- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Waarom woont iedereen in Zuid-Limburg?
Ik zou ook zo'n gym in de buurt willen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom woont iedereen in Zuid-Limburg?
Ik zou ook zo'n gym in de buurt willen.Haha zitten toch voordelen aan Zuid-Limburger zijnWaarom woont iedereen in Zuid-Limburg?Ik zou ook zo'n gym in de buurt willen.

Ja die wat nu weg isHad je 120kg op die incline geladen? Das een flink gewicht he haha. Probeer maar eens op die nieuwe, ik denk dat die moeilijker is.
volgende week gelijk die nieuwe uitproberen 

Nu 2 weekjes op de DHB en géén last van injectie pijn. Tot nu toe ervaar ik alleen een wat vollere look. Geen extreme krachtgains of gewichtstoename. Steady gains zoals met primo en bold.Al begonnen met dhb? Hoe is de injectie pijn of geen last van
Hoe doe je dat, banded pull up?
Toen ik het een tijdje geleden probeerde was m'n rekker serieus te kort tbh.
Heb nu wel langere.
Dat is wel echt Chill bij platinum. Je kunt kiezen uit een heel assortiment aan weerstandsbanden met verschillende kg’s aan weerstanden, korte & lange banden dus vrijwel geschikt voor iedereen. Ook meerdere chinup bars met diverse grepen, dus je hoeft bijna nooit te wachten dat er ene vrij komt
Ik weet dat John Meadows de site van EliteFTS aanraad om gym equipement te bestellen, ook de banden vind je daar. Maar er zijn genoeg Nederlandse sites waar je goeie banden kunt bestellen en decatlon heeft er volgens mij ook?

Haha, ja dat altijd even uitkijken. Als ik klaar ben loop ik ook altijd te sukkelen om dat die band onder m’n poten uit te krijgen. Als je wat te snel bent is de kans groot dat je hem dan in je smoel krijgt, is me ook weleens gebeurdThanks! Benieuwd hoe ver ik m'n rekker kan uitrekken zonder hem tegen m'n smoel te krijgen![]()

Dat is heel goedkoop! Thanks voor de tipZelf mijn weerstandsbanden bij de Fitness-Seller gekocht, maar kwam ze even later ook bij de Action tegen in drie gradaties/diktes.
Geloof als je van alle drie diktes er één per stuk neemt je 17 euro kwijt bent bij de Action.

Ik zou het in de categorie compounds om mee te recompen gooien. Je houdt er nauwelijks tot geen vocht van vast. Geen bijwerkingen zover en een hele volle look, vasculaire look alhoewel ik in full bulk mode zit en dus meer vocht/vet vasthou(dit zou denk ik echt bruut zijn als ik op een 7-8% bf stond). Verwacht er geen gekke gewichtstoename of extreme krachttoename van. Het is echt een slow en steady bouwer vergelijkbaar met een boldenone/primo. Alleen zou je primo wss dubbel zo hoog moeten doseren om vergelijkbare resultaten te ervaren.