- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik hoop het ook met die korte esters zal het niet lang moeten duren. Al helemaal als ik cut dan zou de tren a en mast p wel zichtbaar moeten wordenBen ook benieuwd naar jouw bevindingen met mts. Ik reageer er goed op maar ik reageer over het algemeen altijd wel goed op AS.
Aan je dosissen zal het niet liggen want doe zijn oke.
Hopelijk knal je er even goed op als mij!

5 weken gecruised 6de week gestart met de blast. Op 250mg EW en HCG liep nog steeds elke week mee op 500IU. Weet niet of het in een kuurlog mag anders plaats ik wel eens een foto van die tren a mast p blend, kleur is echt absurd.Aantrekkelijk kuurtje zo! Hoe lang en op hoeveel mg heb je nou gecruised dan?
Heb ook MTS gebruikt en ondanks dat het me eerste kuurtje was vond ik het fijn spul. Niet een keer PIP gehad en doet ze werk. Binnenkort ondertje plaatsen voor de volgende![]()
misschien een beetje overkill haha. Vanaf volgende week wordt het ook 2x 4 ml en 2x 1 ml per week. Was ook al aan het twijfelen maar m'n maat die ze zet is een schijterd en omdat het de laatste blast is hadden we zoiets we houden het bij de glute. Ik had nog best wel de schouders gedaan...Ik heb alleen ervaring met glute nog geen andere injectiespots geprobeerdIk kan nog niet meepraten over cruisen haha ga het me volgende kuur voor het eerst toepassen! Me eerste blast zal 14 weken duren (cut) dan wil ik 6 of 8 weken gaan cruisen, ben ik nog niet uit. Om vervolgens 8 wk bulk blast te doen.
Hmm oké. Tja eigenlijk als je alleen al glutes en quads rouleert zit je in feite goed. Om de 4 dagen dezelfde spot moet kunnen.. En lange esters er dan 1-2x per week bij kan ook wel. Heb jij ervaring met calves en pec?
En hoeveel mm spuit zet je ze mee?Bovenkant benen is een easy spot bro en kan veel ml's in. Borst is ook easy en kan makkelijk 2ml in per kant. Ik injecteer zeer weinig in mijn glutes. Dat is meer mijn noodoplossing als de beentjes niet meer mee willen haha
Super, ga ik bij m'n volgende bestelling mee bestellen. Heb nu namelijk alleen nog maar 40mm en 30mm.0.45x 25 en dan een 3 ml spuit opzetten. Gaat vrij goed maar je moet wel doorduwen om de vloeistof erdoor te krijgen. Maar die naaldjes voel je amper.
Waarom test E en geen P nu je toch bezig bent met korte esters?Door omstandigheden toch al gisteravond de eerste pin van de blast!
300mg test e
100mg tren a
100mg mast p
Zometeen de borst knallen en misschien nog wat armen en cardio erachter aan. Ga de eerste paar dagen op 3000 calorieën zitten om de cheatdag wat sneller weg te werken
Zal weer dagelijks gaan loggen van bevinden!
Omdat de korte esters er naar 5-6 weken uitgaan. Ik ga in de zomer op vakantie en kan dus plus minus 9 dagen niet injecteren daarvoor de keuze om door te gaan op de lange esters. Anders was ik dit inderdaad van plan! Korte esters dienen nu meer als kickstart.Waarom test E en geen P nu je toch bezig bent met korte esters?
Omdat de korte esters er naar 5-6 weken uitgaan. Ik ga in de zomer op vakantie en kan dus plus minus 9 dagen niet injecteren daarvoor de keuze om door te gaan op de lange esters. Anders was ik dit inderdaad van plan! Korte esters dienen nu meer als kickstart.
Ik ga naar Spanje. Wilde het eigenlijk nog niet zeggen maar heb ook nog een mix anavar/Winstrol liggen die er waarschijnlijk ook nog in komt ( was een verrassing haha) om de blast nog met een knaller af te sluiten. tabs neem ik wel mee zoals arimidex, Winstrol/anavar en eventuele fatburner. Maar injectie materiaal en vials gaat me net wat te ver... Sowieso is het m'n laatste week van de blast en ga ik daarna nog even cruise.Naar waar ga je op reis? Ik ga naar de provence en twijfel om het gewoon mee te doen als ik met de HST ga, als het het vliegtuig wordt zowieso een beetje frontloaden.
Blijft toch een interessante blend die PCT+