AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.701
Dat is niet helemaal waar. Ik had jouw complete lijst exclusief TSH, schildklier en albumine, en dan nog oestradiol, PSA (prostaat) en prolactine er bij voor 109,-.
Dat is absoluut niet duur! Via bloedwaardetest.nl? Ik vind schildklierwaarde wel een belangrijke om altijd te checken. Vooral met het gebruik van sommige middelen (tren, hgh, t3) en tijdens of na een diepe cut/wedstrijdprep.

Wat mij opvalt is dat als je bij de huisarts een (vervangend) arts assistent in opleiding hebt dat je veel meer voor elkaar krijgt.
Die zijn vaak ook nog nieuwsgierig en denken meer open en out of the box.
Maar dat hebben niet alle huisartsen praktijken.

• #3.704
Wat mij opvalt is dat als je bij de huisarts een (vervangend) arts assistent in opleiding hebt dat je veel meer voor elkaar krijgt.
Die zijn vaak ook nog nieuwsgierig en denken meer open en out of the box.
Maar dat hebben niet alle huisartsen praktijken.
Haha nu je het zegt, ik ga nu dus altijd bij de dochter van m’n huisarts. Sinds vorig jaar ook huisarts en zal in de toekomst de praktijk volledig van haar vader overnemen. Staat veel meer open voor het onderwerp, maar waarschuwt me wel voor de gevaren. Laatste keer zonder problemen kunnen bloedprikken door haar.

• #3.705
Nieuws trainingsprogramma gestart en damn gelijk een knaller van een legday met een PR in reps op de HS legpress en V-squat. Alleen werksets genoteerd.

11-10-2019 QUAD FOCUS
Quads(7), Hams (5), Adductors(2), Kuiten (3)

Seated leg curls 13x95kg, 16x85kg, 20x75kg
HS single leg press 7x160kg 12x140kg
V-squat 2x10x200kg
Leg extensions 15x95kg, 12x95kg ds 8x55kg
Adductor machine 9x150kg, 12x130kg
Stiff leg db deadlift 2x12x60kg
Standing calf raises 8x100kg, 10x80kg, 13x70kg

Haha nu je het zegt, ik ga nu dus altijd bij de dochter van m’n huisarts. Sinds vorig jaar ook huisarts en zal in de toekomst de praktijk volledig van haar vader overnemen. Staat veel meer open voor het onderwerp, maar waarschuwt me wel voor de gevaren. Laatste keer zonder problemen kunnen bloedprikken door haar.
Welke is dat?

160 kg Single Leg? WTF:eek:

Beter. Ik had laatst 500 mg/ml,maar ging stuk van de pip. Voor mij vanaf nu 250/300.

500mg per ml is denk ik vooral handig als je hoge doseringen doet en het prikken zat bent.

Overigens was beginnen met 500mg per ml ook niet een al te beste keuze. Zelfs de producent ervan raadt het af om te gebruiken als je een onervaren user bent :grinny: Is een heel topic over op het officiële russische forum van het desbetreffende lab.

Maarja het is goedkoper he per mg gerekend :p

• #3.714
Beter. Ik had laatst 500 mg/ml,maar ging stuk van de pip. Voor mij vanaf nu 250/300.
Haha, niet gek dat je daar enorme pip van kreeg! Je bent niet de eerste die ik daarover hoor. Vorige week heb ik me nog stuk gelachen. Maatje van me kon nog niet meer fatsoenlijk auto rijden. Ook hij dacht er goed aan te doen hoge dosering test per ml te pakken :p

• #3.716
Ook een ai nodig op deze dosis?
Dat is echt persoonsafhankelijk, ik persoonlijk niet op die dosering maar zodra ik boven de 500mg zit weer wel. Dit kun je ook alleen door een bloedtest vaststellen en anders is het natte vinger werk (trial en error). Ik denk dat de meeste mensen er wel mee wegkomen zonder ai op 250mg en geen sides ervaren.

Dat is echt persoonsafhankelijk, ik persoonlijk niet op die dosering maar zodra ik boven de 500mg zit weer wel. Dit kun je ook alleen door een bloedtest vaststellen en anders is het natte vinger werk (trial en error). Ik denk dat de meeste mensen er wel mee wegkomen zonder ai op 250mg en geen sides ervaren.
Ook beter voor lipiden e.d. In cruise zonder ai geloof ik! Maar was benieuwd of je op die dosis nodig had. 1x per week die dosis of 2x .5 dosis? Las ergens dat je ook minder oestrogeen zou krijgen als je vaker zette tov 1x hogere dosis

• #3.718
Ook beter voor lipiden e.d. In cruise zonder ai geloof ik! Maar was benieuwd of je op die dosis nodig had. 1x per week die dosis of 2x .5 dosis? Las ergens dat je ook minder oestrogeen zou krijgen als je vaker zette tov 1x hogere dosis
Ik zet altijd normaal gesproken 2x pw 0.5ml (ma-do). Of het moet al niet uitkomen op de des betreffende week (ivm vakantie bijv).

Ik zette de eerste 10 weken Test + Mast en had nergens last van. De laatste 2 weken alleen Test en toen had ik ineens enorme pip. Om praktische redenen injecteerde ik 1x p/w; volgende kuur ga ik denk ik wel 2x p/w doen.

• #3.720
12-10-2019 PUSH A
SHOULDER/ TRICEPS FOCUS
Chest (7), Schouders (7), Triceps (6)

Dumbell shoulder press 7x44kg +1 spot,11x38kg
Decline db chest press 11x40kg, 11x40kg
Seated HS chest press 8x80kg, 8x60kg
Crusifix raise 14x7,5kg, 14x7,5kg, 12x7,5kg
Incline cable flys 15x15kg, 13x15kg, 12x15kg
Ez-bar skullcrushers 14x40kg, 10x45kg, 10x45kg
Rope pushdowns 18x21kg, 13x24,5kg, 13x24,5kg
Standing side lateral raises RP 10kg (9, 5,4), RP 5kg (13, 8, 7)

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven