- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
2,5 week bezig met cruisen. Kracht nog steeds hetzelfde, overtollig vocht is nu ook wel weg want ben 1,5 kilo lichter op de weegschaal maar oog nu ook nog een stuk droger
veins nog steeds overal. Voel me nu ook weer een stuk relaxter nu de tren eruit is.
Enige wat me nu echt irriteert is m'n fucking libido. In m'n blast skyhigh en nu is het KUT helemaal weg gewoon. Ben een aantal dagen met proviron gestart maar deze doet niks... Kan ik echt niet gebruiken dit. Je zou toch zeggen in een cruise zou er niks aan de hand zijn. Heeft iemand hier ervaring mee, wat kan m'n libido weer verhogen tijdens een cruise?
veins nog steeds overal. Voel me nu ook weer een stuk relaxter nu de tren eruit is.Enige wat me nu echt irriteert is m'n fucking libido. In m'n blast skyhigh en nu is het KUT helemaal weg gewoon. Ben een aantal dagen met proviron gestart maar deze doet niks... Kan ik echt niet gebruiken dit. Je zou toch zeggen in een cruise zou er niks aan de hand zijn. Heeft iemand hier ervaring mee, wat kan m'n libido weer verhogen tijdens een cruise?