XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Iets minder enthousiast worden maat anders bestel ik vanavond zelf nog:D

Mooi dat het nu al zo lekker gaat! Goed dat je hebt gewacht, kan je het er nu van nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet echt stoppen je log ge volgen al dat lekker. Ondertussen ook wel interesse gewekt in die mts shizzle. Als het zo goed is als je zegt zou ik, als ik weer on zou gaan, hiervoor kiezen en misschien HG toch links laten liggen
Geloof me bro, die EP tren a was goed. Maar deze is absurd goed! Ben pas een week bezig en ga heerlijk op het spul. Na pas de lange esters toegevoegd dus het echte feest moet nog beginnen.

Ben trouwens best benieuwd naar je fysiek kerel. Volgens mij praat ik hier tegen een aardige kast. Mooie (kracht)stats. Zou tof zijn mocht je ons eens een keer wat laten zien :)

Ben trouwens best benieuwd naar je fysiek kerel. Volgens mij praat ik hier tegen een aardige kast. Mooie (kracht)stats. Zou tof zijn mocht je ons eens een keer wat laten zien :)
Haha thanks, zelf ben ik nooit tevreden. Maar kom ook echt van ver en dan praat ik over een magere 60 kilo :p kracht is indd best goed in vergelijk met wat ik sommige met meer massa zie duwen. Het gaat uiteindelijk niet om kracht bij bodybuilding.

Ga zeker wat van m'n fysiek laten zien. Beste foto's kan ik natuurlijk in de gym vastleggen helaas lopen te veel eikeltjes rond die ook hier op het forum rondneuzen en mij in flinke problemen kunnen brengen, dus even kijken!

Laatst bewerkt:
Geloof me bro, die EP tren a was goed. Maar deze is absurd goed! Ben pas een week bezig en ga heerlijk op het spul. Na pas de lange esters toegevoegd dus het echte feest moet nog beginnen.

Als ik je ervaring lees verlang ik al naar mijn kuur begin 2017. Wordt ook eentje op gear van mts. Eerst goede bulk, cruise en dan een goede cut :)

Ook zeer benieuwd naar je fysiek bro. Alsook de kleir en verpakking vd gear :)!

Ook zeer benieuwd naar je fysiek bro. Alsook de kleir en verpakking vd gear :)!
Maak woensdag wel eens een fotootje van de gear. Niet gek worden trenaldo, want die pro mt 200 is echt een episch kleurtje :o jij hebt wel al wat van mijn fysiek gezien, maar ben sindsdien flink vooruit gegaan.

Maak woensdag wel eens een fotootje van de gear. Niet gek worden trenaldo, want die pro mt 200 is echt een episch kleurtje :o jij hebt wel al wat van mijn fysiek gezien, maar ben sindsdien flink vooruit gegaan.

Hahaha. Ben nu al half zot in mn kop vn je posts. Krijg al het kwijl in mn mond als ik je hoor praten van al dat lekkers en dat belooft man voor je fysiek ;)! Beaast!!

Moet zeggen, slapen zit er niet echt meer in haha. 4-5 uur per nacht de afgelopen 3 dagen meer zit er niet in... Verbazingwekkend beïnvloed het me overdag niet, ben de hele dag door redelijk fris en vol energie.
Dat is echt een van de meest onderschatte effecten van AAS. Je kan gewoon 3 uur slapen en je kiplekker voelen terwijl je off zeker 8uur nodig hebt en dan nog sloom op gang komt.

Dat is echt een van de meest onderschatte effecten van AAS. Je kan gewoon 3 uur slapen en je kiplekker voelen terwijl je off zeker 8uur nodig hebt en dan nog sloom op gang komt.
Absurd eigenlijk...want heb de afgelopen 3 dagen misschien 12-13 uur geslapen en voel totaal geen vermoeidheid alleen iets wat langer nodig met opstaan.

Absurd eigenlijk...want heb de afgelopen 3 dagen misschien 12-13 uur geslapen en voel totaal geen vermoeidheid alleen iets wat langer nodig met opstaan.
Bewijst maar welk effect AAS heeft op je nachtelijk herstel, zowel mentaal als fysiek. Ook al is het mentaal "herstel" maar hoe je het bekijkt.

Voeding staat nog steeds op 3200 kcals. Misschien om een idee te geven zet ik eens onder elkaar wat ik morgen eet:

Ontbijt
80 gram havermout
1 scoop Whey eiwit
4 eieren
1 eiwit
2 plakjes ham

Maaltijd 2
125 gram gekookte zilvervliesrijst
75 gram kidneybonen
200 gram pastagroente
175 gram rosbief

Maaltijd 3
125 gram zilvervliesrijst
75 gram kidneybonen
200 gram pastagroente
200 gram Koolvis

Maaltijd 4 pre
300 gram aardappel
150 gram snijbonen
120-150 gram tartaar
Ijsbergsalade

250ml rode bietensap
Trainen

Maaltijd 5 post
2 scoops Whey eiwitten
1 banaan
30 gram rozijnen
60 gram havermout

Maaltijd 6
250-300 gram magere kwark
20 gram cashewnoten
100 gram ananas

Zoiets zal het ongeveer worden. Natuurlijk hou ik het exacte aantal e/k/v en kcals bij in fitnesspall en zo pas ik het aan.

Heb een aantal standaard maaltijden per dag maar zijn er altijd wel 2 die verschillen. Kunst is om dingen goed te kruiden! Naarmate het volume van je eten minder wordt meer groente toevoegen. Voeding vul ik nog aan met multivitamine, omega 3-6-9, groene thee extract, drink 5-6 liter water oer dag.

Laatst bewerkt:
Voeding staat nog steeds op 3200 kcals. Misschien om een idee te geven zet ik eens onder elkaar wat ik morgen eet:

Ontbijt
80 gram havermout
1 scoop Whey eiwit
4 eieren
1 eiwit
2 plakjes ham

Maaltijd 2
125 gram gekookte zilvervliesrijst
75 gram kidneybonen
200 gram pastagroente
175 gram rosbief

Maaltijd 3
125 gram zilvervliesrijst
75 gram kidneybonen
200 gram pastagroente

Maaltijd 4 pre
300 gram aardappel
150 gram snijbonen
120-150 gram tartaar
Ijsbergsalade

250ml rode bietensap
Trainen

Maaltijd 5 post
2 scoops Whey eiwitten
1 banaan
30 gram rozijnen
60 gram havermout

Maaltijd 6
250-300 gram magere kwark
20 gram cashewnoten
100 gram ananas

Zoiets zal het ongeveer worden. Natuurlijk hou ik het exacte aantal e/k/v en kcals bij in fitnesspall en zo pas ik het aan.

Heb een aantal standaard maaltijden per dag maar zijn er altijd wel 2 die verschillen. Kunst is om dingen goed te kruiden! Naarmate het volume van je eten minder wordt meer groente toevoegen.

Havermout lover just like me!
Oat buddies for laaaijff!!

Afgelopen nacht was ik tren de baas!
2 tabletten melatonine en ik sliep als een blok :D

Deze nacht wakker gelegen tot ongeveer 2uur snachts en om 6uur klaar wakker. Eerste keer dat ik zo slecht slaap op tren. Goeie shizzle.

Zit jij ook op MTS @ikke 20 ?

En @Strive4muscle hoe zien je macros er ongeveer uit op zowel trainings- als rustdagen? E en V bedoel ik dan eigenlijk.

Terug
Naar boven