XXL Nutrition

Strive4muscle's log

In! jammer van de foto's maar toch. Erg gaaf om te lezen dat het zo'n bizar effect heeft gehad, en zeker dikke respect met clean blijven eten.

• Topic Starter Topic Starter
De oxy is er nu een weekje uit en ga nog 4 weekjes door op super sust 900mg pw en tren e 600 mg pw. Merk dat het vocht van de oxy beetje bij beetje eruit gaat. Nu begin ik pas echt te zien wat ik aan massa gewonnen heb. Ook met kleren weer een maat omhoog gegaan ;) achwat wanneer ik cut zullen de meeste dingen wel weer gaan passen.

Wat betreft de trainingen, op elke spiergroep PRtjes gezet. Alles goed in verhouding maar het enige waar ik me aan irriteer is m'n fucking armen. 43 cm omtrek, baal hier echt van. Er zit wel groei in maar echt heel traag. Op 1,87m is 43 cm arm omtrek niet echt spectaculair.

Keuze van de volgende blast is ook gemaakt en dit zal test-tren-mast worden. Zal eerst een 6 tal weken cruisen.

Toch wel wat gyno aan het ontwikkelen... Heb nog een potje Ari staan iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doseren?

ben nu 1,5 week bezig met Ari op 0,5mg ED. Gyno lijkt niet erger te zijn geworden maar ook niet echt afgenomen. Denk dat het met de tren te maken heeft zijn ook meer puffy nips. Nog twee weekjes en dan is de blast toch afgelopen dus neem het even voor lief.

Cycle gaat nog steeds goed. Calorieën staan nu op 3500-3600 wat eerst op 4000/4300 lag. Enige merkbare verschil is dat ik wat vocht ben verloren.

tijdens de cruise laat ik de calorieën op een 3500 en de laatste blast zal een cut kuur worden. Ben er nog steeds niet uit welke compounds ik moet gaan pakken. Test(of sust)- tren / test(of sust)-mast / test(of sust)-tren-mast. Bf zal nu rond de 10-11% zijn en als ik het zoals vorig jaar aanpak zal ik binnen een 8 weken op een 5-6% staan. Shredden is voor mijn lichaam niet moeilijk.

Als gyno onder controle is prima, gaat in de cruise wel weer weg man..
Hoeveel weeg je nu?
Kracht verloren sinds oxy eruit is of zelfde?

Als gyno onder controle is prima, gaat in de cruise wel weer weg man..
Hoeveel weeg je nu?
Kracht verloren sinds oxy eruit is of zelfde?
Zo dacht ik er dus ook over. Weeg momenteel 98-99 kilo met een vetpercentage van +- 10-11%. Kracht is gelijk gebleven sinds de oxy eruit is.

Vandaag laatste inject van de blast gezet!

Nog eens alles opgemeten.

98 kilo op een vetpercentage van 10%. Voeding staat nog steeds op een 3600 calorieën.

Al met al zeer tevreden met deze blast als ik naar de spiegel kijk. Stukken voller en vetpercentage absoluut niet te hoog laten oplopen.

Vanaf volgend week 6 weekjes lang cruisen op 250mg test e EW.

Volgende blast gaat er ongeveer zo uitzien en dit wordt een cut cycle.

1-5 Sust - 600 mg EW
6-10 test e - 500-600 mg EW
1-10 tren e - 400-500 mg EW
1-10 mast e - 400 mg EW

misschien dat ik nog een kickstart erin gooi voor de eerste 4 weken maar hier ben ik nog niet uit. Dit zou dan tren a, mast p of Winstrol worden.

We zien het wel.

Nog een vraag mbt voeding. Wat kan ik het beste doen in de cruise, voeding op onderhoud zetten of op de 3600 waar ik nu op zit laten staan. Wil natuurlijk zoveel mogelijk massabehouden (vetpercentage niet laten oplopen).

Voeding gelijk houden voor die 6 weken, 3600 kcals is nu ook niet overdreven veel. Als je dan bij je volgende blast wil cutten kan je met je voeding wat spelen om droger te komen.

