MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
God damn zeg. Kneiterdroog en kneiterhard. Mag je meer dan trots op wezen. Nu alleen het vocht nog uit je wheels en dan ben je meer dan stage-ready.
Thanks man, ik hou m’n zoutinname nog bewust hoog atm. Het is wat je zegt, enkel nog het water eruit. Elke maaltijd heb ik nog wel iets van zout in de vorm van een saus (mosterd, sambal, ketchup) of ik sprenkel wat himalaya zout over m’n eten.

Vorige prep was ik te vroeg met zout beperken en dan is een pomp in de gym krijgen onmogelijk. Plus zodra ik nu begin zout te beperken zou ik hier natuurlijk super goed op moeten reageren. Ben benieuwd!

Zieke shape!

Dayum son. Droog, droger droogst. En dan komt @Strive4muscle pas in het rijtje tevoorschijn . Goed bezig!

Top fysiek man! Respect.

Respect man, ziet er goed uit!

• #2.787
  • #2.789
Update 9 days out!

2 lage dagen achter de rug en weer een nieuwe lowest weighin 0,5 kilo onder m'n vorige... 90.5kg. Vandaag en morgen dus wederom 600 gr carbs zonder cardio! Wat 0,5 kg voor een verschil uitmaakt atm is bizar. Elk klein detail wat er nu bijkomt of afgaat is te zien. Wel merk ik dat m'n lichaam helemaal fucked is.

Eergisteren rug getraind en absoluut niet op de intensiteit waar ik normaal op kan trainen getraind en extreme spierpijn! Voelt aan alsof ik 1 uur lang heb liggen deadliften met zware gewichten. Volume van m'n trainingen heb ik sowieso al iets gereduceert en ik probeer een topset te doen tussen de 6-8 reps en een backoff set tussen de 8-12. De rest eromheen is pomp werk, op dit punt voor een wedstrijd ben je gewoon helemaal achterlijk om all out te gaan op een benchpress of squat.

Vandaag worden de schouders, traps en buik getraind kijk er nu al naar uit om te zien hoe het eruit ziet met wat meer carbs in het systeem.

Training wordt uiteraard straks gelogd

Wederom goed bezig, wanneer ga je helemaal deplete vocht en zout? en vervolgens loaden?

• #2.795
Wederom goed bezig, wanneer ga je helemaal deplete vocht en zout? en vervolgens loaden?
Zondag heb ik check-up dan bespreken we alles tot in detail. Ik doe m’n dieet helemaal zelf, maar m’n coach kijkt mee en geeft me hier en daar wat aanpassingen zou dat nodig zijn. Laatste weken is echt een mindfuck en vooral de laatste week is hij heel erg belangrijk. Ik denk zelf dat ik zondag en maandag wederom 2 low carb dagen heb vervolgens dinsdag een hoge en dan wordt het woensdag en donderdag depleten (super low carb). Mij kennende heb ik niet meer nodig aangezien ik zo leeg sta atm.

Vrijdag en zaterdag wordt er geladen met 650-750gr carbs en zondag alleen nog wat bijgegeten met simpele carbs (rijst, rijstwafels, rozijnen, honing, jam etc) en vetten uit pindakaas. Kwa vocht en zout... geen gek gedoe, donderdag gaan we het water halvere, dag voor de wedstrijd alleen nog wat slokjes tussen maaltijden en wedstrijddag wat sipjes. Zoutinname wordt gelijk gehouden. Ik verwacht niet eens iets van diuretica nodig te hebben, hooguit een dubbele espresso en wat wijn.

• #2.796
De training van vandaag:

Schouders, traps

Seated db side lateral raises
20x10kg
15x12kg
15x14kg
15x16kg
12x18kg

Staand lateral raises dropset of dead met wat hulp van de vriendin
12x18kg drop 10x16kg drop 8x14kg drop 8x12kg

Shoulder press machine
15x60kg
12x70kg
8x75kg
8x80kg accu ook gelijk leeg haha

Behind the head smith press
3x10x60kg

Machine rear delt raise
4x20x100kg

One arm cable side lateral raise
3x12x14kg

Facepulls
3x15x45kg

GAINTSET barbell front raise / barbell upright row / incline bench dumbell rear lateral raises
3x15

Geen cardio

Carbs lijken gewoon niks meer te doen wat betreft prestatie tijdens het trainen, pomp was er amper, alsnog gewoon overal gepusht tot het uiterste. Na afloop nog wat foto’s gemaakt en daar was weer duidelijk progressie te zien. Morgen middag wordt er nog wat armen en buik getraind en wederom high carbs en geen cardio. Zondag dan de check-up en dan wordt het plan voor de peakweek 100% duidelijk. Zijn er bijna ;)

Rode wijn? Wel eens gedacht aan vodka door de koffie?:D

• #2.800
Armdagje geknald vandaag, benieuwd naar de check-up morgen!

Rope pushdowns ss rope hammer curls
5x12 beide oefeningen

Ez bar skullcrusher ss alternating db curls
4x12 / 4x10

Triceps db kickbacks ss ez bar curls
4x15 / 4x10

Preacher curl
4x10x50kg

Behind the head rope extensions
4x12x45kg

Rope runches ss leg raises
4x20

15 min cardio

Morgen en overmorgen laatste cardiosessies van 20-30 min.

Terug
Naar boven