MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 23-11

Rug, biceps, triceps - pomp (alles 1 min rust)

Pronated low cable row
10x32kg warm up
10x52kg warmup
8x66kg feeder
6x72kg feeder
10x86kg
10x86kg

Incline db row
8x26kg feeder
6x30kg feeder
10x34kg
10x34kg

One arm cable pulldowns
2x10x75kg

Banded hyperextensions
2 sets 25 reps

Supinated db curls
3x12x18kg

Barbell preacher curls
2x8x40kg
6x40kg

V-bar cable pushdowns
10x60kg
10x70kg
10x80kg
Werksets: 3x10x100kg
(Rare cable stack)

Decline lying ez bar extensions
15x45kg
13x45kg
12x45kg

Leg raises
4 sets tot failure

20 min fietsen

Gewicht blijft rustig aan stijgen. Uber vol op het moment, maar eetlust & vertering blijven gewoon goed. Ik had in totaal voor 27 dagen aan dbol en zit nu op dag 11 dus heb nog wel even. Npp is sinds vandaag op, daarvoor komt vanaf volgende week boldenone in de plaats. Nu genieten van het weekend :)
 
Nice maat! Hoe ziet je trainingssplit er eigenlijk uit? Eigen gemaakt of volg je de coach? Weet niet of je nog steeds bij Joey loopt?
 
Nice maat! Hoe ziet je trainingssplit er eigenlijk uit? Eigen gemaakt of volg je de coach? Weet niet of je nog steeds bij Joey loopt?
Nee ik volg nu het schema van John meadows genaamd Project Collosus ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heb je hiervoor betaald?
Dit schema wel, er staan genoeg online die voor niks zijn. Maar je merkt kwa uitleg en setup wel het verschil in kwaliteit wat betreft de schema’s.
 
Dit schema wel, er staan genoeg online die voor niks zijn. Maar je merkt kwa uitleg en setup wel het verschil in kwaliteit wat betreft de schema’s.
Aha, ik had hem even gegoogled en zag idd verschillende schema’s voor verschillende prijzen( en gratis)
 
Aha, ik had hem even gegoogled en zag idd verschillende schema’s voor verschillende prijzen( en gratis)
vntl heeft ook al een paar schema’s doorlopen van John meadows en is er ook wel tevreden mee geloof ik. Het is eens wat anders, hier is wel een goed doordacht plan waarbij je wekelijks progressie boekt op verschillende manieren. Per schema kan dat op verschillende manieren (high/low volume, frequentie, intensiteit).

Het is ook echt een uitdaging en dat heb je vaak niet als je eigen schema / standaardschema’s maakt of zonder plan maar de gym gaat. Je hebt echt trainingsdagen die erin staan waarbij je denkt overleef ik dit? En dan ook echt helemaal naar de klote bent als je klaar bent. Ook wel eens dat je dagen leest waarbij je denkt “easy” en dan alsnog ligt te creperen na oefening 2. Het is vaak de manier waarop die je oefeningen laat doen, nu snap ik ook waarom veel pro’s over hem te spreken zijn.
 
vntl heeft ook al een paar schema’s doorlopen van John meadows en is er ook wel tevreden mee geloof ik. Het is eens wat anders, hier is wel een goed doordacht plan waarbij je wekelijks progressie boekt op verschillende manieren. Per schema kan dat op verschillende manieren (high/low volume, frequentie, intensiteit).

Het is ook echt een uitdaging en dat heb je vaak niet als je eigen schema / standaardschema’s maakt of zonder plan maar de gym gaat. Je hebt echt trainingsdagen die erin staan waarbij je denkt overleef ik dit? En dan ook echt helemaal naar de klote bent als je klaar bent. Ook wel eens dat je dagen leest waarbij je denkt “easy” en dan alsnog ligt te creperen na oefening 2. Het is vaak de manier waarop die je oefeningen laat doen, nu snap ik ook waarom veel pro’s over hem te spreken zijn.
Oké zeker een hele interessante om uit te proberen dan, Of heb je er meer profijt van als je on bent of ook voor naturel goed?
 
Oké zeker een hele interessante om uit te proberen dan, Of heb je er meer profijt van als je on bent of ook voor naturel goed?
Zeker ook als naturel! Hij is wel echt iemand die hamert op herstel. Dat doet hij ook in zijn schema’s. Hij is een groot gelover in eaa’s en een koolhydraten (cluster dextrin, dextrose, malto, vitargo) tijdens het trainen. Goeie kwalitatieve slaap hamert hij ook op (7-8 uur per nacht).

Wat jij aangeeft is sws een persoonsgebonden iets. Er zijn natural atleten die absurd intense kunnen trainen of extreem veel volume kunnen draaien en prima herstellen, waarvan gasten op grammen gear niet herstellen. Ook dat is een genetisch aspect.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zeker ook als naturel! Hij is wel echt iemand die hamert op herstel. Dat doet hij ook in zijn schema’s. Hij is een groot gelover in eaa’s en een koolhydraten (cluster dextrin, dextrose, malto, vitargo) tijdens het trainen. Goeie kwalitatieve slaap hamert hij ook op (7-8 uur per nacht).

