Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
13 days out:
Ongelooflijk maar wederom een all time low! dit keer weer 0,5kg afgevallen en het gewicht zit nu op 91kg :eek:. Freakmode is on. 1 ding is wel al duidelijk, de conditionering van vorige wedstrijd heb ik al geëvenaard en dan ben ik alsnog 5kg zwaarder dan vorige wedstrijd. Dus zeker een 5-6kg vvm opgebouwd in de afgelopen 22-23 maanden. Vandaag en morgen zijn hoge koolhydraatdagen (600gr), daarna weer 2-3 lage dagen en zo kijken we verder. Vandaag staat al de laatste legday van de prep op het programma, alles geven dus! Zal straks de training loggen ;)

Ik ben echt benieuwd kerel. Een gruwelijke conditionering ga je sowieso neerzetten. Hoe gaat het poseren je af? Routine al helemaal erin?

• #2.763
Ik ben echt benieuwd kerel. Een gruwelijke conditionering ga je sowieso neerzetten. Hoe gaat het poseren je af? Routine al helemaal erin?
Het is dat we nu weten hoe we moeten laden, ik denk dat de combinatie van conditionering en volheid die ik ga neerzetten wel gaat opvallen (tenminste dat hoop ik haha). Poseren wordt dagelijks geoefend en 1x pw een poseerles van een uurtje, routine zit er zo goed als in, wordt ook vette routine, denk samen met de muziekkeuze dat het wel uniek zal zijn :P

Het is dat we nu weten hoe we moeten laden, ik denk dat de combinatie van conditionering en volheid die ik ga neerzetten wel gaat opvallen (tenminste dat hoop ik haha). Poseren wordt dagelijks geoefend en 1x pw een poseerles van een uurtje, routine zit er zo goed als in, wordt ook vette routine, denk samen met de muziekkeuze dat het wel uniek zal zijn :P
Dat gaat zeker opvallen kerel.
Van wie krijg je poseerles? Mijn poseermuziek zul je ook niet snel horen denk ik :D is mijn bedoeling om de tent gek te maken daar.

• #2.765
Dat gaat zeker opvallen kerel.
Van wie krijg je poseerles? Mijn poseermuziek zul je ook niet snel horen denk ik :D is mijn bedoeling om de tent gek te maken daar.
Van m'n coach, heeft zelf ook al heel wat wedstrijden gedraaid. Die flanst echt zo een routine in elkaar en meester in weakpoints verbergen / goeie punten naarvoren te laten komen. Haha ik ben benieuwd, maak vooral veel filmpjes! Zoiets kijk je jaren later nog op terug ;)

• #2.766
Laatste legday van de prep in de boeken en het was een goeie!

10 min fietsen (warming up)

Leg extensions (2 sec bovenin vasthouden)
20x32kg
20x45kg
20x52kg
15x59kg
12x64kg dropset 10x45kg dropset 10x32kg

Squat machine
15x60kg
15x80kg
15x100kg
15x110kg
15x120kg

Leg press horizontal
4x20x200kg

Lying leg curl
15x45kg
15x52kg
15x59kg
15x62kg

Stiff legged dl deadlift
5x20x30kg

Adductor machine
15x80kg
12x90kg
10x100kg

Bodyweight lunges till dead
4 sets

Geen cardio vandaag

Heerlijke pomp en de aders zaten er van boven tot onder op. Keuze om de benen al zo vroeg niet meer te trainen is dat ik de neiging heb daar het meeste vocht vast te houden. Ze zagen er nu echt wel ready uit, maar na zn training duurt het toch altijd 4-5 dagen voordat alle vocht eruit is. Met de hoeveelheid cardio die ik nog steeds doe is het beter ze nu al als laatste x aan te pakken. Massa/volume gaan we niet op 13 dagen verliezen :p

• #2.767
Gister high carb dag gehad, hele nacht liggen zweten in bed en om het uur uit bed om te plassen, vanochtend 0,2 bijgekomen en toen was ik nog niet naar de wc kunnen gaan. Dus al met al haast niks bijgekomen. Blij dat ik vandaag nog z'n dag heb om een beetje tot leven te komen. Daarna worden het weer 3 low days, dan ben ik wel eens benieuwd waar we op uit komen. Straks staan borst, triceps en buik op de planning. Wordt gelogd ;)

• #2.768
Vandaag borst, triceps en buik getraind:

Incline machine press
15x40kg
15x60kg
12x80kg
10x100kg
8x110kg
10x80kg

Decline machine press
15x80kg
12x100kg
10x110kg
8x120kg

Neutral grip chest press cluster set
15x75kg ( 5 sec in/uit ademen) 5x75kg (zelfde) 4x75kg (zelfde) 3x75kg dropset 8x40kg

