XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Ben aan het twijfelen, om nog t3 erbij te pakken. Omdat ik heb gelezen dat het een goeie combi is met tren in een cut. Kan het voor niks ophalen zodoende dat ik hier mee aankom.

Iemand hier ervaring mee?

T5 ligt wel nog in het kastje denk dat ik deze pas tegen het einde aan ga pakken.

Ben aan het twijfelen, om nog t3 erbij te pakken. Omdat ik heb gelezen dat het een goeie combi is met tren in een cut. Kan het voor niks ophalen zodoende dat ik hier mee aankom.

Iemand hier ervaring mee?

T5 ligt wel nog in het kastje denk dat ik deze pas tegen het einde aan ga pakken.

Zit nu op 75mcg t3 icm 140mcg clen.
Voel me zo plat als een dubbeltje.. werkt wel naar mijn idee trouwens

Zit nu op 75mcg t3 icm 140mcg clen.
Voel me zo plat als een dubbeltje.. werkt wel naar mijn idee trouwens
Haha clen gaat het sowieso niet worden! Maar Damn zo plat als een dubbeltje:o is toch klote. Denk je dat dit komt door de t3 of clen icm een deficit?

Geen t3 nemen. Als je over een paar weken merkt dat je cut vertraagd dan kan je t3 gaan toevoegen.

Geen t3 nemen. Als je over een paar weken merkt dat je cut vertraagd dan kan je t3 gaan toevoegen.
Dat sowieso! Zolang ik niet stagneer geen reden om iets erbij te pakken. Maar ben er wel van op de hoogte dat na een aantal weken tren je schildklier vertraagd. Wat vind jij van de t5 (eca-stack), toegevoegde waarde of ?

Geen ervaring met t5. Zelfs niet met clen. Enkel met t3.

Clen ga ik wel deze zomer eens proberen voor de eerste keer. Heb bij een maatje van mij leuke zaken zien gebeuren toen die aan de clen zat. Vet smelte toen weg,wel met een goed dieet ernaast.

Dat sowieso! Zolang ik niet stagneer geen reden om iets erbij te pakken. Maar ben er wel van op de hoogte dat na een aantal weken tren je schildklier vertraagd. Wat vind jij van de t5 (eca-stack), toegevoegde waarde of ?

T5 is leuk spul. Maaarr 2 weken on en dan 2 weken off je went best rap aan de efe. En ik werd er hoe langer hoe chagrijniger van. Nam het gwn ng enkel
Pre workout 2 caps

Geen ervaring met t5. Zelfs niet met clen. Enkel met t3.

Clen ga ik wel deze zomer eens proberen voor de eerste keer. Heb bij een maatje van mij leuke zaken zien gebeuren toen die aan de clen zat. Vet smelte toen weg,wel met een goed dieet ernaast.
Wat kun je vertellen over t3?

Vorig jaar heb ik t5 gebruikt voor een 2 tal weken. Kreeg hartkloppingen, maar beste pre workout ever. Echt tunnelvisie trainingen en absurde pumps. Ook een super vetverbrandende werking. M'n buik was gewoon een spinnenweb van aders. Alleen die crash wanneer het uitwerkt... Jezus christus en als klap op de vuurpijl een stim-d*ck. Veel positieve maar ook wel negatieve werkingen.

T5 is leuk spul. Maaarr 2 weken on en dan 2 weken off je went best rap aan de efe. En ik werd er hoe langer hoe chagrijniger van. Nam het gwn ng enkel
Pre workout 2 caps
Ik ging al keihard op 1 z'n pilletje pre workout:p chagrijnig werd ik er niet van maar wel heel erg afwezig wanneer die crash aankwam.

Ik ging al keihard op 1 z'n pilletje pre workout:p chagrijnig werd ik er niet van maar wel heel erg afwezig wanneer die crash aankwam.

Ja idd. Als het uitWerkte was ik in niets meer geboeid. Niks moeite doen best vervelend als dit opt werk gebeurd. Dermee enkel pre workout genomen en idd stim d*ck. Erectie krijgen maar amper kunnen behouden derna haha.

T3 maakte mij plat tijdens test,tren,mast. Zou het nu nog enkel gebruiken als ik naar de 7% vet wil. Anders zie ik het nut van t3 niet in voor mij.

T3 maakte mij plat tijdens test,tren,mast. Zou het nu nog enkel gebruiken als ik naar de 7% vet wil. Anders zie ik het nut van t3 niet in voor mij.

Met genoeg gear ernaast valt het wel mee :p
Heb nu de eerste 2 weken van me cruise ook op t3 gezeten en nu ik gestopt ben gelijk een stuk voller. In een blast merk ik niet dat ik er platter van word dan anders in een cut.

Haha clen gaat het sowieso niet worden! Maar Damn zo plat als een dubbeltje:o is toch klote. Denk je dat dit komt door de t3 of clen icm een deficit?
Ga er nu morgenr komen wat het is. Muscle loss of vocht. Vandaag grote refeed gedaan met 60cm subway. Wat softijs en een t bone van 750 gram.

Maar geloof dat dit echt de t3 is en anders ga ik nog 3 weken cutten en dan bulken. Heb nog zo'n 4/5 maanden max op aas voor dit jaar

Heb die var van mts, doe het maar 2 weken op 100mg. Dan is de bold en tren wel goed ingekickt en heb ik nog 28 dagen op 50 voor tijdens men korte esters deze zomer
Aah ik zou gewoon voor de 50mg gaan. Denk niet dat die dubbele dosis je zoveel meer gaat opleveren. Wel een lekkere kuur trouwens!

Oke, eerste weging. 1,5 kilo afgevallen sinds vorige week zondag. Vele zullen denken, je valt veel te snel af! Nou van wat ik ben afgevallen zal voornamelijk vocht zijn. Eerste week gaat dit altijd rap. merk dit vooral aan de rand van m'n enkels waar de sokken zitten deze is minder zichtbaar. M'n kaaklijn is beter zichtbaar, aders komen er al veel beter uit. Allemaal indicaties dat ik vocht ben afgevallen.

Hoe ik het komende week ga aanpakken? Ik blijf op 3200 kcals en doe eigenlijk hetzelfde als deze week. 5 keer krachttraining en 4-5x pw 30 min cardio. Dagen dat ik niet train zit ik op 3000 kcals. Zolang ik blijf afvallen en de spiegel zegt wat ik wil is er voor mij geen noodzaak om de kcals te verlagen.

Vandaag een heerlijke cheatmeal! Probeer het wel gewoon nog in m'n macro's te krijgen. Oven frieten met iets erbij nog geen idee wat :p jullie enig idee wat nog binnen de perken valt.

Aah ik zou gewoon voor de 50mg gaan. Denk niet dat die dubbele dosis je zoveel meer gaat opleveren. Wel een lekkere kuur trouwens!
Die doseringen van mts doe ik alsof het 75% is. Aangezien die labtest dat aangaven. Dat het tussen 70 en 80% zit. Zit wss op 75mg nu

Die doseringen van mts doe ik alsof het 75% is. Aangezien die labtest dat aangaven. Dat het tussen 70 en 80% zit. Zit wss op 75mg nu
Owh, komt de anavar ook iets minder goed uit de test. Is ook al met de tren e die op 200 zou moeten zijn maar 160 is. Wil niet eens weten hoe het met de Nederlandse UG's zit volgens mij beschamend laag!

Terug
Naar boven