Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.663
Pushday

Dit keer alleen werksets genoteerd

Incline db press
8x56kg
7x56kg
6x56kg ds 8x30kg ds 8x24kg

Incline machine press
7x120kg
8x100kg
8x100kg

Benchpress (45 sec pauze tussen sets)
5x5x100kg

Cable flys
3x15x17,5kg

Rear delt raise machine
3x20x5kg

Cage press
3x8x60kg

6 ways
3x8x7kg

Straight bar triceps pushdown
4x10x50kg laatste set ds 8x40kg ds 8x30kg

Ez bar skullcrushers
4x10x40kg

20 min fietsen

Laatst bewerkt:
Had je 120kg op die incline geladen? Das een flink gewicht he haha. Probeer maar eens op die nieuwe, ik denk dat die moeilijker is.

• #3.665
  • #3.666
Pull

*alleen werksets opgeschreven

Wide grip machine rows
4x8x140kg laatste set double ds 8x120kg ds 8x80kg

Reverse grip pulldowns
4x8x90kg

Close grip cable rows
4x10x100kg

Pullover machine
2x10x120kg laatste set dropset 10x80kg

Reverse hyperextension machine
3x15x30kg

Ez bar curls met armblaster
4x10x40kg laatste set double ds 8x30kg ds 8x20kg

Dumbell hammer curls
4x10x18kg laatste set double ds 10x14kg ds 10x10kg

Decline leg raises
3x failure

Situps
3x failure

20 min fietsen

• #3.667
Heerlijke legday gehad vandaag!

De verjaardagskcals van gister deden me goed :p

*alleen werksets vermeld

5 min warm fietsen

Lying leg curls
4x8x40kg (laatste set 15 partials + 10 sec iso hold)

Leg extensions
4x8x115kg (laatste set 15 partials + 10 sec iso hold)

Single leg hammer strenght leg press
8x140kg
8x150kg
8x160kg (PR)

Reverse lunge (met dumbell)
4x8-10x40kg (laatste set 10 sec iso hold)

Stiff legged dumbell deadlift
4x10x60kg per hand

Standing calf raises
4x10x75kg + 8 partials

Seated calf raise cluster set
15x40kg .... 12x40kg .... 8x40kg

15 min traplopen

Al begonnen met dhb? Hoe is de injectie pijn of geen last van

• #3.669
Al begonnen met dhb? Hoe is de injectie pijn of geen last van
Nu 2 weekjes op de DHB en géén last van injectie pijn. Tot nu toe ervaar ik alleen een wat vollere look. Geen extreme krachtgains of gewichtstoename. Steady gains zoals met primo en bold.

• #3.670
Push

*alleen werksets genoteerd

Plate loaded HS press
8x140kg (+1 rep)
8x140kg
9x110kg
8x110kg

Incline HS press
6x120kg
6x110kg
8x90kg
10x80kg

HS machine press
4x8x90kg laatste set +5 partials

Machine flys
4x8x105kg laatste set 15 sec iso hold

Rear delt lateral raise machine
3x20x5kg

Standing side lateral machine raises
3x20x5kg

Facepulls
3x20x30kg

Dual handle rope pushdowns
4x12x25kg

Seated overhead rope extensions
4x8x25kg laatste set +6 partials

20 min cardio

Nog steeds elke training kleine stapjes vooruit. Ik ben alleen blij als dit schema voorbij is, aangezien ik merk dat deze hoeveelheid volume niet meer optimaal is. Vandaar dat ik hierna ook over ga naar een low volume PPL split.

• #3.671
Pull van gister

*alleen werksets genoteerd

One arm bb row
4x8x40kg
(bij platinum gym hebben ze voor deze oefening een heel fijn handvat, waardoor je 10x beter aan kunt spannen. Super fijn!

Banded chinups
14x met oranje band
12x met oranje band
10x met oranje band
9x met oranje band

Rack pulls in smith machine
5x5x180kg

HS low row
8x140kg
3x8x120kg
(Deze voelt geweldig aan in rhomboids/traps, deze gaat vaker terug komen in m’n nieuwe trainingssplit)

Smith machine shrugs (wijde greep)
4x10x120kg

Reverse curls
4x12x35kg laatste set 7 partials

One arm preacher curl machine
4x8x10kg laatste set 7 sec iso hold

20 min fietsen

Hoe doe je dat, banded pull up?

Toen ik het een tijdje geleden probeerde was m'n rekker serieus te kort tbh.

Heb nu wel langere.

• #3.673
Hoe doe je dat, banded pull up?

Toen ik het een tijdje geleden probeerde was m'n rekker serieus te kort tbh.

Heb nu wel langere.

