape
Stuur me een bp!ok,welk is je instagram of deel je die liever niet hier?
Shape is top, foto's vergeleken van voor en tijdens het laden en dat was echt een wereld van verschil! Je schrok er zelf vanVandaag rug & biceps met @daann01 getraind en na afloop nog wat posing / foto’s geschoten.
De training:
Pullups
12x bodyweight
10x bodyweight
8xbodyweight
Pulldowns
15x70kg
12x85kg
2x12x100kg
Seated one arm cable row
4x12x45kg
Smith machine bent over rows
15x50kg
15x80kg
12x100kg
12x110kg
V-bar pulldowns
4x12x65kg
Db hammer curls
4x12x18kg
Preacher curl machine
3x15x30kg
1x8 + 4 ISO HOLD met forced reps
Ez bar curls
3x12x35kg
Geen cardio
Energie level was natuurlijk nogaltijd niet je van het, maar we hebben ons erdoorheen geknokt haha. Dank ook aan Daan, maakt het net even makkelijker een training te doorstaan zo ver in prep met iemand samen te trainen. Vandaag het dus met het laadprotocol begonnen en gaan trainen na 4/6 carbs meals ong. 400gr carbs dus. Stond kneiterhard, enkel nog wat vocht op de benen/billen die eraf kunnen en ik kan het podium op. Ik had daan gister nog wat foto’s laten zien van m’n platte shape en vervolgens vandaag foto’s laten nemen en die zei gelijk wat een verschil tenopzichte met die foto’s.
Gaf me ook weer een boost en zelfvertrouwen dat we op de goeie weg zijn. Morgen nog een high carb day en tevens een rustdag (komt net goed uit met valentijn haha, vriendin gelijk blij). Daarna gaan we over na 3 low days en 1 high carb day met 45 min cardio op de lage dagen. Volgende week wordt nog een zware week, maar ben nu al benieuwd hoe ik er dan bij sta.
Ik zal weer updaten in het weekend hoe de carbload verlopen is en natuurlijk de trainingen die ik door blijf loggen.

Haha, klopt nu op dag 2 is het nog freakier zal je dalijk nog appenShape is top, foto's vergeleken van voor en tijdens het laden en dat was echt een wereld van verschil! Je schrok er zelf van![]()

Ja, m'n vriendin heeft bij een AYCE sushi restaurant gereserveerd voor de hele groep
Verheug ik me nu al op!
Meteen na de wedstrijd bedoel je? Weet je al hoe laat alles afgelopen is?Ja, m'n vriendin heeft bij een AYCE sushi restaurant gereserveerd voor de hele groepVerheug ik me nu al op!
Na de wedstrijd ja, ik denk dat het niet later dan 21:00 uur gaat worden we hebben gezegd dat we ergens rond 21:00 uur klaar zijn kan iets eerder of later worden... Deden ze verder niet moeilijk over.Meteen na de wedstrijd bedoel je? Weet je al hoe laat alles afgelopen is?
Je weet nooit wie er mee kijkt en leest.Nee helaas kerel, ivm werk en privé plaats ik hier geen pics van mezelf. Ik plaats geregeld updates op m'n instagram.
Waarom plaatsen we de kuurlogs niet in privé sectie?
Goed puntWaarom plaatsen we de kuurlogs niet in privé sectie?