Voeding gelijk houden voor die 6 weken, 3600 kcals is nu ook niet overdreven veel. Als je dan bij je volgende blast wil cutten kan je met je voeding wat spelen om droger te komen.
Thanks de input man!
Ga sowieso niet meteen de voeding drastisch naaronder gooien maar inderdaad spelen. Zoveel mogelijk massa behouden en naar een 6% bf toe. Streef is om uiteindelijk op een 94/95 kilo met 6-7% uit te komen. Weet van mezelf dat ik geen moeite heb bodyfat te verliezen zodra calorieën omlaag gaan is meer dat spiermassa en kracht wat sneller achteruit gaan.

Momenteel aan het cruisen, zal dit nog een 5 weken aanhouden. Ben echt nog aan het twijfelen hoe ik het moet gaan aanpakken in m'n volgende blast. Zit nu op een 10% bf en wil naar een 6% bf. Opzich is dit geen probleem als ik 4-5 weken cut. Maar ik het niet beter om te recompen zodat ik ook nog wat spiermassa erop kan plakken en tegelijkertijd m'n vetpercentage laat dalen. Tja, blijft moeilijk :p. in de volgende blast ga ik ook een nieuw merk gebruiken namelijk MTS op aanraden van Ikke20, ben hier heel benieuwd naar. Hou jullie up to date!

Als je hoog genoeg dosseert dan kan je gainen en vet droppen. Zeker omdat jij makkelijk droog komt te staan dacht ik.

Als je hoog genoeg dosseert dan kan je gainen en vet droppen. Zeker omdat jij makkelijk droog komt te staan dacht ik.
Zoals het er nu uitziet.

1-10wk test e - 600 mg EW
1-10wk tren e - 400 mg EW
1-10wk mast e - 400 mg EW
1-5wk tren a - 400 mg EW ( uiteraard EOD in de week)
1-5 mast p - 400 mg EW ( zelfde als de tren a )

Denk dat ik hier toch wel hard op zal gaan. Zal eerste twee weken voeding ongeveer zelfde houden misschien hier en daar wat suikers uithalen beter op zoutinname letten e.d.

Uit mijn hoofd zit ik nu op een:
270 gr eiwitten
450 gr koolhydraten
80-90 gr vetten

Mooie doseringen.

Eiwitten op 300gram als je start. Dat is gewoon een minimum meer mag altijd. Carbs is enkel energie.

Mooie doseringen.

Eiwitten op 300gram als je start. Dat is gewoon een minimum meer mag altijd. Carbs is enkel energie.

Lekker aan het vlammen hier. Snap alleen niet zo goed wat de vrees is mbt tot foto's. Op je werk denken ze toch niet serieus dat jij zo groot aan't worden bent van je bordjes rijst haha. Mensen zijn niet gek. 15 kg gains in een half jaartje is wel bizar. Maar goed, verder denk ik niet dat er hier mensen in kuurlogs zitten en denken: hey die gozert zijn armen zien er bekend uit, ik ga even zijn baas bellen. Vind dat ver gezocht.

Maar goed, lekker aan het blazen man. Beter pak je even een wedstrijdje mee ofzo. Als je piekt voor vakantie dan zien alleen een paar zatte Engelse op Kreta je spierballen. Met jouw stats en deze blast cruise cycle zou ik toch wel overwegen een wedstrijd mee te pakken.

Tof log iig, succes verder!

Mooie doseringen.

Top! Zal de eiwitten wat verhogen en gaan spelen met de koolhydraten. Vetten laat ik zo. Heb me ook al vanalles supps gehaald. CLA, visolie, groene thee extract zal ook wel een klein beetje helpen.

Lekker aan het vlammen hier. Snap alleen niet zo goed wat de vrees is mbt tot foto's. Op je werk denken ze toch niet serieus dat jij zo groot aan't worden bent van je bordjes rijst haha. Mensen zijn niet gek. 15 kg gains in een half jaartje is wel bizar. Maar goed, verder denk ik niet dat er hier mensen in kuurlogs zitten en denken: hey die gozert zijn armen zien er bekend uit, ik ga even zijn baas bellen. Vind dat ver gezocht.