Dat is wel echt Chill bij platinum. Je kunt kiezen uit een heel assortiment aan weerstandsbanden met verschillende kg’s aan weerstanden, korte & lange banden dus vrijwel geschikt voor iedereen. Ook meerdere chinup bars met diverse grepen, dus je hoeft bijna nooit te wachten dat er ene vrij komt :)

Ik weet dat John Meadows de site van EliteFTS aanraad om gym equipement te bestellen, ook de banden vind je daar. Maar er zijn genoeg Nederlandse sites waar je goeie banden kunt bestellen en decatlon heeft er volgens mij ook?

Dat is wel echt Chill bij platinum. Je kunt kiezen uit een heel assortiment aan weerstandsbanden met verschillende kg’s aan weerstanden, korte & lange banden dus vrijwel geschikt voor iedereen. Ook meerdere chinup bars met diverse grepen, dus je hoeft bijna nooit te wachten dat er ene vrij komt :)

Ik weet dat John Meadows de site van EliteFTS aanraad om gym equipement te bestellen, ook de banden vind je daar. Maar er zijn genoeg Nederlandse sites waar je goeie banden kunt bestellen en decatlon heeft er volgens mij ook?

Thanks! Benieuwd hoe ver ik m'n rekker kan uitrekken zonder hem tegen m'n smoel te krijgen :o

• #3.675
Thanks! Benieuwd hoe ver ik m'n rekker kan uitrekken zonder hem tegen m'n smoel te krijgen :o
Haha, ja dat altijd even uitkijken. Als ik klaar ben loop ik ook altijd te sukkelen om dat die band onder m’n poten uit te krijgen. Als je wat te snel bent is de kans groot dat je hem dan in je smoel krijgt, is me ook weleens gebeurd :D

Zelf mijn weerstandsbanden bij de Fitness-Seller gekocht, maar kwam ze even later ook bij de Action tegen in drie gradaties/diktes.
Geloof als je van alle drie diktes er één per stuk neemt je 17 euro kwijt bent bij de Action.

• #3.677
Zelf mijn weerstandsbanden bij de Fitness-Seller gekocht, maar kwam ze even later ook bij de Action tegen in drie gradaties/diktes.
Geloof als je van alle drie diktes er één per stuk neemt je 17 euro kwijt bent bij de Action.
Dat is heel goedkoop! Thanks voor de tip ;)

• #3.678
Update:
Gaat nog steeds prima hier! Eindelijk wat meer rust en vrije tijd. Het verbouwen / verhuizen is voorbij en sinds vorige week zit ik in m’n nieuwe huis.

Vanaf morgen ga ik ook met een nieuwe trainingssplit beginnen, waarbij de nadruk wederom op m’n benen, armen en rugdikte worden gelegd.
Trainingssplit zal er ongeveer zo komen uit te zien:
Legs A, Push A, Pull A, rust, Legs B, Push B, rust, Pull B repeat. Tijdens de A Workouts is de nadruk wat meer op quads, borst en rhomboids/traps en de B workout wat meer hamstrings, schouders en lats. Rustdagen kunnen soms anders lopen dan gepland.

Volume zal op het begin erg laag zijn, betekent wel dat de werksets tot all out failure zijn. Wat ik dus merkte bij dit schema was dat bijv 4 werksets op een oefening tot compleet falen gewoon teveel om wekelijks progressie te blijven boeken / herstellen.

Ik heb nog voor 4-5 weken aan DHB, daarna maak ik de keuze om nog wat langer door te trekken met een andere compound of voor een tijd te gaan cruisen. Eerst ging me nog door het hoofd om aan het einde van de blast nog 4-6 weken een minicut in te lassen, maar daar schiet ik vrij weinig mee op. Ik kan beter zolang mogelijk in een klein kcal overschot blijven en fatsoenlijk cutten in het voorjaar/lente. Kan helaas niet het hele jaar in betonshape staan wil ik nog vooruitgang boeken.

Gewicht schommelt nog steeds rond de 104-105kg, maar ik maak nog steeds progressie in de gym en spiegel. Kcals staan op 5200 tijdens trainingsdagen en 4500 op rustdagen. Ik kijk dit nog 2 weekjes aan anders kom ik toch weer wat aan te passen.

Bevindingen tot nu toe van de dhb?

• #3.680
Bevindingen tot nu toe van de dhb?
Ik zou het in de categorie compounds om mee te recompen gooien. Je houdt er nauwelijks tot geen vocht van vast. Geen bijwerkingen zover en een hele volle look, vasculaire look alhoewel ik in full bulk mode zit en dus meer vocht/vet vasthou(dit zou denk ik echt bruut zijn als ik op een 7-8% bf stond). Verwacht er geen gekke gewichtstoename of extreme krachttoename van. Het is echt een slow en steady bouwer vergelijkbaar met een boldenone/primo. Alleen zou je primo wss dubbel zo hoog moeten doseren om vergelijkbare resultaten te ervaren.

Conclusie tot nu toe: Niet het beste middel om mee te bulken, maar zeker een goeie compound om te combineren of tijdens een recomp.

Terug
Naar boven