Joostfitness
Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
achwat wanneer ik cut zullen de meeste dingen wel weer gaan passen. Zo dacht ik er dus ook over. Weeg momenteel 98-99 kilo met een vetpercentage van +- 10-11%. Kracht is gelijk gebleven sinds de oxy eruit is.Als gyno onder controle is prima, gaat in de cruise wel weer weg man..
Hoeveel weeg je nu?
Kracht verloren sinds oxy eruit is of zelfde?
Thanks de input man!Voeding gelijk houden voor die 6 weken, 3600 kcals is nu ook niet overdreven veel. Als je dan bij je volgende blast wil cutten kan je met je voeding wat spelen om droger te komen.
. in de volgende blast ga ik ook een nieuw merk gebruiken namelijk MTS op aanraden van Ikke20, ben hier heel benieuwd naar. Hou jullie up to date!Zoals het er nu uitziet.Als je hoog genoeg dosseert dan kan je gainen en vet droppen. Zeker omdat jij makkelijk droog komt te staan dacht ik.
Top! Zal de eiwitten wat verhogen en gaan spelen met de koolhydraten. Vetten laat ik zo. Heb me ook al vanalles supps gehaald. CLA, visolie, groene thee extract zal ook wel een klein beetje helpen.Mooie doseringen.
Eiwitten op 300gram als je start. Dat is gewoon een minimum meer mag altijd. Carbs is enkel energie.
Haha geloof het of niet maar niemand heeft het door. Denken allemaal dat het de discipline is.. Zelfs m'n vriendin en ouders. Ook al krijg ik wel vaak de vraag gesteld.Lekker aan het vlammen hier. Snap alleen niet zo goed wat de vrees is mbt tot foto's. Op je werk denken ze toch niet serieus dat jij zo groot aan't worden bent van je bordjes rijst haha. Mensen zijn niet gek. 15 kg gains in een half jaartje is wel bizar. Maar goed, verder denk ik niet dat er hier mensen in kuurlogs zitten en denken: hey die gozert zijn armen zien er bekend uit, ik ga even zijn baas bellen. Vind dat ver gezocht.
Maar goed, lekker aan het blazen man. Beter pak je even een wedstrijdje mee ofzo. Als je piekt voor vakantie dan zien alleen een paar zatte Engelse op Kreta je spierballen. Met jouw stats en deze blast cruise cycle zou ik toch wel overwegen een wedstrijd mee te pakken.
Tof log iig, succes verder!
Haha geloof het of niet maar niemand heeft het door. Denken allemaal dat het de discipline is.. Zelfs m'n vriendin en ouders. Ook al krijg ik wel vaak de vraag gesteld.
Ga toch eens kijken of ik foto's kan maken waar ik onherkenbaar op sta. In de gym is al geen optie... Vind het ook jammer om dit niet te kunnen delen met foto's. Shape is echt super nu.
Wat betreft wedstrijden hier heb ik ook over nagedacht. Maar ik een bepaalde mentaliteit en dat is ik moet en zal eerste worden. Kom ik toch nog aan zwakke punten te werken, haha ben gewoon nooit tevreden.
Ga toch eens kijken of ik foto's kan maken waar ik onherkenbaar op sta. In de gym is al geen optie... Vind het ook jammer om dit niet te kunnen delen met foto's. Shape is echt super nu.
Wat betreft wedstrijden hier heb ik ook over nagedacht. Maar ik een bepaalde mentaliteit en dat is ik moet en zal eerste worden. Kom ik toch nog aan zwakke punten te werken, haha ben gewoon nooit tevreden.

Haha precies dit gewoonIk heb ook die mentaliteit. Niet perse om eerste te worden maar wel dat ik alles maar dan ALLES zal doen om in de best mogelijke shape van mijn leven te staan. En dan gaan er ongelukken gebeuren
Dan ga ik niet te veel meer nadenken maar gewoon DOEN.