AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Zo is wisselen van oefeningen kan wonderen doen. Deze week ging ik ook trainen en besliste op het laatste moment dat ik met kuiten ging beginnen en 30 minuten later was ik nog kuiten aan trainen.... Denk dat men kuitjes nog zeker 2 dagen pijnlijk zullen aanvoelen :D

Met een borsttraining moet je eens met cable flyes beginnen, setje of 10 en daarna gaan benchen . Lekker :p

Dus de spulletjes zijn al lekker aan het inkicken mag ik aannemen?
Ga ik eens uitproberen met die flys! Ja kan natuurlijk nog niet veel zeggen kwa fysieke veranderingen. Ben wel Door een aantal man aangesproken. M'n vriendin zei net dat m'n buik en rug al stukken droger is. Vriend van me die de injects zet zei vanmiddag onder het zetten buh in een tijd van 2 dagen ben je wel al een stuk droger en op de sportschool kwam er al iemand naar me toe. Is voornamelijk nog vocht denk ik. Ben er ook direct keihard ingesprongen voeding gelijk op onderhoud gezet en elke dag 300 kcal met cardio verbranden.

Heerlijke rugtraining achter de rug en nog afgesloten met 30 min cardio!

Kracht en uithoudingsvermogen is nog precies hetzelfde verbaast me eigenlijk wel nu ik zo snel in kcals gezakt en gelijk 4 dagen cardio.

Vocht is nog steeds aan het afnemen! Eens die tren en mast inkicken zal ik er echt ziek bij staan :p kan niet wachten.

Morgen zal er weer smorgens cardio met buik worden gedaan en in de avond een armday. Motivated as f**k!!

2 maal per dag in de gym :D Hoe train je? Schema, hoeveel keer per week je spiergroepen en wat zijn je repranges zoal?

Je bent van bulkniveau eerst naar onderhoud gezakt en gaat straks nog in deficit wss, right? En gedurende je cruise gewoon in surplus gebleven dus.

Hoe lang zal je cut blast duren btw?

Laatst bewerkt:
IN voor groupbuy :o

2 maal per dag in de gym :D Hoe train je? Schema, hoeveel keer per week je spiergroepen en wat zijn je repranges zoal?

Je bent van bulkniveau eerst naar onderhoud gezakt en gaat straks nog in deficit wss, right? En gedurende je cruise gewoon in surplus gebleven dus.
Heb geluk deze week dat ik wat vrije dagen heb! Normaal gesproken is het gewoon van maandag tot vrijdag en weekend off. Elke dag 1 grote en 1 kleine spiergroep. Nu ziet het er ongeveer zo uit. Borst triceps, benen en kuiten, rug biceps, schouders nek, armen. Buik doe ik minimaal 2x pw.
Zoals je ziet train ik armen 2x pw, spiergroep die nooit groot genoeg kan vind ik... Door m'n lange armen liggen ze wat achter. Side delts pak ik ook soms wel 3x pw variërend van heel veel reps met licht gewicht tot zwaar met weinig herhalingen... Wel maar 1 oefening anders overtrain ik ze teveel.

Als ik vrij heb doe ik smorgens cardio en anders na de training 300 tot 450 kcals 4-5x per week. Ik krijg zelfs klaar om voor het werk op te staan en op een nuchtere maag cardio te doen zoveel motivatie heb ik op het moment. Vind het gewoon fijner om cardio en kracht te verdelen. Rep ranges variëren, maar train voornamelijk tussen de 12-8 reps soms een oefening tot 6 reps en andere weer tussen 15-20 reps.

Precies zoals je zegt ben van bulk naar onderhoud gegaan tijdens het cruisen een 400 kcals boven onderhoud. Nu zit ik op onderhoud en creëer ik met cardio een deficit. Dit ga ik de eerste twee weken aanhouden zolang de spiegel en de weegschaal aangeven wat ik wil. Moet de gear ook de kans geven om in te kicken. Vanaf dan maak ik de keuze om onder m'n onderhoud te gaan of nog op onderhoud te blijven. Wil proberen binnen een 6 weken op 6-7% te staan en langzaam de calorieën beginnen te uppen zodat ik op vakantie ripped en vol erbij sta.

Vannacht zieke dromen, ook weer op de gekste tijden wakker geworden. Begin te vermoeden dat er toch echt wel tren in die MTS zit :p

goeie squat man! is het een full squat? Verder succes met cutten.

Oke, begint nu toch echt wel in te kicken! Wat een pomp, echt absurd gewoon. Stond er ook heel vol bij en weer lekker veel blikken mijn kant op. Kon door blijven gaan, bedoeling was een superset training van biceps en triceps 4 oefeningen per spiergroep uiteindelijk zijn het er 6 per spiergroep geworden:p

Oke, begint nu toch echt wel in te kicken! Wat een pomp, echt absurd gewoon. Stond er ook heel vol bij en weer lekker veel blikken mijn kant op. Kon door blijven gaan, bedoeling was een superset training van biceps en triceps 4 oefeningen per spiergroep uiteindelijk zijn het er 6 per spiergroep geworden:p

Conclusie is dat MTS je voorlopig goed bevalt? :p

Haha, dat belooft. Volgend jaar ga ik een monsterkuur doen (voor mijn normen :p) en dat zal allicht ook op MTS zijn. Ben nu bezig met cutten (test/tren/mast van IG).
Lekkere kuur man! IG doet het op het moment ook goed toevallig zit er een maat van me op en die gaat lekker!

Lekkere kuur man! IG doet het op het moment ook goed toevallig zit er een maart van me op en die gaat lekker!

Cutten begint wel door te wegen (bijna 6 weken ver) en mijn VP zou sneller mogen dalen, maja dat is normaal zeker. Als we bulken willen we zo snel mogelijk die kilo's er bij, en als we cutten willen we het vet zien smelten als sneeuw voor de zon :D

Soit, sorry voor het offtopic :p

Cutten begint wel door te wegen (bijna 6 weken ver) en mijn VP zou sneller mogen dalen, maja dat is normaal zeker. Als we bulken willen we zo snel mogelijk die kilo's er bij, en als we cutten willen we het vet zien smelten als sneeuw voor de zon :D

Soit, sorry voor het offtopic :p
Hahaha, ja klopt wat je zegt! Maar we weten allemaal snel bijkomen of afvallen is niet alleen maar spiermassa wat je erop plakt of vet wat je eraf haalt. Van welk vetpercentage kom je en waar sta je nu op?

Hahaha, ja klopt wat je zegt! Maar we weten allemaal snel bijkomen of afvallen is niet alleen maar spiermassa wat je erop plakt of vet wat je eraf haalt. Van welk vetpercentage kom je en waar sta je nu op?

Denk van ongeveer 17% en nu ongeveer op 12-13 :) graag nog 1a2% eraf.

Ik loop wel wat humeurig voorbije dagen, denk vooral door dieet. Heb zin in van alles wat lekker is :P

Denk van ongeveer 17% en nu ongeveer op 12-13 :) graag nog 1a2% eraf.

Ik loop wel wat humeurig voorbije dagen, denk vooral door dieet. Heb zin in van alles wat lekker is :P
Netjes man, kwestie van volhouden :p hier en daar een cheatmeal is ook niet zo erg als je het ongeveer in je macro's krijgt gepropt.

Moet zeggen, slapen zit er niet echt meer in haha. 4-5 uur per nacht de afgelopen 3 dagen meer zit er niet in... Verbazingwekkend beïnvloed het me overdag niet, ben de hele dag door redelijk fris en vol energie.

Terug
Naar boven