Maar goed, lekker aan het blazen man. Beter pak je even een wedstrijdje mee ofzo. Als je piekt voor vakantie dan zien alleen een paar zatte Engelse op Kreta je spierballen. Met jouw stats en deze blast cruise cycle zou ik toch wel overwegen een wedstrijd mee te pakken.

Tof log iig, succes verder!
Haha geloof het of niet maar niemand heeft het door. Denken allemaal dat het de discipline is.. Zelfs m'n vriendin en ouders. Ook al krijg ik wel vaak de vraag gesteld.

Ga toch eens kijken of ik foto's kan maken waar ik onherkenbaar op sta. In de gym is al geen optie... Vind het ook jammer om dit niet te kunnen delen met foto's. Shape is echt super nu.

Wat betreft wedstrijden hier heb ik ook over nagedacht. Maar ik een bepaalde mentaliteit en dat is ik moet en zal eerste worden. Kom ik toch nog aan zwakke punten te werken, haha ben gewoon nooit tevreden.

Haha geloof het of niet maar niemand heeft het door. Denken allemaal dat het de discipline is.. Zelfs m'n vriendin en ouders. Ook al krijg ik wel vaak de vraag gesteld.

Ga toch eens kijken of ik foto's kan maken waar ik onherkenbaar op sta. In de gym is al geen optie... Vind het ook jammer om dit niet te kunnen delen met foto's. Shape is echt super nu.

Wat betreft wedstrijden hier heb ik ook over nagedacht. Maar ik een bepaalde mentaliteit en dat is ik moet en zal eerste worden. Kom ik toch nog aan zwakke punten te werken, haha ben gewoon nooit tevreden.

Haha je vriendin is niet op de hoogte dat je aan de gear bent? Damn dat weet jij allemaal goed te verbergen man. Mooi hoe naief mensen die nooit trainen zijn he haha.

Mja als je wedstrijd ambities hebt zal je toch pics moeten gaan posten voor pointers. Maar goed ik snap zelf nooit zo goed dat veel mensen toe kuren naar een vakantie of een festival ofzo. Zorg iig dat je dan een professionele goede fotoshoot doet. Voor jezelf dan. Je moet je gains en epic physique wel even vast leggen man, ga je spijt van krijgen als je niet doet. Je hoeft het hier niet te delen maar is altijd mooi voor later.

Een wedstrijd is natuurlijk mooie erkenning. Maar goed, dan zijn wel echt alleen de hele naieve mensen die nog denken dat je natty bent, tis dan wel een beetje een coming out zeg maar.

Als je nog een 3e blast gaat doen dan sta je dadelijk met dikke 100 kg bij 6-8% met jouw lengte. Als je beetje leuke verhoudingen hebt moet je dan toch wel een amateur wedstrijdje kunnen draaien.

Je bent nog jong, dus dan gaat onherroepelijk de lange termijn visie komen. Waar ga je heen willen? Als je lang off gaat ga je toch weer een groot gedeelte van deze gains in moeten leveren. Choices kerel. Lastig. Naja, nog maar even genieten van deze run.

Ik heb ook die mentaliteit. Niet perse om eerste te worden maar wel dat ik alles maar dan ALLES zal doen om in de best mogelijke shape van mijn leven te staan. En dan gaan er ongelukken gebeuren :p
Dan ga ik niet te veel meer nadenken maar gewoon DOEN.

Ik heb ook die mentaliteit. Niet perse om eerste te worden maar wel dat ik alles maar dan ALLES zal doen om in de best mogelijke shape van mijn leven te staan. En dan gaan er ongelukken gebeuren :p
Dan ga ik niet te veel meer nadenken maar gewoon DOEN.
Haha precies dit gewoon :p

Terug
Naar boven