Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
2,5 week bezig met cruisen. Kracht nog steeds hetzelfde, overtollig vocht is nu ook wel weg want ben 1,5 kilo lichter op de weegschaal maar oog nu ook nog een stuk droger :p veins nog steeds overal. Voel me nu ook weer een stuk relaxter nu de tren eruit is.

Enige wat me nu echt irriteert is m'n fucking libido. In m'n blast skyhigh en nu is het KUT helemaal weg gewoon. Ben een aantal dagen met proviron gestart maar deze doet niks... Kan ik echt niet gebruiken dit. Je zou toch zeggen in een cruise zou er niks aan de hand zijn. Heeft iemand hier ervaring mee, wat kan m'n libido weer verhogen tijdens een cruise?

Mast of primo schijnt bij sommige te helpen in de cruise

In!

Misschien staat het hier al ergens... maar hoezo de laatste blast?

2,5 week bezig met cruisen. Kracht nog steeds hetzelfde, overtollig vocht is nu ook wel weg want ben 1,5 kilo lichter op de weegschaal maar oog nu ook nog een stuk droger :p veins nog steeds overal. Voel me nu ook weer een stuk relaxter nu de tren eruit is.

Enige wat me nu echt irriteert is m'n fucking libido. In m'n blast skyhigh en nu is het KUT helemaal weg gewoon. Ben een aantal dagen met proviron gestart maar deze doet niks... Kan ik echt niet gebruiken dit. Je zou toch zeggen in een cruise zou er niks aan de hand zijn. Heeft iemand hier ervaring mee, wat kan m'n libido weer verhogen tijdens een cruise?
Is idd raar bro men libido was soms gwn beter in cruise dan on periodes. Dus heb er zo geen raad mee :(

Ik kijk het nog even aan met proviron mast is in iedergeval onderweg.

Is idd raar bro men libido was soms gwn beter in cruise dan on periodes. Dus heb er zo geen raad mee :(
Ja bro,
Snap het ook totaal niet.. Vorige cruise was libido top en nu klote. Om het zo maar te zeggen krijg hem wel nog hard maar duurt gewoon lang en moet echt hard gaan bij de seks om hem hard te houden haha. Weet zeker dat libido dalijk weer door het dak gaat tijdens de blast maar dit irriteert me.

Tijdens een cruise zou het net beter moeten gaan. Je zet test E? en op hoeveel cruise je nu?

Tijdens een cruise zou het net beter moeten gaan. Je zet test E? en op hoeveel cruise je nu?

Lees het al. Je bent overgestapt van sust naar test E. Daar kan het ook aan liggen dan. Heb dit ook al gehad bij test e, maar ik vond het hard beuken wel leuk hahahaha. Ik zet tijdens een cruise altijd sustanon nu

Ja dat dacht ik me dus ook haha...Test e idd 1x pw 250mg. Eerste week was nog test e van apotheek en tweede week van een UG merk waar ik vorige keer ook op heb gecruised en toen was alles top. Snap er echt geen f**k van, normaal nooit gehad. Prolactine van tren zou ook gedaald moeten zijn na 2,5 week dus daar ligt het denk ik ook niet aan.

Lees het al. Je bent overgestapt van sust naar test E. Daar kan het ook aan liggen dan. Heb dit ook al gehad bij test e, maar ik vond het hard beuken wel leuk hahahaha. Ik zet tijdens een cruise altijd sustanon nu
Klopt indd, ben in week 8 van sust naar test e overgestapt. En vanaf cruise op 1 ml test e verder gegaan. Vanaf de tweede week is libido gewoon kut voorheen niet. Wordt niet wakker met een ochtenderectie en zoals ik aangaf kom wat meer moeite te doen om een harde te krijgen en houden. Haha nou hard beuken is leuk maar dan moet die wel keihard zijn :p

Ofwel is de test e ondergedoseerd.

Maar ik cruise niet graag op test E, liever op sust. Als je maandag prikt dan zit je tot donderdag met een zéér goed libido. Daarna is het nog oke maar als je de test prop door je lichaam voelt gieren dan gaat alles wat makkelijker.

Maar ik denk dat het nu minder is door de switch naar test e. Lijkt niet logisch maar heb het ook al gehad.

Klopt indd, ben in week 8 van sust naar test e overgestapt. En vanaf cruise op 1 ml test e verder gegaan. Vanaf de tweede week is libido gewoon kut voorheen niet. Wordt niet wakker met een ochtenderectie en zoals ik aangaf kom wat meer moeite te doen om een harde te krijgen en houden. Haha nou hard beuken is leuk maar dan moet die wel keihard zijn :p
Ja sust is indd super voor libido heb ik gemerkt. Hoop dan maar dat het bijtrekt bij m'n volgende blast met test e... Anders toch maar nog wat sust halen.

Zou best kunnen dat de test e ondergedoseerd is maar heb hier de vorige cruise geen problemen mee gehad..

Die proviron gaat toch ook wat moeten gaan doen binnenkort.

Zet sinds deze week ook 300 mg test E + 300 mg sust en dat bevalt me beter dan enkel 600 mg test E.

Die proviron gaat toch ook wat moeten gaan doen binnenkort.

Zet sinds deze week ook 300 mg test E + 300 mg sust en dat bevalt me beter dan enkel 600 mg test E.
Ja proviron zit er nu pas 3 dagen in op 50mg ED. Merk wel al dat m'n spieren tikkeltje harder zijn. In de blast gaat het even aanvoelen worden met tren en mast kortwerkende en langwerkende varianten gaan we dat denk ik toch we snel merken :p

Je spieren moeten niet harder worden maar je gerief daar beneden :D

Hoe is het libido nu??
Mast al binnen?

Zijn die poten op de foto van jou btw?(mirrin)

Terug
Naar boven