Machine flys
4x12x86kg

Incline db flys
3x12x20kg

Triceps pushdowns
4x12x40kg

One arm overhead db extensions
4x12x14kg

Db skullcrushers (liggen op een incline bench)
4x15x8kg

Rope crunches ss bench situps
4 sets 20 reps

Geen cardio

Nog wat foto’s gemaakt na de training en stond er echt keihard bij. Heel heel happy met de shape atm. Was geen probleem geweest als de wedstrijd dit weekend plaats zou vinden, vasthouden dus! Kijken wat m’n gewicht morgen zegt, maar de bedoeling is om weer 3 dagen laag te zitten op 175-200gr carbs en 45 min cardio dan weer laden. Benieuwd wat dat nog gaat brengen.

• #2.769
Nou dan het effect van 2 dagen op 600gr koolhydraten is dat ik maar 0,4kg ben bijgekomen. Wel echt nog eens diep kunnen slapen en m'n lichaam voelt weer wat energieker/herstelt aan. Tenminste voor m'n mentale gevoel kan ik er weer een aantal dagen met low carbs tegenaan. Shape wordt nog steeds harder en droger met de dag. Denk dat we veilig kunnen stellen dat ik met laden nog iets meer carbs kan gaan eten zonder over te spillen. Zal een 700-750gr worden volgende week om mee te laden.

Straks staan de rug, biceps en kuiten op het programma en wordt er afgesloten met 45 min cardio.

• #2.771
Thanks bro, nog even alles geven!

Weet iemand toevallig hoe ik m'n naam van de log kan veranderen en zie deze log ook liever in de trainingssectie terecht komen dan AAS sectie, als dat nog mogelijk is? Bedoeling dat ik gewoon blijf loggen. Niet alleen voor mezelf, maar ook andere!

Mooi dat laden. Lekker veel carbs.

Las ooit ergens dat Ronnie voor wedstrijden 3000 gram carbs moest laden :D

• #2.774
Mooi dat laden. Lekker veel carbs.

Las ooit ergens dat Ronnie voor wedstrijden 3000 gram carbs moest laden :D
Ja, foto's net ook doorgestuurd aan de coach en die zei ook weer, oke je kunt meer hebben 'lijkt weer droger te staan'. Nu begrijp ik ook waarom de pro's zoveel nodig hebben...

Als het niet goed is hoor ik het wel :baard:

• #2.777
Training van vandaag:

(11 days out)

Rug, biceps, kuiten

Close grip lat pulldown
15x52kg
12x73kg
10x86kg
8x93kg
10x73kg

Bent over db rows
15x30kg
12x40kg
10x42kg
10x42kg

Close grip cable row
4x12x66kg

Wide grip pulldowns
4x12x75kg

One arm cable row
3x12x40kg

Alternating db curls
4x15x14kg laatste set dropset till fail

Pose curls
4x12x20kg

Dumbell hammer curls
4x12x16kg

Standing calf raise
5x15x80kg

45 min fietsen

Kracht was ver te zoeken, na 2 setjes van iedereen oefening gewoon helemaal leeg en dan is het echt die knop omzetten om door te gaan. Pomp was wel nog goed, maar over de rest praten we niet haha.

Morgen weer een laag dagje en alleen 45 min cardio. Vrijdag en zaterdag zal er weer worden getraind ;)

• #2.778
10 days out:

Vandaag een rustdag van de gewichten, na werk gelijk 45 minuten cardio en klaar voor vandaag. Gewicht is ook weer iets gezakt net zoals m'n energielevel... Maar dat is part of the game. ipv 3 low days worden het er 2 (dus morgen weer high carb), aangezien het nu zo hard gaat en op wat vocht na is er niet echt meer echt wat om te verliezen.

Vandaag zal er dus niet veel gelogd worden, morgen staan de schouders en nek op het programma dat log ik dan weer wel ;)

• #2.779
Toch wat onherkenbare shape updates dan maar dit was vanmiddag 11 days out.

DF14FDAB-8CF2-4A1F-9557-EB82064B2A61.jpeg

0E4EDCB6-DE5F-4B6D-B8CA-15758A174EE4.jpeg

55975A7E-4D0A-4048-A600-D8C2F6968D47.jpeg

8B6E6EA1-99AF-4252-B389-D8EB8A7B8E95.jpeg

God damn zeg. Kneiterdroog en kneiterhard. Mag je meer dan trots op wezen. Nu alleen het vocht nog uit je wheels en dan ben je meer dan stage-ready.

Terug
Naar boven