Wat jij aangeeft is sws een persoonsgebonden iets. Er zijn natural atleten die absurd intense kunnen trainen of extreem veel volume kunnen draaien en prima herstellen, waarvan gasten op grammen gear niet herstellen. Ook dat is een genetisch aspect.
Dat klopt helemaal! zoals ik het nu lees van je en op internet zie is het een goede optie om te gaan proberen na mijn mini cut om even goed te bulken met een schema als deze. Bedankt voor de info, zal je log niet verder vervuilen:p
 
Dat klopt helemaal! zoals ik het nu lees van je en op internet zie is het een goede optie om te gaan proberen na mijn mini cut om even goed te bulken met een schema als deze. Bedankt voor de info, zal je log niet verder vervuilen:p
Geen probleem kerel! Is toch geen vervuilen :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Druk bezig met verbouwen vandaar wat minder aanwezig op dbb. Ik zie nu ook dat ik de legday van het weekend ben vergeten te loggen achja :p

Vandaag stond in elk geval een rug, biceps & buik training op het programma.

Deadstop smith machine row
15x50kg warmup
15x70kg warmup
4x90kg feeder
4x100kg feeder
8x130kg dropset 8x90kg dropset 12x70kg

Wide grip pulldowns
10x65kg feeder
12x100kg
11x100kg
12x80kg (kleine pauze onderin)

Neutral grip machine row
10x65kg feeder
8x110kg
8x110kg
12x80kg

Smith machine shrugs (2 sec vasthouden bovenin)
3x10x150kg

Close grip pulldowns
2x12x80kg

Hang from chinup bar - 80 sec

21’s
3 sets 32,5kg

Incline db curls
2x12x14kg

Machine crunches
4 sets tot failure

20 min fietsen

Gaat nog steeds allemaal lekker ondanks de drukte. Fulltime werken en midden in een verhuizing/verbouwing is altijd goed plannen om te kunnen trainen, maar we gaan natuurlijk niks skippen ;)

Voeding en cardio is onveranderd en dat blijft ook zo aangezien ik gewoon op volle toeren blijf bijkomen door de dbol :o. Vanmorgen gaf de weegschaal 103,8kg aan. Natuurlijk is dat ook te merken in de kleren en in de gym. Biceps trainen na rug is extreem pijnlijk atm. De onderarmen en biceps zitten dan al zo vol dat veel gewicht niet eens meer mogelijk is :p.
 
Moet wel even zeggen dat ik vind dat dit wel 1 van de logs is die ik het meest overzichtelijk vindt. Ook een log waar alleen gefocust wordt op bb en geen onzin hieromheen
Dankjewel, dit soort reacties waardeer ik enorm! Probeer het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk te maken (beetje op een logboek stijl). Dit is ook voor mijzelf fijn als ik eens een keer wil weten wat ik een aantal maanden terug deed hoef ik maar door m’n log te scrollen. Zeker kan er een keer slap geouwhoert worden zoals in andere logs :p
 
Je hebt het wel druk ja met een fulltime baan, verbouwen en blasten lol.
Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht?

En prep je al je meals in 1x voor heel de week?
 
Je hebt het wel druk ja met een fulltime baan, verbouwen en blasten lol.
Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht?

En prep je al je meals in 1x voor heel de week?
7-7,5 uur atm, normaal 8 uur. Maar gezien de drukte beland ik meestal iets later in bed.

7 uur gaat de wekker, dan naar werk, als ik daar klaar ben is het gelijk door naar het sporten, rond half 7 ben ik dan weer in de woning eet daar m’n post workout meal en ben tot 10 uur bezig met verven. Atm is iemand voor de keuken hier dus hoef alleen even te kijken hoe en wat :) dalijk weer door met verven:roflol:

Dan thuis alles mealpreppen voor de dag erna, ik kook wel alles voor 2-3 dagen dus dat is door de week alles alleen in bakjes doen. Douche en dan is het afschakelen... meestal heb ik daar wel even voor nodig anders lig ik maar wat te draaien in bed :p

Is niet voor iedereen weggelegd, net zoals prep. Maar op de een of andere manier hou ik wel van een uitdaging :p
 
Dedicated man! Zowel je training, instelling, voeding, leven. :bow:
Heerlijk training. Welk schema van John Meadows is dit? Ik ben vandaag begonnen. :)
Succes nog met verbouwen! :thumbs:
 
Dedicated man! Zowel je training, instelling, voeding, leven. :bow:
Thanks man ;)

Heerlijk training. Welk schema van John Meadows is dit? Ik ben vandaag begonnen. :)
Succes nog met verbouwen! :thumbs:
Project collosus atm in week 5 van 6. Hierna ga ik de z’n nieuwste programma Odin Force doen waar vntl op het moment mee bezig is :p die heeft me al gewaarschuwd voor de heftige workouts.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Project collosus atm in week 5 van 6. Hierna ga ik de z’n nieuwste programma Odin Force doen waar vntl op het moment mee bezig is :p die heeft me al gewaarschuwd voor de heftige workouts.
Nice, je zou ook eens het log van Ano_05072020 kunnen bekijken. :D
 
Back
Naar boven