MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Slaap nu trouwens echt kut. Maar 5-6 uur deze nacht en zeker 3-4 x klaarwakker liggen voor een half uur. Hou dit nog even in de gaten, als ik er last van ga krijgen ga ik me toch iets van slaaptabletten halen.

Oke, eerste weging. 1,5 kilo afgevallen sinds vorige week zondag. Vele zullen denken, je valt veel te snel af! Nou van wat ik ben afgevallen zal voornamelijk vocht zijn. Eerste week gaat dit altijd rap. merk dit vooral aan de rand van m'n enkels waar de sokken zitten deze is minder zichtbaar. M'n kaaklijn is beter zichtbaar, aders komen er al veel beter uit. Allemaal indicaties dat ik vocht ben afgevallen.

Hoe ik het komende week ga aanpakken? Ik blijf op 3200 kcals en doe eigenlijk hetzelfde als deze week. 5 keer krachttraining en 4-5x pw 30 min cardio. Dagen dat ik niet train zit ik op 3000 kcals. Zolang ik blijf afvallen en de spiegel zegt wat ik wil is er voor mij geen noodzaak om de kcals te verlagen.

Vandaag een heerlijke cheatmeal! Probeer het wel gewoon nog in m'n macro's te krijgen. Oven frieten met iets erbij nog geen idee wat :p jullie enig idee wat nog binnen de perken valt.

Wat ik persoonlijk freaky lekker vind is gekruide oven aardappeltjes (of friet) met boerenkipfilet. Dat is zwaar lekker gemarineerde kipfilet met spek eromheen. Dan met classic erwtjes en peetjes en wat slasaus :D Bij de Aldi hebben ze dat sowieso, andere supermarkten weet ik niet.

Lang leven iifym

@newinthegame Waar vind je die MTS labtesten? Had ik niet verwacht. Die Tren staat op 160/200?

Slaap nu trouwens echt kut. Maar 5-6 uur deze nacht en zeker 3-4 x klaarwakker liggen voor een half uur. Hou dit nog even in de gaten, als ik er last van ga krijgen ga ik me toch iets van slaaptabletten halen.

Hallo tren :D

De voorbije 2 dagen 5 mg diazepam genomen en lekker doorgeslapen. Heb ik via de dokter gekregen als "spierontspanner" maar is eerder een slaappil denk ik hahaha

Haha het wordt entrecote met ovenfrieten! Yeahbuddy:p

Hallo tren :D

De voorbije 2 dagen 5 mg diazepam genomen en lekker doorgeslapen. Heb ik via de dokter gekregen als "spierontspanner" maar is eerder een slaappil denk ik hahaha
Damn ondervind dingen met die tren.. Nog nooit gehad. Net onder het bedsporten gewoon zeikenat alsof ik het douche was. Vriendin vond het niet zo fijn hahaha.

Damn ondervind dingen met die tren.. Nog nooit gehad. Net onder het bedsporten gewoon zeikenat alsof ik het douche was. Vriendin vond het niet zo fijn hahaha.

Had dat ook bro. Op de tren a van EP 100mg elke dag. Sex kapot zweten dat mn vriendin afkeer kreeg en smorgens wakker worden letterlijk kletsnat. Dat het zo droop van mn borst, rug en benen. Mis het alleszins niet meer nu haha. Maar dan weetje dat hem werkt ;)

Had dat ook bro. Op de tren a van EP 100mg elke dag. Sex kapot zweten dat mn vriendin afkeer kreeg en smorgens wakker worden letterlijk kletsnat. Dat het zo droop van mn borst, rug en benen. Mis het alleszins niet meer nu haha. Maar dan weetje dat hem werkt ;)
Hahaha, dat hoort zich bekend aan :p

Owh, komt de anavar ook iets minder goed uit de test. Is ook al met de tren e die op 200 zou moeten zijn maar 160 is. Wil niet eens weten hoe het met de Nederlandse UG's zit volgens mij beschamend laag!

Dat was mijn overweging ook. Hier kan ik er van uit gaan dat er tren in men tren zit en bold in men bold. Misschien iets lager als het label maar niet on acceptabel.

Bij Nederlandse ug blijft het twijfelen. Wat het nou is

Ik sta er nog steeds van te kijken, MTS. Zou ik met m'n eerste kuurtje dan maar donders weinig binnen gehad hebben gezien het niet hoog gedoseerd was :P

Anyway, Dragon Pharma doet het zeer goed volgens Anabolic Lab. Wellicht dat ik die eens ga proberen. Gen-Shi (nooit van gehoord): 100mg Test P zat 250 mg/ml Test E in :roflol:

Ik sta er nog steeds van te kijken, MTS. Zou ik met m'n eerste kuurtje dan maar donders weinig binnen gehad hebben gezien het niet hoog gedoseerd was :P

Anyway, Dragon Pharma doet het zeer goed volgens Anabolic Lab. Wellicht dat ik die eens ga proberen. Gen-Shi (nooit van gehoord): 100mg Test P zat 250 mg/ml Test E in :roflol:
Hahaha van sommige tests sta je echt te kijken..

70-80% gedoseerd zou ik idd ook voor tekenen. Heb je tenminste IETS binnen :P
Geloof me dit spul is top! Heb 2 verschillende Nederlandse UG's gebruikt waar ik ook beide de tren van heb gebruikt. Geen slechte resultaten... Maar dit is toch wel andere koek:p ben een week op de korte esters bezig en ga nu al als een raket.

Zometeen komen de lange esters mast e en tren e er nog bij.

Vandaag staat op het menu:
1ml pro mt 200: (100mg tren a / 100mg mast p
1ml test e ( 300mg)
1ml mast e ( 200mg)
1ml tren e (200mg)

De tren e is nog van een Nederlandse UG. Maak deze eerst even op voordat ik op die van MTS over ga.

Vanavond wordt er borst, triceps getraind en nog een half uurtje cardio. Ben benieuwd of het een knaller wordt. Sta al stukke vasculairder. Onderarmen zijn roadmaps!

Wanneer ga je de lange esters eruit laten dan? Je gaat niet én lange en korte laten lopen tot het einde toch.

Wanneer ga je de lange esters eruit laten dan? Je gaat niet én lange en korte laten lopen tot het einde toch.
Je bedoelt denk ik de korte esters eruit laten. Nou ik heb 2 vials met tren a en mast p. Als deze op zijn dan gaan dus de korte esters eruit dit zal rond week 5-6 zijn. Vanaf het moment dat deze eruit gaan komt er 50mg anavar/ 50mg Winstrol in om alles nog harder te zetten. Ook deze mix is van MTS.

Je bedoelt denk ik de korte esters eruit laten. Nou ik heb 2 vials met tren a en mast p. Als deze op zijn dan gaan dus de korte esters eruit dit zal rond week 5-6 zijn. Vanaf het moment dat deze eruit gaan komt er 50mg anavar/ 50mg Winstrol in om alles nog harder te zetten. Ook deze mix is van MTS.
Ah ja bedoelde ik idd! Oké

Ik moet echt stoppen je log ge volgen al dat lekker. Ondertussen ook wel interesse gewekt in die mts shizzle. Als het zo goed is als je zegt zou ik, als ik weer on zou gaan, hiervoor kiezen en misschien HG toch links laten liggen

Stelt iemand zich vrijwillig om die group buy te regelen trouwens? (soz offtopic)

Terug
Naar boven