Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is het libido nu??
Mast al binnen?

Zijn die poten op de foto van jou btw?(mirrin)
Libido is bij aan het trekken "thank god" heb de afgelopen dagen weer flink kunnen knallen:p

Mast is net binnengekomen met alle andere spulletjes voor de volgende blast :) laat het nog even liggen want denk dat de proviron z'n werk begint te doen.

Poten zijn helaas niet van mij haha, wel echt een streef!

Laatst bewerkt:
Jaja, libido is Back :D gelukkig! Vond het wel raar enige reden die ik me kan bedenken is, dat ik van sust naar test ben overgestapt.

Cruise gaat nogaltijd lekker. Gewicht staat nu stabiel op een 97-98 kilo met een vetpercentage van 10%. Nog steeds op 3600 calorieën per dag en wanneer ik flink gecheat heb in het weekend gooi ik er wel eens een cardio sessie door de week. Wil m'n vetpercentage nu echt zo houden.

Kan niet wachten tot de volgende blast begint maarrr ik blijf eraf, nog 2,5 week :p
Vooral als ik zie wat voor kleur die tren/mast combo heeft, gewoon oranje :p ook al zegt kleur niet veel weet bijna zeker dat het knallen wordt met dit spul.

Eerste 2/4 weken van de cut zal ik op onderhoud gaan zitten en kijken wat de korte esthers met me doen. Als ik merk dat m'n bf gelijk blijft ga ik er langzaam wat cardio bij doen om zo een calorietekort te creëeren. Ik het dit jaar echt rustig aan doen vorig jaar heel shredded geworden maar ook veel spiermassa ingeleverd.

Laatst bewerkt:
Lekker hoor! Gebruik van maken ook hé!
10% nog niet droog genoeg? Ik krijg dat zo'n stemmetje in me hoofd van: zo is het ook wel goed. En dan wil ik alweer gaan bulken:')

Komen er misschie nog pics? Ben benieuwd man! Als ik die side lateral raises kwa gewicht zie moet jij schouders zo groot als biceps hebben.

Lekker hoor! Gebruik van maken ook hé!
10% nog niet droog genoeg? Ik krijg dat zo'n stemmetje in me hoofd van: zo is het ook wel goed. En dan wil ik alweer gaan bulken:')

Komen er misschie nog pics? Ben benieuwd man! Als ik die side lateral raises kwa gewicht zie moet jij schouders zo groot als biceps hebben.
Ja, haha ik ken het heb precies hetzelfde. Wil er ook meer een cut/recomp van maken. 6-7% bf en hopelijk nog een aantal kilo spiermassa. Doe het vooral voor de vakantie moeten natuurlijk epic pics gemaakt worden :p

M'n schouders lopen misschien wel voor op m'n armen. Wat betreft de foto's... Wanneer de shreds er weer zijn zal ik wel eens een foto poste van buik schouders of benen die staan dan helemaal onder de aders.

Verdomme met dit weer begint het toch te kriebelen om de blast te beginnen! Geduld oefent de mens :o:p

Tren was het toch?
Zal we zweten zijn met dit weer dan.

Ja, tren a en e zit erin. Niet extreem veel last gehad van zweten tijdens vorige blasts met tren maar die waren ook niet in de zomer haha.

Nog 2 dikke weken wachten maar ik denk niet dat het weet er slechter op wordt :p

Dan heb je wat om naar uit te kijken toch!
Nu nog even 2 weekjes rust en dan knallen.

Geniet ervan bro!

Door omstandigheden toch al gisteravond de eerste pin van de blast!
300mg test e
100mg tren a
100mg mast p

Zometeen de borst knallen en misschien nog wat armen en cardio erachter aan. Ga de eerste paar dagen op 3000 calorieën zitten om de cheatdag wat sneller weg te werken:p

Zal weer dagelijks gaan loggen van bevinden!

Door omstandigheden toch al gisteravond de eerste pin van de blast!
300mg test e
100mg tren a
100mg mast p

Zometeen de borst knallen en misschien nog wat armen en cardio erachter aan. Ga de eerste paar dagen op 3000 calorieën zitten om de cheatdag wat sneller weg te werken:p

Zal weer dagelijks gaan loggen van bevinden!

Jammie de 300mg test is per week neem ik aan en de rest ed?

Welk merk tren a?
Knal ze man. Zal lekkere blast worden al had ik de test ietsje hoger gezet. Maar thats just me.

Jammie de 300mg test is per week neem ik aan en de rest ed?

Welk merk tren a?
Knal ze man. Zal lekkere blast worden al had ik de test ietsje hoger gezet. Maar thats just me.
Test e wordt 2x per week gezet dus 600mg pw ;)
Alles is van MTS op aanraden van Ikke, merk ziet er zeer professioneel uit! Tren a en mast p is een blend in een Vial genaamd pro mt 200. Alleszins ziet het er leuk uit kwa kleur helemaal oranje haha.

Vanaf volgende week komen de lange esters tren e en mast e er nog bij.
Test is voor mij ook altijd minimaal 500mg pw.

Test e wordt 2x per week gezet dus 600mg pw ;)
Alles is van MTS op aanraden van Ikke, merk ziet er zeer professioneel uit! Tren a en mast p is een blend in een Vial genaamd pro mt 200. Alleszins ziet het er leuk uit kwa kleur helemaal oranje haha.

Vanaf volgende week komen de lange esters tren e en mast e er nog bij.
Test is voor mij ook altijd minimaal 500mg pw.

Ben benieuwd naar je ervaring met MTS, hoorde er ook al veel goed over :)

Ben ook benieuwd naar jouw bevindingen met mts. Ik reageer er goed op maar ik reageer over het algemeen altijd wel goed op AS.
Aan je dosissen zal het niet liggen want doe zijn oke.
Hopelijk knal je er even goed op als mij!

Niet verwacht dat MTS zich zo snel ging verspreiden hier :D

Terug
Naar boven